Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering / SEO af hjemmeside i Flash

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Og ja altså bankerne, har jo vist hvad de er lavet af :) Når og hvis jeg kommer til at tjene mange penge, skal jeg fandme ned og mobbe min bankrådgiver :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:01

Tak skal du have Christian. Jeg har kun " programmeret " min myspaceside. Og der kaldte de det vidst for headeren. Men jeg er jo her for at lære, så tak fpr al hjælpen. Det rart at kunne få den hjælp

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:13

Det bliver spændende at høre om. Lyder til at blive det største siden iPhone.

Du kan løbende teste din side med dette værktøj: http://www.freewebsubmission.com/web-page-analyzer.html 

Viser rapporten en pæn mængde keywords og url'er, eller er den næsten tom? Det er ikke flash i sig selv der er et problem, men derimod fraværet af html-tekst og links der er et problem.

Mvh Jesper Jørgensen

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:06

Nu er iPhone ikke det mest sælgende produkt i verdenen. Men jo der gode muligheder for indtjening.

Jeg har lige set af en af dem der er blevet nomineret til årets unge iværksætter har gjort det samme, bare med et meget mindre publikum end jeg får eneret på. Så jo det ser spændende ud. Når mit kører vil jeg kontakte dem/ham/hende og se om vi kan lave noget synergi.

Men altså om 2 uger finder i ud af hvad det er

Mange tak for analysatoren Jesper :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)