Det har du så ganske ret i.. Men nu er sagen den at vi ikke laver hjemmesider.. Vi hjælper med markedsføring! Vi har ikke en hjemmeside, hvis vi havde skulle den nok komme op! Er det en konspirationsteori om hvorvidt firmaet eksisterer eller yder en rigtig service. Nu må I altså holde op.. |
Dato: 6/10/2006 9:53:03 PM Forfatter: Joel
Er det en konspirationsteori om hvorvidt firmaet eksisterer eller yder en rigtig service.
Nej, det var en sarkastisk bemærkning til et firma, som jeg ikke tror på.
Det virker ikke seriøst, at man ikke kan finde jer på nettet, når I arbejde med markedsføring på nettet.
Jeg vurderer også, at de betragtninger, som de google-kloge aminoer er kommet med om jeres metoder holder mere vand end dine svar - samt din mangel på svar.
Hvis du skulle fremstille din virksomhed troværdigt, burde du som minimum fremvise nogle referencer: Den her side gav os x kr. for at nå fra y placering på google til z placering på google. Det vil være en værdi, vi kan forholde os til.
Hvis du sidder og laver tastearbejde for mig, er det ganske rimeligt, at jeg betaler dig. Ingen tvivl om det. Men det er vel også rimeligt, at jeg kan forlange at se, hvad jeg får for mine penge?
mvh Hans