Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Venture Kapital - Har du brug for penge ?

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det havde jeg, og flere andre, overset.
Mon ikke webmaster burde rydde op i trådene :-)  

Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:23
Eller måske www.bblsolutions.dk

Jeg startede, sammen med to kolleger fra tidligere job, i 2006 IT virksomheden BBLsolutions ApS. Virksomheden udvikler og tilbyder software til projektledelse – specifikt rettet mod softwaretest. Derudover tilbyder vi konsulentbistand til virksomheder ifbm. projekt- og/eller testledelse.

Virksomheden blev etableret på baggrund af det hastigt voksende fokus på softwaretest i virksomheder som udvikler software, hvor vi spottede et kæmpe markedspotentiale for både værktøjer og kompetencer indenfor softwaretest. Der fandtes anno 2006 ingen danske udbydere af denne type værktøjer, samt kun få testkompetencer. Det ville vi lave om på.

Software er i dag netop blevet så komplekst, at det er blevet utrolig svært, for ikke at sige umuligt, for menig udvikler at finde og afluse alle fejl i det udviklede software. Det har for nogle virksomheder haft katastrofale konsekvenser, da man grundet levering af software med kritiske fejl, som ikke var blevet rettet, måtte sige farvel til mange og/eller store kunder. Senest så vi det i folkeskolens geografieksamen, hvor den software som var udviklet hertil ikke fungerede på dagen, hvorfor eksamen måtte aflyses.

Vores plan er at udvikle en portefølje af værktøjer til at hjælpe virksomheder med sikre kvaliteten i software. Indtil videre er vi dog kun blevet færdige med det første, et test management system (Compass TMS) til at styre, afvikle og rapportere på softwaretest. Vores næste projekt er et kravstyringssystem, da krav og kvaliteten af disse er af essentiel betydning for den kvalitet i software som efterfølgende udvikles.

Men ting tager tid og kræver både økonomi og ressourcer - og vi kunne godt bruge flere/mere af begge dele.

hilsen

Anders Peter Grønborg
BBlsolutions ApS

Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:46
OBS: Jeg har set at tråden er over et år gammel, men valgte alligevel at lave indlægget, da jeg er ganske sikker på, at det ikke er sidste gang muligheder af denne type "kigger forbi".

mvh.

Anders Peter Grønborg

BBLsolutions ApS

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 12:07
Jeg skal have Kapital

just-eat blev nævnt

Men hvad med just-kiosk & just-pizza

Jeg er ved at starte et mere b2b venlig koncept hvor jeg integrerre just-pizza.dk og just-kiosk.dk

Hvor man på både just-eat.dk og e-takeaway som restauratør kan tilmede sine produkter og få dem solgt via deres online portaler.
Så kan man som kioskejer eller pizzabager via online Login selv administrerre kategorier, varenavn, og priser. samt meget mere.

kan jeg få kapital? Eller skal jeg poste et nyt emne og lede videre blandt banker og investorer.

Jens

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 08:37
Dato: 27-03-2007 20:00:54 Forfatter: Just-Eat.dk
Hey...

Freeway har en phantom share på 5% i Just-Eat..... Det er korrket at en del af selskabets aktier skiftede hænder for 1,5 år siden (Dog stadig danske)...

Jesper Buch

Just-eat.com

var det ikke Brian fra Cult?

der købte sig ind..

Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:54
Hej

Vi startede for nogle år siden www.pilatesnord.dk, og nu udvider vi til resten af landet under navnet www.pilates-academy.dk  med håb om 10 centre til næste år.

Vi planlægger at leje lokaler, men en kapitaludvidelse giver mulighed for også at få del i evt. prisstigning på ejendomsmarkedet. Vi skal i givet fald bruge ca. kr. 2 mio pr center.

Pilates er kendt world wide - men der er os bekendt ingen kæder. Muligheden for en international kæde er derfor til stede.

Med venlig hilsen

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 02:06
Jamen du få da nogle lige her så..

www.boligbasen.dk og alle andre bolighjemmesider, som tager penge for at man kan blive medlem, og se oplysninger på diverse annoncer til boliger. Meget suspekt, men de tjener uden tvivl styrtende med penge.

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 02:48
En side som Mingler.dk er da godt og grundigt på vej frem...

Men tror måske JP/Politikens hus købte 49% af dem sidste år?

/Shock

Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:44
Hey

Er helt ening i at Hosted system løsninger er fremtiden. Det være sig ERP, CRM osv...

Fordelene ved systemer som disse er mange, og ulemperne kun få.

Jeg er selv ret imponeret over www.e-conomics.dk. Som jeg spår store vækst muligheder.

Og opnår man først succes med et hosted system, er indtjeningsmulighederne enorme.

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:18
Hej Martin

I min virksomhed er vi en meget tilfreds kunde hos virksomheden e-conomic ApS, som har udviklet og hoster et online finansystem (se www.economic.dk).

E-conomic er allerede en stor udbyder på det danske marked (blandt små og mellemstore virksomheder) samt aktør på flere udenlandske markeder, blandt andet England, Sverige og Norge. Jeg tror at Virksomheden har et produkt, som har potentiale til at nå rigtigt langt.

Jeg ved dog ikke om e-conomic er interesserede i de amerikanske investorer, men det er da et muligt emne.

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)