Jeg er en pige på 31 år, som lige har startet peopleconsulting (se mere på:www.peopleconsulting.dk) . Peopleconsulting går ud på at hjælpe mennesker der har været i sorg/krise tilbage på arbejdet igen igennem rådgivning til kollegaer og ledere. Jeg har fået utroligt mange positive tilbagemeldinger om at det var på tide og at det kun kunne blive en succes,,,men det har ikke givet nogle kunder. Jeg var i Go´morgen Danmark igår morges og alt for damerne har lavet en artikel om mig, som kommer i imorgen. Indslaget i Go´morgen Danmark gav "kun" 2 henvendelser, hvilket skuffede mig lidt. Der er ikke de ideer jeg har mht. promotion af mit firma, men problemet er at jeg har ingen startkapital. Jeg prøver virkligt at gøre en seriøs indsats, da jeg brænder for dette her, men der er ingen der bider på. hvor skal jeg henvende mig, hvis jeg skal i have fat i lederne i de mellemstore og store virksomheder? er der også nogle der har foreslag til hvordan man kan få "sponsorer" til firmaet? Er der nogle der et forslag til hvad jeg skal gøre? mvh. Maibritt Hansen Peopleconsulting.dk |
Det skal du ikke lade dig gå på af det tager tid at lave markedsføring, og du skal kalkulere med 18 måneder før din virksomhed rent fantisk er en "rigtig" virksomhed. Markedsføring er skide svært og må ikke undervurderes. Jeg hang på store plakater med mit fjæs i alle Nettoér i Danmark i 7 til 8 måneder med min Rejseforsikring dinrejseforsikring.dk det gav gode resultater mens kampagnen stod på men blot et år efter er mange som overhoved ikke kan huske det, du skal vedvarende bearbejde din markedsføring, her i frankrig, og i spanien har jeg bannere på busser det fungere også ok.