Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel markedsføring via google

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja Hans..

Det har du så ganske ret i.. Men nu er sagen den at vi ikke laver hjemmesider.. Vi hjælper med markedsføring!

Vi har ikke en hjemmeside, hvis vi havde skulle den nok komme op!

Er det en konspirationsteori om hvorvidt firmaet eksisterer eller yder en rigtig service. Nu må I altså holde op..

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:25
Dato: 6/10/2006 9:53:03 PM Forfatter: Joel
Er det en konspirationsteori om hvorvidt firmaet eksisterer eller yder en rigtig service.

Nej, det var en sarkastisk bemærkning til et firma, som jeg ikke tror på.

Det virker ikke seriøst, at man ikke kan finde jer på nettet, når I arbejde med markedsføring på nettet.

Jeg vurderer også, at de betragtninger, som de google-kloge aminoer er kommet med om jeres metoder holder mere vand end dine svar - samt din mangel på svar.

Hvis du skulle fremstille din virksomhed troværdigt, burde du som minimum fremvise nogle referencer: Den her side gav os x kr. for at nå fra y placering på google til z placering på google. Det vil være en værdi, vi kan forholde os til.

Hvis du sidder og laver tastearbejde for mig, er det ganske rimeligt, at jeg betaler dig. Ingen tvivl om det. Men det er vel også rimeligt, at jeg kan forlange at se, hvad jeg får for mine penge?

mvh Hans

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:56
> Er det en konspirationsteori om hvorvidt firmaet eksisterer eller yder en rigtig service. Nu må I altså holde op..

Berettiget kritik, som den der er fremført her, har intet med konspirationsteori at gøre.

Man kommer altså ikke udenom det faktum, at jeres forretningsmodel er helt uigennemskuelig for kunden - man kan ikke se hvor meget der afregnes til Google AdWords, og hvor meget i beholder selv for jeres del af arbejdet. Man kommer heller ikke udenom, at der er andre på markedet som tilbyder løsninger der netop ER genemsigtige - hvor kunden KAN se hvor meget der går til Google og hvor meget der går til administrationen.

Personligt beskæftiger jeg mig ikke med opgaver i den prisklasse, så det er ikke fordi jeg er ude efter de opgaver. Min eneste interesse i dette her er, at være med til at sikre, at folk ikke køber katten i sækken. Jeg bliver sgu ked af det, når jeg oplever "fattige" ivæksættere blive rippet for deres begrænsede midler, af dygtige sælgere og vil til enhver tid gøre alt hvad jeg kan for at guide dem på vej mod produkter og løsninger som de får mest ud af. Og jeg må sige, at dette er ikke en af dem.

Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:44

Links til Fair Play Informatics

Disse links er fundet ved alm. søgning på nettet og er tilgængelige for alle.

Hvis man tager et hurtigt blik gennem disse links, får man ikke indtryk af at "Fair Play Informatics" er et særligt seriøst firma.

Det er tydeligt af deres fremgangsmetoder, at der ikke er tale at yde nogen en service, men blot at ribbe folk for deres penge.

Se blot på deres egen hjemmeside der er sat op på en gratis server?

Her skriver de heller ikke om hvem de, men blot at de søger flere sælgere?

Alle fra firmaet benytter gratis mailadresser fra google (gmail).

For mig ligner det en virksomhed, hvor en mand måske har fået et Google adwords certifikat?

Så har han hyret et par sælgere... og så er det bare med at få nogle kørt igennem.

Alt hvad der hedder god markedsføringsskik er kastet lige ud til højre. Der skal bare penge i kassen!

Men det er selvfølgelig bare mit indtryk? Alt er jo åbent for fortolkning.

Jeg er selv et offer for en af disse telefonsælgere, som udgiver sig for at arbejde for Google (som i kan læse i et af indlæggene).

Spørgsmålet er hvad man skal stille op med et sådant firma?

Jeg kan i hvert fald ikke give mine varmeste anbefalinger!

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:27
Altså jeg forstår ikke hvorfor man ikke bare får sin virksomheds markedsførings beskyttet, så er man ude over det med irriterende telefonsælgere...

Jeg har kun haft 2 opkald i løbet af et års tid nu, de varede begge to lige indtil jeg afbrød sælger og sagde: "Er du klar over at du bryder loven lige nu, jeg er markedsføringsbeskyttet så jeg vil genre bede om dit fulde navn og jeres cvr nummer". Deres svar var begge gange at smide røret på.
Side 3 ud af 3 (25 indlæg)