Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.pixelstore.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Denni Pultz Gottfredsen:

Det er fint med de dankort ikoner m.v. - men hvorfor laver du ikke en eller anden lækker lille effekt, så de passer bedre ind i dit layout.

Evt. rundekanter samt en lille gloss effekt, eller hvad ved jeg.

Done.. Hvordan ser du dette nu?

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 14:42

Ole Thorup:

Hej RonnieF

Jeg vil ikke kommentere på designet, der er der allerede godt gang i, kan jeg se, men du mangler at optimere din shop til søgemaskinerne, dvs. unikke og sigende titler, beskrivelser, intern linkstruktur etc.

Venlig hilsen
Ole

Det bliver en sag jeg nok betaler mig fra.. Jeg er IKKE så god til at sætte ting op til SEO osv..
Desværre.. Men du har ret, og jeg ved det..

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 14:46

Emil 8600:

Hej Ronnie!
Rigtig fin butik du har dig, men hvis jeg skal tale ud af posen som en 17 årig ville jeg sige:

- Farverne fungere ikke, det er for mixet og ikke stilet at all.

- Hvis du vil have folk (unge) til at købe fra dig, skal det se sikkert ud. Ingen gider at bestille fra en hjemmeside der ikke ser.. sikker ud.

- Måske noget tekst du selv har skrevet om varene. Altså ikke bare sådan kold info.

- En anden god ide ville være at få dine vare fx ind på spilpriser.dk så vil du også få noget reklame ud af det hvis dine priser er konkurrencemæssige

Håber du kan bruge det :)

/Emil

Selvfølgelig kan jeg det.. Mine mål er faktisk ikke helt de unge, selvfølgelig vil jeg ikke afskrive dem helt, men min målgruppe skal være mænd omkring min egen alder, 25-45 år (jeg er så 28 hehe).. Derfor søger jeg det lidt mere stilfulde.. Med det være sagt, hvordan ser du at min side ser usikker ud.. Jeg vil meget gerne have at du uddyber dette, da dette er et MEGET vigtigt emne for mig.

Mere tekst i info... Det er noteret, jeg ser på det..

Integration til edbpriser, spil priser osv osv kommer når jeg har betalt mig fra en god SEO løsning.. Sitet skal være top-dollar inden at det ryger på sådanne sites, men du har ret, og det ligger i arkitekt plan!

TAK!

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 14:47

Rommy:

Hej. Flot shop

Men kan du ikke ændre lidt i banneret omkring En God Sag?

Jeg synes som det er der, så er det meget trist. I stedet kunne du tage deres logo eller noget andet.

Ja, jeg har fået det af vide af andre også.. Det er for dramatisk.. Nu har en uvildig (dig) også bekræftet dette, og det vil blive ændret!

Tak for din feedback.

/Ronnie

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 14:50

Det ser okay ud nu - synes nu stadigvæk kvaliteten af ikoner er dårlig.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 15:46

Hej Ronnie,

Du kunne godt bruge en afkransning af designet. En tone-forskel fra det egentlige indhold og over til den hvide baggrund.
Så det er en høj kasse med indholdet og bare en baggrund i en anden farve.

Forstår du?

Med venlig hilsen

Jonathan David Delfs

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:42

Rommy:

Hej. Flot shop

Men kan du ikke ændre lidt i banneret omkring En God Sag?

Jeg synes som det er der, så er det meget trist. I stedet kunne du tage deres logo eller noget andet.

Thomas - pointen er jo nedtop at Pixelstore ikke støtter www.engodsag.dk,  men derimod hvad de selv synes er en god sag. Efter min opfattelse spiller Pixelstore på en genkendelseseffekt - som eksempelvis du faldt for.

Af andre bemærkninger til hjemmesiden - ja flot design. Men jeg må indrømme at jeg begynder at forstå hvorfor fion.dk, eMærket og Trustpilot kan have en berettigelse. Jeg kan ikke lide, at der hverken er CVR-nr. på shoppen  eller at handelsbetingelserne lægger op til forudbetaling. Der er er ikke meget kundesikkerhed overfor kunderne. Det ser jo også ud til at være et problem ifølge trustpilot.dk.

Henrik

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)