Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Venture Kapital - Har du brug for penge ?

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 5/20/2006 12:37:57 PM Forfatter: Kaliebe Hvad med mobil services / VAS (Value Added Services) - ligger det indenfor deres rammer?

Det vil jeg tro.
Men det de tydeligt går efter er nogen der har et kendt brand i deres hjemland og som på en eller anden måde dominerer deres marked og som har et godt internationalt potentiale.

Dbh Martin
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:21
Hej Martin

Du skal der da anbefale dem at kigge på EasyFlow ApS, vi er en virksomhed der lige som nse har set potentialet i at lave hostede shopløsninger. Rent teknisk har vi et ret godt forspring i forhold til konkurranterne, og forspringet bliver størrer hver dag.

Vi kunne godt bruge noget kapital til at for alvor markedsføre vores produkter.

Vores ambition er at blive den markedsledende udbyder af hostede shopløsninger i Europa.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 11:00
Hej Martin!

Synes du, at der er mulighed for mit firma? Hvad med danske investorer? Kan du anbefale nogle af dem for mig? Jeg er klar til en aftale om 2 - 3 uger. Jeg arbejder i høj tryk på at få et partnerforholdssytem, som jeg sætter pris på for at skaffe nogle webdesign-firmaer som mine samarbejdspartnere) og et styringssystem på plads. Styringssytemet er stort set lavet om helt fra bund, så at jeg bedre kan holde styr på kunder, samarbejdspartnere og den fælles betaling.

Sund og smagsbedre mad er også i sigte. Vi overvejer at åbne en restaurant, hvorfra vi kan levere nogle specielle,  vietnamesiske retter, som ikke har fundet i DK endnu, til kunder i hele København-området.

Hvis de har brug for at tage kig på min forretningsplan vil du godt give mig en kort besked i min private inbox.

Chuuuuu

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 11:39
Dato: 5/21/2006 11:00:16 AM Forfatter: Thanh
Hej Martin!

Synes du, at der er mulighed for mit firma? Hvad med danske investorer? Kan du anbefale nogle af dem for mig? Jeg er klar til en aftale om 2 - 3 uger. Jeg arbejder i høj tryk på at få et partnerforholdssytem, som jeg sætter pris på for at skaffe nogle webdesign-firmaer som mine samarbejdspartnere) og et styringssystem på plads. Styringssytemet er stort set lavet om helt fra bund, så at jeg bedre kan holde styr på kunder, samarbejdspartnere og den fælles betaling.

Sund og smagsbedre mad er også i sigte. Vi overvejer at åbne en restaurant, hvorfra vi kan levere nogle specielle,  vietnamesiske retter, som ikke har fundet i DK endnu, til kunder i hele København-området.

Hvis de har brug for at tage kig på min forretningsplan vil du godt give mig en kort besked i min private inbox.

Vi har før diskuteret dit shopsystem, og jeg må desværre sige, at jeg bestemt ikke ser nogen fremtid i et shopsystem i JAVA. Der er simpelhen for mange begrænsninger.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:16

Jeg prøver at forklare det igen.
De her gutter er ikke interesseret i koncepter, små forretninger eller noget der ligner.
De er interesseret i store veldrevne, markedsledende, innovative, ekspanderende motherfuckere der ved hvad de laver. Så det nytter ikke noget at foreslå små egne projekter.
Jeg har brug for hjælp til at give ideer til hvilke spillere der er på markedet, som kunne være interessante at smide 50+ millioner i.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:19
Dato: 5/19/2006 1:46:53 PM Forfatter: Matt K. Baldersø
Hundehandlere... hehe... Jamen Martin jeg kender en virksomhed der hedder Mellergaard.net - effektiv og sympatisk ledelse, sublim service og i desperat mangel efter 7,5 mio. kr. *gg*

Nej, en lille comment... ville du selv investere i dating.dk??? Betalingssider er yt... se f.eks. www.hjertebanken.dk - genialt koncept startet af min gode ven Magnus fra Aalborg, ti gange flere og federe funktioner, og 100% for free... og det vil den altid blive holdt i... Dét holder...

Et mere seriøst bud ville være virksomheder indenfor Wellness, Iværksætteri/Entrepreneurship, Viral Marketing/Word-of-Mouth... ...

Matt, du har indåndet for meget bådstøv ;-)
Betalingstjenester  blomstrer og de tjene bunker af penge, så den holder ikke. Jeg ville til hver en tid gerne eje Dating kan jeg love dig. Bagmændende er for kompromisløse og kyniske til mig, men deres produkter holder vand!

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:55
> Jeg har brug for hjælp til at give ideer til hvilke spillere der er på markedet, som kunne være interessante at smide 50+ millioner i.
Det er vel også et spørgsmål om hvem der gerne vil have VCs in i virksomheden? - som du selv nævnte kunne SpamFighter være interessant for DEM at investere i, men I synes bare ikke, at I har brug for dem lige nu og kan klare jer selv (hvilket jeg iøvrigt tror du har helt ret i).

Min personlige holding er, at amerikanske VC penge og en dansk "iværksætterånd" meget let kan gå galt - vi har to meget forskellige iværksæter- og forretningskulturer og det er de færreste iværksættere jeg kender der kan leve med de begrænsninger, skiftende retninger, indflydelse og alt muligt andet der følger med pengene. Ingen penge er "gratis" :) - og det gælder iøvrigt uanset om de kommer fra USA eller et helt andet land

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:06
Jeg er helt enig Mikkel, jeg gør dem blot en tjeneste ved at screene markedet, til gengæld introducerer de os for nogle af deres portefølje firmaer som vi kan lave samarbejde med.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:24
> Bagmændende er for kompromisløse og kyniske til mig

Kan du uddybe det, Martin? Kender dem kun af omtale.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:01
Dato: 5/21/2006 1:24:11 PM Forfatter: Søren Storm
> Bagmændende er for kompromisløse og kyniske til mig

Kan du uddybe det, Martin? Kender dem kun af omtale.

Hej Søren

Jeg kender dem udmærket, jeg har været i samme branche som dem i snart 10 år.
Jeg har ikke lyst til at uddybe det ydeligere.

Dbh Martin

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)