Først og fremmest er jeg nybegynder på det her felt. Men her er min sag:
Jeg har et flot flashsite færdigt, som passer perfekt til min målgruppe og mit koncept. Mit koncept er ydermere så unikt at jeg faktisk ingen konkurrence har og ingen konkurrence vil få, da jeg har sat på mig markedet herhjemme igennem nogle kontrakter med dem der har markedet, og som er så overlegne på det marked , at konkurrence stort set er udelukket. Skulle den komme..så er det den tid den udfordring Nå, men jeg vil jo gerne have sitet optimalt sat op alligevel, og der kommer SEO så ind i billedet. Jeg skal sidde sammen med en partner på lørdag og implementere en del af sitet. Og jeg har sat mig så meget ind i SEO som nu har kunne overskue, plus at jeg selvfølgelig har læst E- Pusher ;)
Men hvad vil i eksperter anbefale ? Er der overhovedet grund til at smide de store beløb efter SEO, når jeg alligevel er "monopolet " på markedet ? Jeg vil gerne optimere den bedst muligt, Men de store beløb burde der vel ikke behøves ?? Jeg har selvfølgelig overvejet DeMibs SEOsupport, og jeg bruger den nok også. Men alligevel, hvad er jeres råd ? Det er kun headeren(toppen af siden. Mener den hedder header :) der er flash.
|
Et eksempel:
Lad os forestille os at jeg arbejder for et firma som er de eneste i DK der laver rullepølse. Hvis man så søger på rullepølse vil de komme først og fred være med det. Det er mine samarbejdspartnere og har et budget jeg aldrig får, og har ingen interesse i at ligge over dem på google.
De næste på google med ordet rullepølse har ingen stor interesse i at lave penge på den rullepølse, selvom det skal siges at bare nævne ordet rullepølse i den her sammenhæng, så har du en af de mest mediebrugte ord i DK Ja det lyder lidt kompliceret, specielt med den fuckin pølse, men det var hvad jeg kunne frem. Hvis bare Freud så mig nu....
Men som jeg ser det , er de næste sider ikke den store trussel. Men vil min side overhovedet komme frem på side 1 pga den flash, eller vil den bare havne random på side 15 ? Fordi det er super vigtigt at jeg mindst ligger nr 2-5 på google med det helt afgørende søgeord.
Jeg ved godt at i skal bruge mere end ordet rullepølse, og det vil jeg selvfølgelig bruge til min SEOsupport som jeg betaler for. Men kan ikke afsløre konceptet her og nu.
Men er flash helt håbløst ? Og skal jeg så derfor droppe den implementering på lørdag, og få lavet et andet site ?
Spildte penge ja, men det er værre ikke at ligge nr 2-5 på google
Jeg håber i kan finde hoved og pølse i det her, ellers spørg
Tusind tak