|
Da jeg var 12-13 år startede jeg som avisbud - det skulle efter sigende give gode muligheder for en stor karierre. Nu udgiver jeg så selv et hustandsomdelt månedsmagasin i vores lokalområde. Jeg har indtil nu brugt Post Danmark til omdelingen, fordi de kører med den højeste kvalitet på disse kanter. Så fik jeg den idé, at min 14årige datter måtte kunne tjene en god skilling, hvis hun og jeg i fællesskab delte dem ud. Vi vidste ikke lige, hvor lang tid det ville tage os, men vi besluttede at vi selv ville dele juninummeret rundt - så ville vi bagefter vurdere, om det kan betale sig. Under alle omstændigheder et arbejdsfællesskab en glimrende indgangsvinkelt til et godt forhold til teenagebørn. Vi har allerede delt de første ca. 200 ud, og det var fint og hyggeligt. Nu er min datte så blevet syg....... Hun ligger i sengen med feber og halbetændelse......... Og bladene skal ud......... Deadline hos Post Danmark er overskredet........ Så nu er jeg tilbage, hvor jeg startede. Jeg er avisbud. Ønsk mig god tur. mvh Hans |
og på de her kanter regner det. God tur og velkommen tilbage til teenageårerne
.Ellers en rigtig god idé at inddrage datteren i arbejdet og go'' bedring til hende.
Bliv gratis medlem