Hej Ronnie!
Rigtig fin butik du har dig, men hvis jeg skal tale ud af posen som en 17 årig ville jeg sige:
- Farverne fungere ikke, det er for mixet og ikke stilet at all.
- Hvis du vil have folk (unge) til at købe fra dig, skal det se sikkert ud. Ingen gider at bestille fra en hjemmeside der ikke ser.. sikker ud.
- Måske noget tekst du selv har skrevet om varene. Altså ikke bare sådan kold info.
- En anden god ide ville være at få dine vare fx ind på spilpriser.dk så vil du også få noget reklame ud af det hvis dine priser er konkurrencemæssige
Håber du kan bruge det :)
/Emil
Selvfølgelig kan jeg det.. Mine mål er faktisk ikke helt de unge, selvfølgelig vil jeg ikke afskrive dem helt, men min målgruppe skal være mænd omkring min egen alder, 25-45 år (jeg er så 28 hehe).. Derfor søger jeg det lidt mere stilfulde.. Med det være sagt, hvordan ser du at min side ser usikker ud.. Jeg vil meget gerne have at du uddyber dette, da dette er et MEGET vigtigt emne for mig.
Mere tekst i info... Det er noteret, jeg ser på det..
Integration til edbpriser, spil priser osv osv kommer når jeg har betalt mig fra en god SEO løsning.. Sitet skal være top-dollar inden at det ryger på sådanne sites, men du har ret, og det ligger i arkitekt plan!
TAK!