Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterlyser anbefalinger af webhotel

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg bruger b-one og er fint tilfredse med dem!
Det er billigt og meget nemt at bruge, de har et overskueligt kontrolpanel, et godt statistiksystem og det er nemt at sætte det hele op!

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Herfra skal også lyde en anbefaling af Unoeuro.

De få gange jeg har haft brug for support, er svaret kommet inden for 1 time.

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus

 

Jeg er relativ ny bruger af det tyske Servage og har været ret tilfreds med den support jeg har fået fra dem, og stabiliteten har jeg ikke kunne sige noget negativt om. Deres udstyr ser ud til at kunne give en stabil drift. Man får 73 GB plads, 600 GB trafik, ret til at have 25 domæner på serveren og ubegrænset antal e-mail konti. Prisen er 7,5 Euro pr. måned. Kontrolpanelet som man har, synes jeg er nemt at bruge.

 

 

 

Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej !!

Jeg kan helt klart anbefale Danhostwww.danhost.dk, det er et super proff foretagende, som har flere forskellige løsninger.

Har brugt dem i ca. 1 år uden nogen form for drift problemer og havde i opstartfasen brug for support vedr. php m.m. deres support er virkelig OK.

 

 

Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
For at runde af, så kan jeg fortælle, at jeg nu prøver Danhost med en service/et domæne i første omgang. Indtil videre har det virket lettilgængeligt, deres support har svaret fornuftigt inden for rimelig tid. Så må tiden vise, om det holder.

Tak for alle Jeres input - jeg har været langt omkring for at forsøge at sammenligne en masse webhoteller.

Det jeg faldt for hos Danhost var deres scriptsamling, Fantastico, som på et passende niveau ser ud til at være "implementering for dummies", ligesom kontrolpanelet er meget intuitivt.

Prisen er ikke urimelig - så må vi om jeg kan buste deres uskrevne traffic-limit

Endnu en gang tak,
Claus

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)