Følg med i Thorborgs jul hver dag i december :-) |
Hej Martin
Lyder spændende, men når jeg prøver at downloade dit podcast, siger den adgang nægtet?
Følg med i Thorborgs jul hver dag i december :-) |
Hej Martin Lyder spændende, men når jeg prøver at downloade dit podcast, siger den adgang nægtet? |
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
Det ville være rart, hvis de blev udgivet som rigtig podcast, ligesom p3 gør http://www.dr.dk/P3/Podcast/. Det vil gøre det meget lettere, når iTunes selv henter dem :)
Men ellers glæder jeg mig til at hører din julekalender :) Glædelig jul allesammen! |
Det er mærkeligt, jeg får en "Adgang nægtet" hvis jeg prøvet at hente jule-podcast for den 1. og 2. december. De andre podcast virker stadig fint... |
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.
Samme problem her, desværre .. |
samme problem her også :( |
Så vil jeg være en outsider og sige at jeg sagtens kan høre dem online, dog er lydkvaliteten ikke særlig god, faktisk er den værre end når Martin kører "topløs" Jeg har Vista og bruger IE7 Jeg kan dog heller ikke downloade dem, men det er jeg vant til er et problem, så det tager jeg ikke så tungt |
Kan det virkelig være så damn svært at få det til at fungere? Er lidt træls efterhånden, at man melder ud, at nu kan den høres... hehe |
Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.
Sorry ... men jeg kan heller ikke høre noget [:'(] Tilgengæld kan jeg TYDELIGT se det store banner i bunden af denne side med Hr. Thorborg under sydens sol og i bedste julemandsstil (den der reklame for lott hvor julemanden holder ferie) reklamere for julekalenderen ... det fik mig sku til at trække på smilebåndet ... Pia |
Martins øvrige podcasts har jeg kunnet høre uden problemer, men i julekalenderen bliver jeg nægtet adgang. Uanset om det er IE eller Firefox.
|