Logoet og navn er fastsat. Det har kørt som en proces i sig selv. Jeg er helt med på dine tanker herom, men der spiller nogle andre psykiske virkninger ind. Vi (internetbrugere) er efterhånden blevet vant til at folk kalder sig deres url. Det finder jeg personligt for nemt og til dels usexet. Jeg mener det er vigtigt at brande det som var det noget i den "virkelige verden". At det har en landekode efter sig i url'en, er i min verden tilfældigt fordi det har noget med internettet at gøre. Listendk skal virke som et brand i sig selv. Kaldte vi os for Listen ville du kunne finde ordet i alt for mange andre sammenhænge. Listendk kan du ikke finde andre steder end her. Jeg ved ikke om det giver mening i så kort en forklaring. Processen til konklussionen var hårdkogt og lang, så den er svær at få ned på 10 linier. Summasummarum er at logo/navn forbliver som det er. Men fint med din mening. Tak!
Med venlig hilsen Christian | cs@listendk.dk | www.listendk.dk
|
Det er også fint, og jeg skal heller ikke bestemme jeres valg, men jeg ved selv at mange store firmaer brander sig i dag med deres TLD da det har vist sig at give højere eksponering og i og med i er et online virke så ville det være naturligt at brandet direkte relateres til domænet. Men jeg skal ikke bestemme det, ville bare aldrig selv gøre det af markedsføringsmæssige årsager
Men i har listen.dk, det er godt så helt dårligt er det dog heller ikke, for mange vil nok gå ind på den adresse når de hører listendk udtalt.