4). Can I register or download update from the manufacturer? No. However we will provide you the update patch if we have it. Please make you understand this before you buy.
Med andre ord.. Det er cracket software med 99.99999% sikkerhed. Så lad du hellere være med at give dem dit kortnummer ;-)
Jeg er ret sikker på, at den side du har fundet (warehouse888.com) sælger piratkopier af software (advarselssignaler: gmail adresse, siden stort set ukendt i Google, serial number i en .txt fil, etc). Hvor har du fundet den? I en spam email?
Hvis du er studerende ved en videregående uddannelse i Danmark, kan du købe den fulde Office pakke (Ultimate) direkte fra Microsoft for 400 kr. Det finder du ikke billigere på lovlig vis.
> fra Microsoft for 400 kr. Det finder du ikke billigere på lovlig vis.
Første gang jeg købte MS Office var for mange år siden da jeg var på rejse i Jordan. De har ingen ophavsretslov, så derfor er det vi her kalder "piratkopier" juridisk set ikke ulovlige der. Som modreaktion på dette solgte mange af de store softwarehuse, som MS, deres software meget billigt. Jeg gav $15 for en officiel version af MS Office Pro. Og da jeg kom hjem registrerede jeg den hos Microsoft - og versionen var skam god nok.
Jeg vil tro at det samme fortsat gør sig gældende i mange af de lande der ikke har nogen ophavsretslov.
Jeg står overfor at blive selvstændig, og er derfor egentlig interesseret i at vide, hvad Prof versionen af Office kan i forhold til Home & Student, bla. men hensyn til grafik. Derfor undrer det mig meget, at jeg ikke kan få lov til at downloade en prøveversion af dette - som rent faktisk fungerer. Selve downloadingen og installationen virker fint, og efter indtastningen af aktiveringsnøglen som også virker fint, sker der bare ikke en dyt...? Heller ikke efter genstart af computeren. Hmm...
Med hensyn til studenterversionen er jeg for lang tid siden blevet fædig med en lang videregående uddannelse, men er faktisk tilmeldt enkeltfag på Århus universitet. Har skrevet til dem og bedt om en email adr. som skal bruges ved aktivering af Studenterversionen...så nu må jeg se, hvad de siger til det.
Tak for svar.
PS. Nogen som ved hvad OpenOffice.org kan i forhold til Microsoft Office...?
OpenOffice og Google Office - der begge er gratis, er udmærket til mange opgaver, men de er begge langt fra MS Office. Mange klarer sig dog fint med dem. Så hvis ikke du bruger de mere avancerede funktioner i MS Office - eller skal udveksle office dokumenter med andre der bruger dem, så kan de to nævnte alternative måske godt bruges.
Openoffice er skam udemærket som Mikkel skriver, det er langt fra på ms office stadiet men det kan det "daglige" uden problemer. Men hvis man har overskud til at smide penge efter ms office så go for it, det er det værd.
Jeg står overfor at blive selvstændig, og er derfor egentlig interesseret i at vide, hvad Prof versionen af Office kan i forhold til Home & Student, bla. men hensyn til grafik.
I Office 2007 Professional får du Outlook (med business contact manager), Acces og Publisher ekstra ift. Home & student. Til gengæld "mister" du OneNote.