http://www.cygnet.dk/amino/ I kan bare trykke på upload og så smide jeres op også. Billeder fra tidligere "events" er også velkommen. Bare tryk opret nyt billedserie og smid dem der. Det med at sende billeder virker ikke helt og har sat en begrænsning på billederne på 1 mb. |
Amino grill aften KBH - 30. juni klokken 17.00
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Hey Tak for sidst......DET var hyggeligt - specielt med andefamilien:-) Måske hr Matt Mellergaard har billeder fra de tidligere ...events`??????? (jeg ser hos cygnet at man kan putte flere "serier" på) PS.. tjek www.mellergaard.net der er flotte fyre på billederne |
Hehe... Julle, din hukommelse er ikke hvad den har været, hvis den da har været... ![]() I øvrigt, er ked af at jeg ikke kunne være med i fredags... det er også alt det arbejde, det tager ens fritid... ;--) Men til gengæld kan jeg love Jer alle, at der snart bliver uddelt vand-øretæver i båden... den er tip-top færdig nu og mangler faktisk kun en trailer for at kunne komme ud på sin jomfru-tur... www.mellergaard.net/baadprojektet ! ;-9 |
Uha jeg husker ikke godt.....men det var jo en dejligt aften at få memoriseret. FUCK din båd er flot. Den skal da have sin egen tråd, så andre iværksættere herinde kan se at man sagtens kan have projekter sideløbende med at man driver virksomhed. Skal båden så hedde amino? Naturligvis sponserer Speednetworking den næste badering, i speednetworkings farver......:-) (Mon man kan lave en badering i hvidt gummi, med det grønne "e" på???.-.) Hygge |
Man skulle have været med.... Det er sgu en hyggelig lille club vi har fået lavet os.....Amino Clubben....... Nu har vi jo lige set hinanden alle sammen, men vi må da snart beslutte at skulle ses igen...enten på barcelona eller Wanna bee igen...... Har nogen en dato? |
Sidste år var et hit og måske starten på en god tradition. Vi gentager Den Stroe Amino Grill Aften på Kastellet den 22. juni 2007 klokken 17.00. I finder tråden om det her: http://www.amino.dk/view.asp?topicID=17022&pageNo=1&num=20 (Woups - Brian havde allerede været der - sorry) |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab