Hej Bllingsport
Der er super mange faldgrubber inden for SEO branchen - og du kan efter min erfaring let blive snydt i junglen - det kan gøres rigtigt og meget forkert også..
Det er til at starte med ikke "Rocket Science" men hvis meget af din forretning skal baseres på at dine kunder primært finder dig via søgninger på Google, yahoo, msn osv - ja så skal det gøres ordentligt fra starten - det er svært at redde senere - medmindre du vil købe dig fattig i Google AdWords og andre annonce steder!
Hvis du er helt uerfaren på området, vil jeg kraftigt anbefale dig at læse lidt om emnet på Google - find nogle troværdige steder på nettet om emnet - og sæt dig lidt ind i det - så er du bedre rustet mod de ufine meoider og dem der tilbyder 1/2 underlige og uholdbare tilbud til dig.
Dem der lover du kommer til at ligge side 1 - osv - ville jeg fra start holde mig langt væk fra - det er useriøst. Der er en del hjælp at hente på bl.a. joyzone hvor oraklet Mikkel DeMib er kaptajn & styrmand.
Du er velkommen til at spørge mig hvis det ikke er for tidskrævende svar!
Jeg har selv arbejdet proff. med SEO i snart 5 år for både små og store kunder i mange forskelige lande, og har også bred erfaring med banner annoncering på portaler, kataloger, dba, Jubii osv!
Mvh og held og lykke - Anders