De første regninger ligger ubetalte – hvad gør man – hovedet ned i busken, det går nok over? Man venter - endnu en rykker – nå der kommer nok gang i den igen!!! 1 mdr. – 2 mdr. - 3……… nu går det snart galt! Gå i betalingsstandsning. GUF, advokaterne er på banen nu skal de have første af bordet. Hvad mon der er vigtigst deres honorar eller klientens ve og vel ( for det er nu det din titel er og ikke super iværksætteren og klap på skulderen og ih hvor er vi gode). Måske er det historien, som nogle af amino læserne nikker genkendende til – måske er nogen på vej dertil. Jeg skriver dette, fordi jeg i dag endnu engang er blevet vidne til, hvad der sker, når nogen kommer der ud – går til en advokat og fremviser, at der er midler fra behjælpelige og så lader man blot tiden gå og hæver et urimeligt honorar uden at der opnås noget overhovedet – "nej, luk nu butikken og vent til du bliver erklæret konkurs" så skal vi nok træde til igen og tømme lidt mere af dit lommeuld. Mit råd til jer aminoer der kan nikke genkendende til ovenstående – kom nu ud af busken - allierer jeg med en person, der straks tager fat om jeres gældsproblem og der samtidig kan være sparring til løsning af de forhold, der har bragt jer derud, hvor I er nu - få lavet ordninger med jeres kreditorer – måske frivillige akkorder – få jeres omkostningsstruktur gennemgået og dermed optimeret jeres fortjeneste – hvor er jeres marked – er jeres produktionsprocesser optimale o.m.m. Nå, en og anden herinde tænker nok nu, er det hans egen historie – Og nej, det er den historie, jeg har hjulpet andre til at undgå. Med venlig hilsen Bertil Vrou Thomsen |
hej
du har når en god pris på det
ikke