Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM når det er allerværst

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Men... Lasse, du glemmer også at kigge på det store billede... hvilket er den gode underholdningsværdi MLM's "hverve-videoer" indholder... tjek lige den der på ZenZuu.com, fan'me great... gode replikker, godt skuespil..

Og husk - de gode reklametekster:

ZenZuu is a next generation social networking platform that lets you create a profile similar to other ancient (LinkedIn, Facebook og alle jer andre små netværk, TAG DEN) social networks, except our leading edge technology (Uuh, totalt NASA / ALIEN, ATLANTIS freakshow) allows you to make money by signing up your friends (og de er jo alle blonde piger med C-skåle, hvis jeg skal forstå deres film korrekt) and receive revenue sharing. Seize your opportunity to cash in on the trillion dollar internet economy of social networking and global commerce with ZenZuu

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Lasse skrev, så er produktløse forretninger heldigvis på retur!

Som med alle andre reklamefilm, hverve-videoer (godt ord), salgstaler etc. så skal folk bruge deres sunde fornuft, når de skal vælge selskab.

Hilsen

Anders

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg giver dig fuldstændig ret i det du skriver. I det foretagende, jeg er med i, har man erkendt problematikken fra starten af og sat kvalifikationsbonussen så lavt, at den kan opfyldes via sit eget forbrug. Derved kan du fra starten nyde godt af multiplikationeffekten gennem ren anbefaling af produkterne. Men selvfølgelig er og skal der være plads til dem, som kun ønsker at refinancere deres eget forbrug.

D.b.h.

Michael. D

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Lasse Burholt:

MEN - jeg leder blot efter ren reelle procentdel som menig forhandler kan OG bør forholde sig til...

 

Hvorfor det ?

Det er mere interessant for en forhandler at vide hvad der er i indtjenings-udsigt for denne - hvordan producentens produktkalkule er skruget  sammen får du jo alligevel aldrig at vide af nogen virksomhed!

Du får det til at lyde som om at det i Danmark er forbudt at tjene penge - Lasse dog - det skuffer mig at DU kan stille dette spørgsmål.

Men du kan se økonomi i lange rækker her: www.jomacompany.dk - på dette link her jeg persoligt selv samlet en omfattende vidensbank om Network Marketing der bestemt er vær at studere. Vælg menupunktet økonomi - der er mange gode lærerige oplysninger om -Newtwork Marketing og om - Forever Living Product - men også om Network Marketing generelt!

Joma, Joma,

Det er da helt skudt ved siden af - jovist det er så absolut interessant for en forhandler at vide hvad der er i indtjeningsudsigt - så derfor har du sådan set allerede i første omgang besvaret mit spørgsmål - og det jeg reelt søger svaret på - nu ville jeg så gerne, at netop du, der repræsentere FLP på Amino med endog mange (reklame-) indlæg kan fortælle mig HVILKEN margen der er til at udbetale bonus til netværket.

Det er da i DEN GRAD interessant - og 100% væsentligt - at forholde sig til: Der er stor forskel på bundlinien hvorvidt der er 30% eller 45% af netto-omsætning (uden moms + fortjeneste) til fordeling i et netværk. Nu er det ikke sikkert du er i kategorien der kan leve af netværk - men for "kongerne" kan det jo rent faktisk på bundlinien betyder mange hundrede-tusinde kroner til forskel på et år.

Det er jo ikke usædvanligt at forhandlere har netværk med million-omsætning - endog tal der nærmer sig såvel 50 som 100 millioner - der skal ikke meget hovedregning til at se hvor STOR forskel en samlet procentvis udbetaling til netværk har på bundlinien.

Prøv at tage 10 eller 15% af en netto-omsætning (ex moms, ex avance efter salg), altså det der handles for direkte af forhandlernetværk på eks. 50 millioner... det er faktisk ikke så lidt endda!

Herunder kommer så den reelle procentfordeling - hvor "dybt" de rammer og henter indtægt hjem..

SÅ, kom ind i kampen, Joma-Joma - og nej det handler ingenlunde om at det er forbudt at tjene penge - men at det er forundrende at der ikke kan komme reelle procenttal på bordet.

God jul!

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Herunder kommer så den reelle procentfordeling - hvor "dybt" de rammer og henter indtægt hjem..

SÅ, kom ind i kampen, Joma-Joma - og nej det handler ingenlunde om at det er forbudt at tjene penge - men at det er forundrende at der ikke kan komme reelle procenttal på bordet.

God jul!

Lasse Burholt



Lasse, jeg har i anden sammenhæng kigget på FLP's bonusplan - den ligger frit tilgængeligt på nettet - og tror faktisk ikke FLP distributører kan svare på dit spørgsmål. 

 

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)