Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Computer Leasing

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino..

Jeg er en 19-årig HTX studerende, som er færdig med skolen her til sommer. Jeg går med en drøm om at starte egen virksomhed, og da min hobby er computere, så vil jeg gerne basere min virksomhed på dette.

Dog ved jeg, at dette er en svær branche, da avancen er lav og konkurrencen er stor. Men jeg har en ide, hvor konkurrencen ikke er så stor - spørgsmålet er nok mere om der er et marked?

Min ide går på at udleje/lease PC ud til privatfolk, virksomheder osv. F.eks. til LAN parties, hvis folk vil have en stor computer til at game på over en weekend eller til virksomheder som skal bruge computeren i en begrænset perioder. Mulighederne er mange, men er computerpriserne nu så lave, at det ikke kan betale sig at leje/lease en computer?

Hvad syntes I?

På forhånd tak.,

Mvh

Kasper Imer

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 15:13

Super idé.. Vi kunne godt bruge noget alternativt til Lion, Leasy og DER... Hvis idéen bliver til noget ser jeg frem til en email fra dig, da det for firmaer stort set kun kan betale sig at lease!!! (såfremt leasing aftalen indebærer service osv).

Hilsen

Ronnie

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:15

RonnieF:

Super idé.. Vi kunne godt bruge noget alternativt til Lion, Leasy og DER... Hvis idéen bliver til noget ser jeg frem til en email fra dig, da det for firmaer stort set kun kan betale sig at lease!!! (såfremt leasing aftalen indebærer service osv).

Hilsen

Ronnie

Hvad mangler du RonnieF ?
VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17

Ja, der skal være service og det hele inkluderet i prisen.. Men det kan du tro, du skal blive den første jeg sender til :-).. hehe..

Mvh

Kasper

Fra København NV