Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Listendk - Hvad synes du?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:21
Tilmeldt 9. Dec 08
Skrevet kl. 20:48

Hej Joel H

Det har vi helt bestemt. Det er dog ikke vores stærkeste side. Vi har tilknyttet et ungt produktionsselskab som har lavet, og fortsat vil lave videoer for os. Blandt andet den utraditionelle video af vores logo som får oplevet nogle anderledes ting (linkhttp://vimeo.com/2259263). Vi har en gruppe på facebook som har næsten 4000 medlemmer (link: http://www.facebook.com/group.php?gid=29168549381&ref=ts). Men udover facebook, youtube og hvad der ellers måtte være i den dur, er vi ikke gået længere i dybden med den virale del af markedsføringen. Har du forslag til effektive løsninger og/eller erfaring indenfor emnet? Big Smile

Med venlig hilsen 

Christian  |  cs@listendk.dk  |  www.listendk.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 21:29

Har sendt dig en mail Christian Big Smile

Tilmeldt 9. Dec 08
Skrevet kl. 21:51

Hej Joel

Har hermed svaret! Smile

Hej alle

Jeg søger stadig feedback, idéer og kritik til videreudvikling af servicen. Jeg er meget glad for responsen indtil videre, som har været perfekt. Håber I vil hjælpe! :)

Med venlig hilsen

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:56

Flot side - konceptet holder helt sikkert hvis i selv brænder for det.

Ville blot lige kommentere, at jeg har svært ved at finde rundt i jeres menusystem. Pointen med at de skifter når man holder musen over fx Natteliv fungerer ikke helt. Det er svært at komme med noget konstruktivt lige her, men for mig virker navigationen ikke indlysende,

// Jesper Skov

Tilmeldt 9. Dec 08
Skrevet kl. 05:48

Okay? Personligt tror jeg det handler om hurtig tilvænning. Men tak for feedback'en. Jeg har allerede nogle tanker og vil helt sikkert braine videre over den.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:22

Synes det elementære er der, men der er stadig meget at arbejde på. Login (email + kodeord) står ud af tekstboksen, der er nogle linier som skal justeres og når baggrunden bliver gul i menuen i toppen bliver teksten med hvid nok for svær for mange at læse.

Har lavet et billede så i lige kan se:
http://picturedumper.com/picture/20081210/006af84757/Untitled-1.jpg

Som andre siger, ville det være lækkert, hvis man kunne vælge landsel, gerne ud fra et grafisk kort. En stor fordel ville være, hvis i kan få undergrunds events med, de er meget svære at opspore, hvis man ikke er i miljøet og der er ikke penge i at liste dem, så de store sider gider dem ikke så meget.

Vil gerne komme med løbende feedback, hvis der er brug for det.

Tilmeldt 9. Dec 08
Skrevet kl. 06:56

Hej Emil

Tak for feedback'en. Og du må meget gerne komme med løbende feedback. Det ville være genialt, tak! :)

Jeg har noteret at skriften er for lys i den gule. Det er svært at ramme, da farverne er forskellige fra Mac til PC. Feks er den mere orange på min Mac og derfor fint læseligt. Men fedt du siger det.

Jeg kunne ikke være mere enig i det grafiske kort. Dog ligger vi ikke selv inde med kompetencerne til netop sådan en feature, så den skal outsources, som vi ikke har den bedste økonomi til for tiden. Men jeg er helt enig i den observation.

Til alle Aminoer:

Vores egen programmør rejser til Canada i 3 uger nu. Hvis nogen har kompetencerne og lysten til at være med på kode-siden, er I mere end velkommen til at tage kontakt. Hvis man er et ungt firma, kunne det feks være en god reference at have. Giv endelig lyd. Hvis du har andre kompetencer og du mener at vi mangler dit touch, skal du også være velkommen til at give lyd.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:01

I kan rentegne et danmarkskort i fx Illustrator og lave noget image mapping i html, simpelt og stadig effektivt. Det kan udvides til noget flottere når i har råd til det.

Synes desuden i skal rette navn og logo til: Listen.dk, det har en bedre effekt på, at folk senere kan huske adressen end Listendk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)