Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunden siger det er en kopivare???

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, hvordan sletter man dobbeltindlæg ?

Tilmeldt 24. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:40

@misel

Det ur er et D&G C'est Chic. Min kæreste har et som er fra samme importør og det fik hun afvide i en fysisk butik idag at det var ægte. Så tror virkelig hun bare er ude på at snyde mig.

Det som også irrirtere mig, er at hun har havde sendt uret til reperation hos Arberg Time, og så havde de ringet til hende og fortalt det var falsk. Jeg bad hende få dem til at bekræfte dette via brev, men det går jeg så afvide at det ønsker de ikke. Men kunden arbejder selv hos en urmager og han har skrevet på skrift at uret er falsk og hvorfor. Det irrirtere mig så at det er ligepludselig er en ven/kollega som bekræfter dette og derfor sikkert godt kan overtales til at udtale sig ;)

Men ja. De ting urmageren kommer frem til som skulle være falsk ved uret, det kan jeg ikke få til at passe, da jeg så på både min kærestes ur og på billedet af et originalt ur på Arberg Times hjemmeside, faktisk fremgår samme ting. Bla skrev han at viserne skulle afrundet og det er de ikke iflg det originale billede på Arberg Times hjemmeside, samt på min kærestes ur..

Så enten har urmageren ikke helt styr på tingene, eller også er min kærestes ur også falsk, samt at billedet på Arberg Times hjemmeside repressentere et falsk ur.. Ganske spændene. ;)

Fra Vanløse
Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:46

Nu går det helt galt !!!!! :-S

Send uret til D&G i kbh og få dem til at bekræfte det !!! Det er den eneste måde at løse dette på. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 00:13

Hej igen brii

Tænkte det nok at det var et D&G Cést Chic.

Nu skal du høre her. De autoriserede forhandlere af D&G ure har fået tilsendt "en løbeseddel" med en advarsel om at der er falske D&G C'est Chic ure i omløb. Jeg har set papiret som viser at forskellen på de falske og ægte C'est chic ure skulle være at inderkanterne på urskiven skulle være afrundet hvor imod de er mere firkantede med skarpere hjørner på de ægte ure. Desuden skulle urlænken vist kun have 5 led på de falske mod 7 på de ægte.

Vi har været udsat for noget af det samme, og det er sikkert den samme leverandør vi har brugt hvis jeg ikke tager meget fejl. Min leverandørs forklaring er at de D&G C'est Chic ure han sælger er af en lidt ældre udgave af modellen, hvorfor der er forskelle.

Jeg tvivler ikke på at den leverandør jeg har brugt til D&G ure kun handler med ægte D&G ure, men det er meget svært at overbevise en kunde om at uret ikke er falsk når han har fået det at vide fra en urmager.

Er bange for at det bliver rigtig svært at overbevise kunden om at uret er ægte, medmindre du måske får en underskrevet skriftlig udtalelse fra en professionel urmager som er autoriseret D&G forhandler, om at uret ER ægte, hvorefter du kan sende en kopi af dette dokument til kunden.

Men uanset hvad, skal du have uret tilbage, inden du refunderer beløbet.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)