Jeg leder efter et nyt webhotel. Jeg havde egentlig tænkt på Surftown, menhar trukket følehornene lidt til mig efter de seneste beretninger om opsagte aftaler og manglende support.
Der skal være PHP og MySQL (til brug for Wordpress), og så skal der være et kontrolpanel, der ser fornugtigt ud, eftersom jeg ikke er hverken kode- eller tekniknørd;-) (bestemt ikke sagt for at fornærme nogen - jeg har stor respekt for dem, der er det).
Jeg kigger lige nu på Danhost, er der nogen der kender dem? Andre bud? Vil der være ide i at kigge udenlands?
Pft. Claus
PS. Forresten behøver det ikke koste en herregård...:-)
Hvis jeg var dig ville jeg bruge b-one .. www.b-one.net ..
Det er det jeg selv bruger, og har ALDRIG nogensinde haft problemer.. Har altid fået virkelig god service.. Det er også dem jeg sender mine kunder til, hvis de spørger ind til det.. Og de har heller aldrig haft problemer..
Jeg vil gerne lige slå et slag for www.device.dk - som jeg selv benytter en del. Deres support er i verdensklasse, og deres servere er meget stabile og ikke mindst hurtige.
De kan klare lidt af hvert, og du kan enten bestille online eller skrive til tt@device.dk og hilse fra jesper skov - han er alltid klar på et godt tilbud, eller en aftale ;-)
Ser frem til at læse herinde, når du har taget et valg...
Dato: 5/31/2006 10:04:38 AM Forfatter: Fraende Web/DESIGNS
Hvis jeg var dig ville jeg bruge b-one .. www.b-one.net ..
Det er det jeg selv bruger, og har ALDRIG nogensinde haft problemer.. Har altid fået virkelig god service.. Det er også dem jeg sender mine kunder til, hvis de spørger ind til det.. Og de har heller aldrig haft problemer..
Og så er det billigt..!
Jeg bruger også dem, både selv og til kunder,
men har hørt en del skidt om dem fra flere andre.
Det går vist mest på, at der ikke er fri trafik, Hvis trafikken bliver for stor, f.eks. fra et aktivt forum, kan de finde på at lukke det uden varsel.
Jeg har dog aldrig oplevet problemer med b-one, men er på udkik efter noget med reel fri trafik.
På det område er savage.net vist en del bedre, men deres mail funktioner er vist ikke så gode.
Jeg har haft noget ved surftown, men kunne ikke få Joomla og andre PHP mySql ting til til at fungere rigtigt på deres server.
Glem fri trafik, ingen kører reelt med fri trafik selvom de oplyser det.
Hvis det endelig skulle lykkes dig at bruge for meget trafik, og de oplyser fri trafik, finder de på undskyldninger, såsom at du overbelaster deres servere og derved kan de lukke dig ned, det står nemlig i deres foretningsbetingelser.
Så hellere finde et webhotel der lover x antal gb trafik, så har man noget at forholde sig til.