Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor billigt kan man få lavet en hjemmeside?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Hedehusene
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal være en nem og enkel hjemmeside, uden betaling.

Lidt tekst og billeder..

Hvor meget kan det gøres for?

Hilsen

DK-FR pigen

 

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvs du kan leve med at der også er betalingsmulighed, så kan du få en gratis shop her på 10 sekunder:
www.ShoppinNet.com/shop.asp

 

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

123hjemmeside er vist nok gratis ik?

Fra Hedehusene
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

tak for idéen. Virksomheden sælger dog kun service ydelser, så jeg er i tvivl om det kunne være det rigtige..

Mvh

DK-FR pigen

 

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hos www.simpelside.dk sælger vi hjemmesider for 2.500 kr. excl. moms. Her får du også et CMS (administrationssystem), så du selv kan redigere i indholdet på siden. Vi kører slagtilbud indtil 19. dec., hvor du får et gratis nyhedsbrev-modul med. Kig forbi hjemmesiden.

Mvh Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange webhoteller tilbyder også software så du nemt og bekvemt selv kan lave din hjemmeside. Det gør surftown.dk fx.

Men resultatet bliver nok også derefter. Så du burde nok spørge dig selv hvad formålet med hjemmesiden er. Skal den repræsentere et firma, så skal den - efter min mening - også signalere professionalisme, og det får du svært ved at opnå ved at gøre det selv.

En anden let løsning er at købe et template fx på www.templatemonster.com, købe en tidlig udgave af Dreamweaver og så bruge nogle timer på at rette det til selv.

Jeg har også engang haft held med at lave en konkurrence for studerende på Multimediedesigneruddannelsen. Betalingen / præmien kan så enten være nogle af jeres produkter, eller noget der er studierelevant for eleverne.

Hilsen Morten

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DK-FR pigen ;-))

Tag gerne et kig forbi vores hjemmesidesystem - og se om ikke det kunne være relevant at få lavet en professionel løsning fra start af, til dit nye rengøringsfirma.

Kontakt os også gerne på mail eller telefon for en yderligere dialog, hvor vi ogs kan være behjælpelige med råd og vejledning i processen.

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil 100 % anbefale one.com.

Med nogle få klik, har du en flot skabelon, som kan opbygges præcist som du vil. Det koster 322,50 kr. for det første år, derefter koster det omkring 135 kr. pr. år. Ingenting! Og det er rigtig flotte skabeloner.

Kontakt mig endelig hvis du vil vide mere..

Casper.

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man spørge hvorfor det eneste krav du har til hjemmesiden er, at den skal udarbejdes så billigt som muligt, når det er en side, der skal sælge din virksomhed?

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DK-FR pigen Smile

Jeg kan lave en billig hjemmeside til dig for 500kr. Du vil dog ikke selv kunne rette i siden, så hvis det skal være en mulighed kommer du nok til at betale mere hos en anden udbyder eller vælge en gratis service som 123hjemmeside eller noget.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)