Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjææælp,,,,,

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg er en pige på 31 år, som lige har startet peopleconsulting (se mere på:www.peopleconsulting.dk) .
Peopleconsulting går ud på at hjælpe mennesker der har været i sorg/krise tilbage på arbejdet igen igennem rådgivning til kollegaer og ledere. Jeg har fået utroligt mange positive tilbagemeldinger om at det var på tide og at det kun kunne blive en succes,,,men det har ikke givet nogle kunder.
Jeg var i Go´morgen Danmark igår morges og alt for damerne har lavet en artikel om mig, som kommer i imorgen. Indslaget i Go´morgen Danmark gav "kun" 2 henvendelser, hvilket skuffede mig lidt.
Der er ikke de ideer jeg har mht. promotion af mit firma, men problemet er at jeg har ingen startkapital.
Jeg prøver virkligt at gøre en seriøs indsats, da jeg brænder for dette her, men der er ingen der bider på.
hvor skal jeg henvende mig, hvis jeg skal i have fat i lederne i de mellemstore og store virksomheder?
er der også nogle der har foreslag til hvordan man kan få "sponsorer" til firmaet?
Er der nogle der et forslag til hvad jeg skal gøre?
mvh.
Maibritt Hansen
Peopleconsulting.dk
Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du ikke lade dig gå på af det tager tid at lave markedsføring, og du skal kalkulere med 18 måneder før din virksomhed rent fantisk er en "rigtig" virksomhed.   Markedsføring er skide svært og må ikke undervurderes.  Jeg hang på store plakater med mit fjæs i alle Nettoér i Danmark i 7 til 8 måneder med min Rejseforsikring dinrejseforsikring.dk det gav gode resultater mens kampagnen stod på men blot et år efter er mange som overhoved ikke kan huske det, du skal vedvarende bearbejde din markedsføring, her i frankrig, og i spanien har jeg bannere på busser det fungere også ok. 

Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

En service som den her er noget man skal har i hoved "når" man har brug for det.  I''ll switch to English here because it''s easier to type.


People need to see your company BEFORE they need it.  An idea would be a simple letter campaign to large companies HR departments (so they know something like this is available). 

 

I have a 4 year old daughter in the hospital right now and one of the first things we did was go to google and type searches with her symptoms.  You can buy Google Ads (limit use of money so that you stay within a tight budget) with keywords related to likely searches from people who might need your services (even if it is not now but in the future). 

 

Komune Social Rådgiver would be another place to kontant, give a little seminar to them, so they know what you are capable of.  They are often refered to by Syghuset personal, they can then recommend you to individuals that might need your help.

 

Write a few articles about what you do and offer them to the danish HR forums you can find on the internet.  They often need content and you can advertise your ekpertise at the same time.

 

Find someone to "fix" your homepage.  It is OK but a little too amature in it''s format for large compaines.  They like things that look and act professional.

 


Oh, og fjern Priser linket.  Som en forretnings ejer jeg HADE når priser er "kontakt os".  Hvis du kan ikke fortæller mig med det sammen...hold op med at friste.


 


Håber det hjælpe og bare bliv ved...det er noget at helt sikker tage tid.

Tilmeldt 17. Apr 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maibritt.


Jeg så halvdelen af dit program i morgentv. Det gjorde du godt. Du er god til at fortælle om dine oplevelser, og om hvad det er du vil.

Jeg manglede dog en indgangsvinkel til dine kompetencer og ressourcer, udover dine følelsesmæssige oplevelser.

Jeg har været en tur inde omkring din hjemmeside - selvfølgelig - og efterlyser også dér noget om dine kompetencer.

Jeg tror du skal beskrive meget mere hvad det er du kan, og hvordan. Hvad det er der gør, at du kan løse en krise, et problem eller løsne op for de tabuer du er så god til at beskrive.

Når jeg skal bruge en ekstern ''fagperson'' kigger jeg altid efter de kompetencer og ressourcer vedkommende har. Det samme tror jeg mange virksomhedsledere vil gøre. Hvad er det de får for deres penge?

Godt initiativ Maibritt, og held og lykke med arbejdet.
Tilmeldt 24. Jul 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej maibritt


Vi kan hjælpe dig. HVis du skriver lidt om dit koncept - samt løbende informationer om dine muligheder for at hjælpe - så lægger vi det ind på HRupdate.dk

 

Her rammer vi desuden HR folk som gerne vil deltage i nye initiativer.

 
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia...

Jeg faldt lige over dit skriv og har et par konkrete råd.
 
1. På www.kob.dk kan du søge efter vriksomheder udfra alle mulige kritereier. Det er en virksomhedsdatabase som kræver login og abbonement. ( 3.000 årligt ) Men på de fleste biblioteker kan man søge gratis.
2. Du skal have lavet en lille "teser" som kan fortælle om dig selv, din virksomehed, kompetencer og idéer. Den skal du have ud til de
virkomheder m.v. der er potentielle. De skal kende til din eksistens, når behvoet opstår.
3. Tænk alternativt i din kunderekrutering. F.eks. ved jeg at mange folkeskoler har lavet en handlingsplan for sorgbearbejdning. Det er rimelig nyt at skolerne også har fået den opgave. ( forhør f.eks. på din lokale skole om de har sådan en )
4. meld dig ind i erhvervssparring.dk det er et rigtig godt netværk. Måske ikke kunder til dig, men et sted hvor du kan få nogen at tale med og nogen "at være selvstændig sammen med" det er vigtigt ikke at tabe modet.
5. Find nogle konsulenter som du f.eks. kan lave fælles markedsføring sammen med. Der findes mange forskellige konsulenter med hver deres kompetenceområde. Det har jeg ihf. erfaret gennem erhvervssparring.dk hvor jeg er sparringspartner for elle lille gruppe at konulenter.
 
Jeg har et reklamebureau og har været igang i 10 mdr og har lavet mange af disse handlingsplaner/kommunikationsplatforme for mindre virksomeheder. Det var bare lige et par hint... - held og lykke - ønsker du noget uddybet kan du bae skrive.
 
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg kalder dig Pia - hej maibritt...

glemte lige en ting.... Drop priserne på din hjemmeside. Kurser/foredrag er svære at sætte pris på. jeg kan f.eks. godt lave et gratis fordrag hvis jeg synes det er det jeg skal. Jeg tror ikke nogen beslutningstagere sidder og tænker. 8.000 for et foredrag om noget vi ikke umiddelbart har brug for - det lyder fint 5 af dem.
 
hej hej
Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

HEj MAjbritt

 
Tænk på de ord som som dine potentielle bruger og kunder bruger på nettet.
Bruge  100 kr. på adwords. Det virker hvis der er et potentiale.
 
 
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)