Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO/Søgeords optimering?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 15
Fra  Billigsport24.dk Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen.

Vi er i firmaet meget i tvivl om hvem vi skal vælge til vores SEO løsning. Vi ønsker at den skal køres af en prof! Men er der nogle der har nogle gode ideer, og hvad skal sådan noget koste! :-)

Findes der løsninger indefor SEO/Søgeordsoptimering, hvor man betaler pr. salg de laver til en?

Håber at høre fra jer. :-)

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 10:29

Hej

Jeg har lige været inde og lave nogle søgninger på Google. Jeg giver dig helt ret, I har brug for noget hjælp til SEO Smile.
Prøv at ringe til Michael Rosenstand fra Concept Interest, se www.concept-i.dk  - jeg tror i øvrigt, at han også er her på Amino.

Venlig hilsen

Bertil

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 10:33

Hej

Rettelse: Han hedder Thomas Rosenstand.
I kan også ringe til mig. Jeg er ikke decideret SEO-ekspert, men ved en hel del om kommunikation på nettet fra arbejde med halvstore og store websites.

MVh

Bertil
Mobil: +45 2279 3936

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:11
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 13:15

Mr. billigsport24.dk:

Hej Alle sammen.

Vi er i firmaet meget i tvivl om hvem vi skal vælge til vores SEO løsning. Vi ønsker at den skal køres af en prof! Men er der nogle der har nogle gode ideer, og hvad skal sådan noget koste! :-)

Findes der løsninger indefor SEO/Søgeordsoptimering, hvor man betaler pr. salg de laver til en?

Håber at høre fra jer. :-)

Vi synes det er mest fair at betale for resultaterne:-)

Må jeg have lov at sende dig en mail med lidt mere information, hvilket eventuelt kunne udmønte sig i et tilbud?

Mvh

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 15
Fra  Billigsport24.dk Skrevet kl. 13:24

Hej Jesper.

Et uforpligtende tilbud/mere info siger man jo aldrig nej til :-)

Fra Kbh
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:51

Hej Bllingsport

Der er super mange faldgrubber inden for SEO branchen - og du kan efter min erfaring let blive snydt i junglen - det kan gøres rigtigt og meget forkert også..

Det er til at starte med ikke "Rocket Science" men hvis meget af din forretning skal baseres på at dine kunder primært finder dig via søgninger på Google, yahoo, msn osv - ja så skal det gøres ordentligt fra starten - det er svært at redde senere - medmindre du vil købe dig fattig i  Google AdWords og andre annonce steder!

Hvis du er helt uerfaren på området, vil jeg kraftigt anbefale dig at læse lidt om emnet på Google - find nogle troværdige steder på nettet om emnet - og sæt dig lidt ind i det - så er du bedre rustet mod de ufine meoider og dem der tilbyder 1/2 underlige og uholdbare tilbud til dig.

Dem der lover du kommer til at ligge side 1 - osv - ville jeg fra start holde mig langt væk fra - det er useriøst. Der er en del hjælp at hente på bl.a. joyzone hvor oraklet Mikkel DeMib er kaptajn & styrmand.

Du er velkommen til at spørge mig hvis det ikke er for tidskrævende svar!

Jeg har selv arbejdet proff. med SEO i snart 5 år for både små og store kunder i mange forskelige lande, og har også bred erfaring med banner annoncering på portaler, kataloger, dba, Jubii osv!

Mvh og held og lykke - Anders 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)