Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan du lave flashbannere a la b-one og m1?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/27/2006 8:27:13 AM Forfatter:Ditlev
Vi leder efter en god og billig flash designer der kan lave en flok bannere til os (10+) i samme stil som b-one''s og M1''s...

Skriv gerne direkte til mig på ditlev[at]gmail.com, hvis det er noget for dig. Husk at sende et par links til tidligere bannere du har lavet.


:)

ditlev


 

Hej..

Hvis i mener det alvorligt, hvorfor så ikke ligge en brief ud her i stedet for at fokusere så meget lige på b-one og M1''s bannere.... Gerne med info om hvad i forventer af medierådgivning, konceptudvikling, omfang osv. Så kan folk komme med deres bud på hvordan de vil løse opgaven og i kan vurdere ud fra det. Om så folk vil lave det for 200 kr elller 2800 er jo op til dem...

Det er selvfølgelig vigtigt at i har intentioner om at sætte det her i værk og mener det seriøst..

 

Mange venlige hilsner:/Thomas

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis vi mener det alvorligt?

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener...

- og nej, jeg ville ikke drømme om at ligge en brief ud i et public forum. Dette var en simpel forespørgsel, og grunden til at b-one nævnes er at jeg er mægtig begejstret for deres stil/tone. jeg har arbejdet med mange mange designere før, og man kan normalt se på deres portfolio om de er i stand til at ramme lige netop DET man leder efter.  

 

Det er til brug på det engelske marked, så der bliver ikke brug for medierådgivning osv.

 

 

www.onapp.com

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
I behøver ikke ligge en brief ud her, men sende det til de personer/designere der byder ind på opgaven.. Det er meget normalt med bureau konkurencer og en god måde for jer at vurdere de enkelte designere eller bureauer... Det var også kun et forslag som i kan lade være med at benytte jer af..Men det kan jo være at der er lige den nye designer som desværre ikke har så mange referencer på sin hjemmeside, bare er et kæmpe talent og laver de fedeste bannere.. Det koster jer jo ikke noget at prøve.. Så kan andre aminoer og interesserede også vurdere de enkelte forslag og designere, så sådan et forum her kommer rigtig til sin ret.. Og måske kunne der komme noget der var endnu bedre end B-ones og M1''s.. Som bestemt er flotte og gode, det er ikke det..

 

Det der også er lidt vigtig er jo at eksempler på ens hjemmeside ikke nødvendig vis er udtryk for ens stil og tone, men en præsentation af de opgaver man har lavet for de enkelte kunder. Jeg vil eks. blive meget ked af hvis jeg blev sat i bås over at jeg har lavet tilbudsaviser med gule pris splasher. Det er ihvertifald ikke udtryk for min stil, men et eksempel på opgaver jeg også er god til at løse.

 

Når jeg snakker om i mener det alvorligt, så er det henvist til om det er er en forespørgsel som du selv nævner eller om i har en konkret opgave i vil have sat i værk. Det er jo klart at hvis man byder ind på sådan en opgave så vil det være rart hvis opgaven blev til noget.. Det var såmænd bare det jeg mente..

 

Mange venlige hilsner:/Thomas

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan med garanti sige at B-one selv laver deres egne bannere..

 

God pinse:/Thomas

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Og M1 står også for deres eget design... De er faktisk ufatteligt dygtige begge selskaber til at helgardere sig med deres mandskab :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Så faktisk at B-one har en ínternet afdeling i Dubai.. ( Dubai intenet city såmænd. ) Er der nogen der kender lidt mere til det..?? Er Dubai frihandels område eller sådan noget siden så mange firmaer har produktions afdelinger dernede. Har kendskab til flere reklamebureauer der har deres grafiske produktion dernede..

 

Mange hilsner:/Thomas

Tilmeldt 6. Jan 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

 

Jeg bor i Dubai og det er helt rigtigt at B-One ligger i Dubai Internet City.

Dubai er opbygget af mange forskellige Frizoner hvilket gør at mange virksomheder vælger at være representeret hernede. Her er jo ingen skat hvilket har en del at sige.

Der er mange forskellige frizoner fx Jebel Ali freezone hvor man ikke skal betalte told og moms af det gods man importere til landet så længe man reexportere det igen. Tager man det ud af frizone og ind i landet skal man betale 5% of the declared value. Her på det sidst har mange luret den fidus hvor de fx tager sko hjem fra Kina via Dubai og får lavet et nyt oprindelses certificate så de ikke længere kommer fra Kina men fra Dubai hvilket betyder at tolden en mindre pga de danske regler.

 

Skulle du have flere spørgsmål er du velkommen til at siger.

 

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ditlev,

 

Jeg kender ham der laver bannere for M1. Det er en deltidsansat som også laver andre ting.

 

2500 kr. pr. banner er i mine øjne det rene vanvid.

 

Send en PM til mig hvis du er interesseret. Så skal jeg høre om han vil lave noget for dig. Jeg kender ikke hans nøjagtige pris men han er en ung gut der ser ud til at være dygtig.

 

Der er en tendens i denne branche til at ALT skal virke som "raketvidenskab" Og især her inde på AMINO

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 07-01-2007 11:46:20 Forfatter: outletguru.com
2500 kr. pr. banner er i mine øjne det rene vanvid.






Hvis 2500 er det rene vandvid hvad er så en reel pris mener du?

 

Husk at der skal bruges lidt tid på at tage højde for målgruppen, afsenderens designlinie, der skal sikkert findes billeder som muligvis skal retouches eller beskæres. Da det jo er et flash banner skal der designes en eller anden form for "film". Det hele skal så sættes sammen i flash og endelig sendes til kunden.



I prisen skal du jo også lige huske at tage højde for diverse udgifter til husleje, løn, osv...



Mvh

Regin Madsen

mediaFusion



Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)