Vi er et nystartet og meget spændende firma, der er super ivrige efter at udvikle os.
Derfor søger vi disciplineret person, der nemt kan sætte mini hjemmesider op. Sidernes funktioner er forholdsvis simple. Video afspilning, caputre e-mail adresser og navne (ved brug af Aweber – check http://www.aweber.com – de har en html form der skal opsættes) er et par af de ting, der skal være på vores site foruden normal salgs tekst. Derudover skal der også bruges google optimizer https://www.google.com/analytics/siteopt/splash?hl=en og google analytics http://www.google.com/analytics/ sådan at vi kan multi-teste variabler på vores site og tracke vores resultater. Til sidst skal vi også have noget paypal html smidt op. Det skal vi nok provide.
Der vil være noget grafisk arbejde. Du skal være udmærket til at lave meget simpelt grafik med tekst og marker sådan, at det ser professionelt ud. Der må gerne være gemt en lille små designer i dig!
Pris kan vi diskutere men vi har umiddelbart sat en pris på 1500 -2000 kr. max af i vores budget som du kan få lige ned i lommen på et simpel job. Det drejer sig ikke om mere end 10-20 timers arbejde (Afhængig af hvor dygtig du er). Og vi skal have lave jobbet gerne på en uge og vi har brug for du går igang så hurtigt som muligt.
Det allerbedste ville være, hvis du bor i kbh. og kan komme ind til en lille samtale før vi begynder. Men det er ikke nødvendigt, hvis du nu er i Jylland eller noget.
Det der betyder mest for os er et godt resultat! Med et godt resultat vil du også se mere arbejde.
Hvis du tror at du er god til det job så skriv lidt om dig selv og send mig din kontakt info på
Derudover tilbyder du sort arbejde? Eller ser jeg forkert ... ja det gør jeg nok!
Jeg tager 650kr i timen for webudvikling, i Kbh er 800-1200kr normen, så jeg er i forvejen nede på halv pris. Derudover skal du forvente et hastetillæg på 100% hvis det skal være færdig i løbet af en uge, så forvent små 25k hvis det der skal løses indenfor en uge.
Derudover tilbyder du sort arbejde? Eller ser jeg forkert ... ja det gør jeg nok!
Jeg tager 650kr i timen for webudvikling, i Kbh er 800-1200kr normen, så jeg er i forvejen nede på halv pris. Derudover skal du forvente et hastetillæg på 100% hvis det skal være færdig i løbet af en uge, så forvent små 25k hvis det der skal løses indenfor en uge.
Mikkel ud fra det du skriver - byder du altså ikke ind på opgaven? hvorfor skriver du egentlig?
DE skriver vel ind og håber på at der er en studerende der vil lave det for rundt regnet 100 kr i timen. men indlægget hører vel nærmere hjemme på eksperten eller et lignende forum - hvor det vrimler med studerende der arbejder for sulteløn.
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Cpufan: Nej det gør jeg vidst ikke, jeg påfører trådstarter et mindre diskret spark over skinnebenet mens jeg højlydt rømmer mig og påpeger at han måske har skudt over målet :)
Mikkel ud fra det du skriver - byder du altså ikke ind på opgaven? hvorfor skriver du egentlig?
Mikkel har ikke andet at lave end at skrive mærkelige ting på amino og beskylde folk for alt muligt. Jeg ser mindst et indlæg hver anden dag fra hans side.
Hvorfor skulle det være sort? Jeg ser det også som værende noget for studerende eller en iværksætter som lige mangler lidt penge i kassen. det virker ikke som værende meget kompliceret det som skal laves.
Cpufan: Nej det gør jeg vidst ikke, jeg påfører trådstarter et mindre diskret spark over skinnebenet mens jeg højlydt rømmer mig og påpeger at han måske har skudt over målet :)
Eller også er du bange for at du ikke får lov til at tage 25.000 kroner for en opgave som kan klares på et par tusinde hvis andre får hemmeligheden af vide om at den slags småting faktisk ikke er SÅ komplicerede igen.
Du tager nok ikke fejl , det er ikke kompliceret det har jeg ikke sagt. Jeg har heller ikke sagt opgaven tager 25k, jeg har sagt den tager cirka 12, de 25k er hvis han har travlt.
Derudover koster en time altså det en time koster, om så man bruger den til rocket science eller gulvvask ...