Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem bliver størst Agel, Wellstar, Monavie eller andre nye spillere indenfor Wellness?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annika.

Så kom jeg endelig tilbage efter en dejlig juleferie. Synes faktisk du er okay til at tale for din sag! Jeg må give Michael ret i nogle ting. Personligt er jeg ikke tilhænger af stimulanser, som I bruger i jeres energiprodukt. Jeg mener, at den bedste vej til vedvarende energi er gennem indtagelse af antioxidanter, essentielle fedtsyrer og andre livgivende stoffer fra naturen.

Der findes ikke nogen gode argumenter for, at koffein er godt for kroppen. Jeg ville ikke engang anbefale det til idrætsfolk, da koffein har en kedelig tendens til at dræne kroppen for andre stoffer og ikke mindst væske. Der er sikkert derfor, at Danmark går ind for et forbud mod energidrikke.

Så jeg er ikke tilhænger af jeres energiprodukt, men jeres produkter baseret på alger ser nu spændende ud! Jeg savner info om jeres bonusplan. Kan det virkelig være rigtigt, at man ikke kan få udleveret bonusplanen, med mindre man går med til et møde? Uden bonusplanen er det vanskeligt at vurdere Wellstar! Du har selv skrevet, at du nu kunne leve af Wellstar, på trods af en downline på kun 43 mennesker. Hvis det er tilfældet, vil du gå over i historiebøgerne som den første person, som kan leve af et netværk på 43 mennesker! Så jeg er spændt på at se bonusplanen:-)

Omkring Wellstars vækst, så er den ganske imponerende, dog stadig beskeden i forhold til Monavie.

Hilsen

Anders Petersen

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Anders

 

Jammen jeg syntes da at det er helt ok at du har en holdning til energidrikke og koffein, det er bestemt heller ikke et produkt som jeg nogensinde har indtaget før eller har været fortaler for, jeg drikker ikke engang kaffe;o)

Men nu VED jeg så bare at der er mile forskel på guranaekstrat og brændt koffein (kaffe og cola) Brændt koffein har som du siger en vanddrivende effekt samt at det ødelægger mave og tarmefunktionen. Men koffein i den naturlige form som udtræk fra guranaplanten har ikke den sammen ødelæggende effekt på kroppen som brændt koffein har og har derved en helt ande effekt på kroppen, og når det er i naturlig form kan kroppen også bedere fordøje det.

Vores energidrikke har gennemført den test som et sådan produkt skal for at proff. idrætsfolk må bruge det, dopingtesten, og de klarede sig fint der og derfor har vi nu både håndboldspillere, fodboldspillere og ischockeyspillerefolk der drikker dem. Og de har stor glæde af dem. Der foruden har vi det danske frømandskorps som også har stor glæde både af vores kosttilskudsprodukt men også vores energidrikke, og de er godkendt af forsvarets læge, så det er ikke bare hobbysportsfolk og private som bruger vores produkter og det må da siges at være rimelig god reklame for vores produkter.

Grunden til at Wellstar har valgt at deres bonusplan ikke er offentlig gjort på deres website ved jeg ikke, jeg ved godt at mange andre MLM firmaer gør det, men hvis jeg skal komme med et gæt er det pga at de ikke gider at den skal kopieres rundtomkring. Hvis folk har oprigtig interesse i vores forretning så gider de sikkert også at bevæge sig til en præsentation for at få indsigt i hvad vi laver.

Man kan jo også undre sig over hvorfor så mange gerne vil se bonusplanen?

Flere herinde har fx .givet udtryk for det samme som dig, i er jo allerede i et andet MLM firma og har ingen interesse i at skifte, hvad skal i så med bonusplanen?

Grundene til at jeg kan leve af at være wellstar forhandler allerede nu er flere. Mine downlines, mine kunder  og europapoolen. Hvis man kvalificere sig til europapoolen hver måned (hvilket ikke er svært) så får man 20% af wellstars samlede omsætning som man så skal dele med de andre på ens kvalifikations nievau og det er en ganske pæn slat penge, så når man ligger det sammen med kunder og forhandlere i ens netværk så er det en ganske pæn månedsløn.

Så hvis du stadig gerne vil se vores bonusplan så må du jo ta med mig til et møde ;o)

 

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Da vil er i samme båd, nemlig network marketing, vil jeg fraholde mig fra et længere indlæg om Guarana og koffein. Vi kan dog ikke lave om på, at Guarana indeholder koffein, og hvis man mener, at det er vejen til vedvarende energi, så kan man trygt bruge det. Jeg er dog stadig af den overbevisning, at der er langt sundere veje til energi.

Og du har ret. Guarana er ikke på dopinglisten, så er man sportsudøver, så skal man ikke være bange for at komme i fedtefadet! Igen foretrækker jeg adaptogener frem for stimulanser, da stimulanser ofte er som at tisse i bukserne.

Omkring bonusplanen så er overskriften i dette indlæg "Hvem bliver størst....", hvor du er kommet med argumenter. Håber vi har en del læsere, og skal de danne sig et billede af Wellstar, så burde det være muligt ved at læse denne tråd. Hvis nogen endelig ville kopiere bonusplanen, er det jo bare at blive Wellstar medlem, så det er nok ikke grunden!

Held og lykke med Wellstar - vi ses på toppen!

Hilsen

Anders

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

På dit spørgsmål om hvem der bliver størst - så er det sådan en lidt firkantet måde at anskue det - tror snarere vi skal fokusere på at Network Marketing industrien som helhed er en milliard-industri - og der er plads til rigtig mange spillere - på hvert deres felt - men det er selvfølgelig klart at nogen selskaber fremfor andre tager større andel af markedet end andre.

Netop her spiller forskellige faktorer ind - ligefra at ramme et niche-marked, til lederskab - og i allerhøjeste grad corporate-delen - altså det at selskabet fungere helt ud til den enkelte forbruger, kunde, forhandler.

Der er osse visse selskaber som slet ikke får bid i eks. Danmark, men bare bomber derud af hos vores naboer - og omvendt.

Skal helt undlade mig at være konkret - men så alligevel - for man vil altid være nødt til at evaluere de forskellige muligheder udfra diverse parametre - og her er produktet som udgangspunkt et parameter - men hvis vi se bort fra de (latterlige) koncepter med virtuelle produkter, så der er jo ikke et eneste Network Marketing selskab med base i EU som har ringe produkter - der er mange "me too" produkter, men det er en helt anden diskussion.

Et andet parameter vil man måske foranledige går på produktpriser - men jeg vil til enhver tid fastholde at det et underordnet parameter - til gengæld er en investering upfront; det krav der stilles i krone og øre en væsentlig faktor - og netop derfor vil AGEL få det svært i Danmark: Fede produkter, men opstarten er simpelthen for hamper.... så blev så lige med et slag konkret - men det basere jeg på det faktum at AGEL synes at være helt i bunden af den meget stejle bakke de kigger opad.

Igen kan investeringsaspektet ikke stå alene - hvis der samtidig er hængepartier omkring levering, bonusudbetalinger (som måske ovenikøbet ikke helt svare til den hype der har kørt længe) så bliver det noget kringlet... og så bliver man ihvertfald ikke størst - heller ikke selv hvis man buldre nok så meget.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Networker.

Jeg har siddet her og gennemlæst jeres debatter omkring hvem der er bedst i den del af MLM branchen og kan ikke rigtig forstå hvorfor.

Hvorfor skal der være en der er bedst ???

Jeg mener gælder det ikke om at finde et koncept, man føler sig tryg og velkommen i ?

Et koncept som tiltaler en med det samme, når man ser nogle af deres præsentationer ?

Alt andet med dokumentation mig her og dokumentation mig der, er efter min mening håbløst forældet. Man skulle hellere fokuserer på de gode ting der er i konceptet og om det tiltaler en som en magnet tiltrækker metal.

Det jeg prøver på at sige er, find er koncept, du med det samme forelsker dig i. Ikke på grund af indtjeningen eller produkterne, men simpelthen fordi præsenattionen og sammensætningen af den, var lige det der ramte plet i dit hjerte og føltes rigtigt. Stol på dine følelser!

Hvis det føles rigtigt, så er det noget for dig, ligesom førstehåndsindtryk, brug din intuition.

Så kan man altid undersøge resultaterne fra dette koncept bagefter og beslutte om man vil være med. Så det vigtigste er at bliver begejstret og det føles rigtigt, efter min mening.

Jeg har 2 koncepter som føles rigitgt for mig....det ene er Monavie og det andet er FEN Fashion. så dem forholder jeg mig til lige pt og så må jeg se hvad fremtiden bringer.

Håber mit svar var forståeligt nok, eller må jeg jo uddybe noget af det, hvis der skulle blive behov herfor.

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu nævner du selv ordet tryghed! Det bliver spændende at se, hvem Basta omhandler torsdag den 18. februar 2009! Igen et firma som ikke har deres godkendelser i orden, og som dermed er med til at ødelægge det for seriøse firmaer!

Hilsen

Anders

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmmm tjaaa..... det blev så ikke Wellstar der blev den største Big Smile

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:
På dit spørgsmål om hvem der bliver størst - så er det sådan en lidt firkantet måde at anskue det - tror snarere vi skal fokusere på at Network Marketing industrien som helhed er en milliard-industri - og der er plads til rigtig mange spillere - på hvert deres felt - men det er selvfølgelig klart at nogen selskaber fremfor andre tager større andel af markedet end andre.

Citere min egen - 2 år gamle kommentar - og må jo så konstatere at 2 spillere nævnt i overskriften for dette indlæg har ramt muren. Det kan man så have en mening om - og den kan være meget nuanceret. Men personligt synes jeg da det er en skam, at selskaber med hvad der synes at være et rigtige gode koncepter - og et produktudvalg, som bestemt er både gangbare og interessante - må på en voldsom retræte.

Årsagerne hertil kan være mange - og det vil altid være svært at være dommer for det ene eller andet - men ikke desto mindre så har tingene taget en helt forkert drejning for Wellstar og Agel - det kan skyldes at hjemmearbejdet ikke har været iorden; at man er rendt iind i nogle uforudsete hindringer eller man - som Mærsk ville udtrykke det - ikke har udvist rettidig omhu.

For alle "derude", som i et eller andet omfang er fanget i denne retræte: jeg synes bestemt det er synd for branchen - men som John Wayne ville have sagt det (det kunne være ham...):

Don´t show up at a gunfight with a watergun ;-)

 

God næsten-weekend!

Lasse Burholt <<< Let´s connect og dele røverhistorier ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

På dit spørgsmål om hvem der bliver størst - så er det sådan en lidt firkantet måde at anskue det - tror snarere vi skal fokusere på at Network Marketing industrien som helhed er en milliard-industri - og der er plads til rigtig mange spillere - på hvert deres felt - men det er selvfølgelig klart at nogen selskaber fremfor andre tager større andel af markedet end andre.

Citere min egen - 2 år gamle kommentar - og må jo så konstatere at 2 spillere nævnt i overskriften for dette indlæg har ramt muren. Det kan man så have en mening om - og den kan være meget nuanceret. Men personligt synes jeg da det er en skam, at selskaber med hvad der synes at være et rigtige gode koncepter - og et produktudvalg, som bestemt er både gangbare og interessante - må på en voldsom retræte.

Som altid et par gode svar fra dig.

Man kan jo håbe at de alle ikke bare giver op, for som du siger er der flere gangbare og interessante firmaer igang.

Tror i øvrigt også det er stort set umuligt at sige hvem der bliver størst, for de færreste bruger "krudt" på at sætte sig ind i flere firmaer samt udviklingspotentiale/fremtidsplaner.

En fremgang for hele branchen ville være skønt for alle, og personligt tror jeg da kun det er et spørgsmål om tid før Danmark kommer med på bølgen.

Og nu er det fredag, så kan man vel godt sige det Cool uden næsten...god weekend

Martin

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)