Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Glimrende indlæg hvis I spørger mig !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

I’m very sorry for my absence.

For the past 5 days I was bed ridden with a terrible cold. Although it was not very much fun to be sick, it was somewhat of a blessing.

It gave me a chance to really sit back and reflect over the past nine months in my network marketing business.

It also gave me a chance to truly sit back and see the power of network marketing first hand.

While I was sick my team grew by about 100 people and 4 people joined directly through me and I had absolutely nothing to do with it.

This, as far as I am concerned, is magic!

Remember Jim Rohn’s quote?

“Everything in life that’s magic is challenging, but once the challenge is understood and one set out to work on that challenge magic happens.”

I experienced the meaning of this quote first hand over the last few days while sick and bed ridden.

I’d like to share with you what my time of reflection taught me about the game of network marketing.

*******Network Marketing Success Is A Choice************

Most people that get involved with network marketing don’t see network marketing for what it truly is.

They see the testimonials of people making huge incomes quickly and they for the most part wrongly perceive network marketing as a quick fix to an immediate money problem.

I know this from experience because I see it everyday.

This perspective is completely WRONG and will set 95% of newbies up for frustration and failure purely based on their expectations.

Network marketing is not a short term solution to a short term problem; rather it’s a long term plan for CREATING a life of freedom.

If most people were able to see network marketing for what it truly is then retention rates would be close to 100% and long term success per enrollee would be much higher.

Why?

People would choose to start a network marketing business for the RIGHT reason.

Let me ask you a question . . .

Who stands the greater chance of succeeding in network marketing?

The person who joins because they are in dire NEED of money NOW and expect to see a paycheck in the next 30 days regardless of their experience level or true work output.

OR

The person who joins a network marketing company who KNOWS that the journey they are about to embark on is long term and that it will likely take them six months to get a true handle for the basics and another six months to begin the long term growth process. (But dually know that in the next 3 to 5 years they will create the lifestyle to freely choose what to do with their time from then on out.)

I don’t know about you . . .

but I think the second person has a much greater chance of succeeding.

I’m about to say something that is very important so please read this very closely and maybe even write it down.

There is really NO difference between the first and second person.

In fact, the first and second person I described could for all intensive purposes be the SAME exact person.

How?

Well . . . The only difference between these two people is the PERSPECTIVE that they take on the business.

****IMPORTANT**** It is in the perspective that one takes that his or her success is determined. ********************

This means that true network marketing success PRECEDES its physical manifestation and further is simply a CHOICE.

You can either choose to succeed in network marketing or you can choose a paradigm that will force failure upon you.

I’m not in this game to fail, so the choice remains simple to me.

I choose to succeed and that’s all you have to do too.

But . . .

Choosing to succeed takes courage.

Once you choose to succeed you must

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 02:25
hej wubi.dk

jeg kan kun sige at jeg kender Daegan (som har skrevet det) og taler jævnligt med ham! Han bor godt nok i USA; men jeg mødte ham tilbage i februar. Han har en væsentlig anden historie end at hans team vokser med 15-20 om dagen, for det er han bestemt ikke kommet sovende til. Skægt at du fandt et indlæg fra ham!
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Skrevet kl. 07:12
Ja jeg kan faktisk ikke lige huske hvorfor jeg fandt indlægget, men jeg syntes bare at det var så rigtigt det der stod, at jeg måtte dele det med jer andre. Måske kunne det også give skeptikerne et lidt andet billede af MLM så der måske var mulighed for opblødning

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 08:47
opblødning.. no way

Hvorfor er fokus konstant på rigdom i denne åbenlyse pyremidespils-salgstale?..

Fokus er ikke på udfordringen, og det er imao udfordringen der skal drive værket i enhver form for selvrealisering.

Jeg må stoppe med at læse indlæg i denne del af amino, jeg bliver aaalt for harm.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Skrevet kl. 20:54
Jeg er ikke sikker på at jeg forstå dit indlæg, men hvis du bliver harm, så må du da hellere lade være med at læse

Personligt synes jeg rigdom er en rar ting at fokusere på, hvis hver sin lyst. Det sjove er jo at man ofte når det man fokuserer på (uanset hvilken brancheman bevæger sig i).

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:19
Dato: 5/21/2006 8:47:18 AM Forfatter: Redsox
opblødning.. no way

Hvorfor er fokus konstant på rigdom i denne åbenlyse pyremidespils-salgstale?..

Fokus er ikke på udfordringen, og det er imao udfordringen der skal drive værket i enhver form for selvrealisering.

Jeg må stoppe med at læse indlæg i denne del af amino, jeg bliver aaalt for harm.

Man kan sige det på en anden måde - forskellige ting driver forskellige mennesker. MLM er et salgssystem der åbner muligheder for almindelige mennesker som de måske ikke havde haft på traditionel vis.

Lad mig komme med et par eksempler. Joan er måske mor til tre børn, alene og har det frygteligt dårligt med at hun næsten aldrig ser dem og at hendes hverdag er stresset fordi at hun arbejder skiftende arbejdstider. Joan ville måske være tilfreds med meget færre penge end det der oftest tales om i MLM kredse - faktisk er det nok mest det at hun kan arbejde hjemmefra og selv styrre sin arbejdstid der er hendes motivation. Peter drømmer om en fed bil, Kasper er med for udfordringen i at skabe noget ekstraordinært stort, Jesper vil måske bare gerne have råd til to gange om året at tage på ekstrem rejse, og Grådig Kaj er her kun for pengenes skyld.

Ovenstående eksempler er faktisk en af grundene til at jeg helst vil have one on one præsentationer - man lære folk bedre at kende og deres motivation ligeså, end på f.eks. store hotel møder. Folk har nemlig forskellig motivations faktor, men når man taler til en alment stor forsamling - enten på nettet, eller på et hotel med 1000 mennesker så er man nødt til at bruge et metafor for alle de her ting, en fællesnævner som kan representere dem alle - nemlig pengene til at få friheden til at udføre min drøm.....desværre.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)