Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Listendk - Hvad synes du?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Logoet og navn er fastsat. Det har kørt som en proces i sig selv. Jeg er helt med på dine tanker herom, men der spiller nogle andre psykiske virkninger ind. Vi (internetbrugere) er efterhånden blevet vant til at folk kalder sig deres url. Det finder jeg personligt for nemt og til dels usexet. Jeg mener det er vigtigt at brande det som var det noget i den "virkelige verden". At det har en landekode efter sig i url'en, er i min verden tilfældigt fordi det har noget med internettet at gøre. Listendk skal virke som et brand i sig selv. Kaldte vi os for Listen ville du kunne finde ordet i alt for mange andre sammenhænge. Listendk kan du ikke finde andre steder end her. Jeg ved ikke om det giver mening i så kort en forklaring. Processen til konklussionen var hårdkogt og lang, så den er svær at få ned på 10 linier. Summasummarum er at logo/navn forbliver som det er.

Men fint med din mening. Tak! Wink

Med venlig hilsen

Christian  |  cs@listendk.dk  |  www.listendk.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:26

Det er også fint, og jeg skal heller ikke bestemme jeres valg, men jeg ved selv at mange store firmaer brander sig i dag med deres TLD da det har vist sig at give højere eksponering og i og med i er et online virke så ville det være naturligt at brandet direkte relateres til domænet. Men jeg skal ikke bestemme det, ville bare aldrig selv gøre det af markedsføringsmæssige årsager Smile

Men i har listen.dk, det er godt så helt dårligt er det dog heller ikke, for mange vil nok gå ind på den adresse når de hører listendk udtalt.

Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:01

Jeg er helt enig. Og det sikre (alt efter hvordan man definerer sikker) ville helt være at gøre det som alle andre. Vi har erhvervet os begge domæner for at dække os ind for fejltast og misforståelser. På den måde mener vi at have bedre frit spil og større muligheder i vores markedsførring. Det gør processen frækkere og giver anledning til forundring, uden at vi behøver at være bange for at noget går galt ved misforståelser. Feks er her et tidligere video-eksperiment: ">www.youtube.com/listendkgrammy hvor logoet til sidst blinker landekoden efter sig. Tryk "watch in high quality" for at se den nogenlunde ordenligt. Men det er sådan noget jeg synes er interessant at lege med. Men jeg er sikker på at mindst 99% tolker Listendk, som listen.dk, som dusiger. Det har du 100% ret i. Det havde jeg også selv gjort. Men netop derfor synes jeg, at det er interessant for os at køre det på den anden måde. Tak for din observation. Big Smile

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)