Du har vist aldrig gjort rent kan jeg forstå :D |
Korrekt, det blev udliciteret til 350kr/t
Du har vist aldrig gjort rent kan jeg forstå :D |
Korrekt, det blev udliciteret til 350kr/t |
Når man bruger udtrykket "penge lige ned i lommen" så forstår jeg det på samme måde som Mikkel. Særligt når man samtidig oplyser at man vil betale 1.500-2.000 kr. for 10-20 timers arbejde. Hvis det ikke er det der er tale om så bør man formulere sig anderledes. |
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Du er også en meget klog mand Mikkel. Gid alle var så kloge. Men det ændrer ikke på at nogen laver arbejdet til en billig penge, og også billigere end 350 kr i timen. |
Jeg kan godt huske det ... vi mødtes tit ... du havde en træls vane med at hugge min flise :p |
Som Mikkel og andre af og til lader til at have svært ved at forstå, så er der jo også selvstændige derude som ikke nødvendigvis baserer deres økonomi på deres virksomhed alene, og som derfor er i stand til at tage ret lave priser for opgaver som denne. For mig som mere eller mindre hobbyist, med en fortid med eget reklamebureau, ville det være interessant at løse sådan en opgave her. 100-200 kroner i timen, for et stykke arbejde jeg finder sjovt, det er ganske udmærket! Hvis alternativet alligevel er at sidde derhjemme og nørkle med html og php for sjov skyld, så kan jeg da lige så godt nørkle med noget konkret der giver en lille smule afkast. Prisen på sådan en opgave her afhænger jo helt af hvem du skal have til at løse den, og i hvilken position opgaveløser befinder sig. Jeg synes det er fint at kaste et indlæg som dette op herinde, og bede folk om at lave noget simpelt - plain vanilla. Der forlanges ikke andet end en hjemmeside der ser nogenlunde pæn ud, og som fungerer. Tidligere har jeg set folk ytre at det er "useriøst" at tilbyde udvikling af websites til den pris der efterspørges her. Hvorfor er det det? De fleste på Amino skatter vel netop frihed højt, og enhver er da fri til at vurdere værdien af egen tid og af eget arbejde. Lad nu markedskræfterne råde. If it works for me, it works for me. Jeg vil næsten gå så langt, som at indvende at det er useriøst for en erhvervsdrivende at betale 25.000 for en ydelse han kan få for en tiendedel. Ikke alene er det dumt, det er også dårligt købmandsskab. I dette konkrete eksempel hvor der ikke efterspørges nogen som helst form for rådgivning, men udelukkende et præciseret stykke arbejde, der kan min html-kode til 150 kroner i timen vist være lige så god som din til 600. Hvis der havde været tale om alle mulige tillægsydelser og ekspertise, så havde de færreste formentlig kunne løse opgaven meget under den pris du angver, men det er jo ikke tilfældet. - Peter |
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Hey,
|
Hvad er status? Er der fundet en til at løse opgaverne? |
Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.