Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Workshop med deMib - 10% rabat

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er begyndt at lave mange SEO Workshops. Det er en virkelig god måde for mange virksomheder at få løftet den interne viden om, hvordan de forskellige dele af arbejdet med markedsføring i søgemaskiner gribes an.

Jeg har skrevet et længere indlæg på min blog om hvordan jeg griber arbejdet med SEO Workshops an. Det er lidt langt, så jeg vil undlade at kopere det hele ind her :)

Jeg tilbyder alle Amino'er en rabat på 10% for alle bestillinger jeg modtager og kan fakturere i år.
Du skal blot skrive til mig på mikkel@demib.com og oplyse dit Amino-navn

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere der har spurgt mig om disse workshops afholdes i virksomheden eller om jeg stiller lokaler til rådighed - så det ville jeg lige svare på her :)

Begge dele er en mulighed.

Normalt afholder jeg disse workshops hos virksomheden selv, da det som regel er lettere at jeg kører hen til holdet - frem for at hele holdet skal hen til mig.

Hvis virksomheden ligger udenfor Sjælland vil jeg normalt opkræve almindelige kørselstakst.

Jeg har også muligheden for at afholde workshops hjemme hos mig selv - jeg har 140 kvm kontor og mødelokaler i forlængelse af mit hjem i Ugerløse.

Men som sagt, så vælger de fleste af praktiske årsager at holde det hos dem selv.

Hvis I har andre spørgsmål, så bare spørg løs ... :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)