Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb en topplacering på Min-mave.dk med Amino-rabat- SIDSTE CHANCE

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

For 5 dage siden oprettede jeg dette indlæg vdr. et godt tilbud på bannerannoncering på Min-mave.dk - http://www.amino.dk/forums/t/46687.aspx

Tilbuddet er blevet godt modtaget, og det betyder at der nu kun er få pladser tilbage i rotationen for denne omgang. Så har du overvejet at få et banner med i rotationen er det ved at være sidste udkald.

Tilbuddet lyder :

Du har mulighed for at købe en eller flere pladser i en rotation over en ca. 2 måneders periode hvor du kan få vist et banner i størrelsen 728x90 på et topplacering på alle sider.  Banneret skal være i filformatet jpeg, jpg eller gif (ingen animationer) og du er velkommen til at få lavet flere bannere så du f.eks. har et til julemåneden der nærmer sig samt et til den anden måned.

Min-mave har knap 7 millioner sidevisninger på en måned, og for en fast pris kan du altså købe denne plads i rotationen og så vil jeg gerne love dig at du er sikret min. 500.000 bannersidevisninger (impressions) i løbet af de 2 mdr. du er med i rotationen..

Jeg har valgt at lave en KØB NU pris som er på kun 2995 kr excl moms pr. bannerplads.

Da antal sidevisninger pr. plads i rotationen skal passe med antal sidevisninger i alt på Min-mave er der et begrænset antal pladser, og der er nu kun 5 tilbage.

En opsummering :

Fast pris på 2995 kr for èn plads i rotationen med garanti for min. 500.000 bannervisninger.
Du kan byde på en eller flere pladser.
Betaling skal stå på vores konto og banneret skal være modtaget inden din kampagne starter

Amino rabat :

Bestiller og betaler du i løbet af uge 48 får du 15 % i Amino Rabat - den pris vil så være 2545 kr ecxl. Moms

Bestiller og betaler du i løbet af uge 49 får du 10 % i Amino Rabat - den pris vil være 2695 kr excl. Moms.

Og bestiller og betaler du i løbet af uge 50 får du 5 % i Amino Rabat - den pris vil være 2845 excl. Moms.

- Fra uge 51 vil pladserne igen koste 2995 excl. Moms og kan købes hvis der stadig er nogle ledige.

Jeg kører efter først til mølle - princippet, så hvor længe tør du vente?

Jeg glæder mig til at byde dig velkommen som annoncør på Min-mave

Send en mail til mig på admin@min-mave.dk

Held og lykke med dine forretninger og rigtig god jul

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)