Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plastickort

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :
  By the way;  Hvis du er interesseret i at se et af de omtalte kort, så vil jeg gerne sende et eksempel til dig.

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 11:16
Jeg tror godt jeg ved hvad du mener. Hvad vil prisen være for omkring 100 kort? Hvis det alligevel vil blive dyrt har det ingen interesse. Det er nemlig ikke nogle  kort jeg tjener penge på og bare de virker, så er det i orden. Derfor tror jeg også at 300 gram visitkort er okay.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:43
  Det vil absolut ikke kunne betale sig at få offsettrykt et tykt kort hvis det blot skal laves i 100 eksemplarer... Prisen ville blive den samme som hvis du købte 1.000 kort, da vi ved 100 kort vil waste hvad der svarer til 900 kort....

William skrev at han kunne lave plastikkort til 1 til 2 kr. stykket, hvis det blot er 100 kort du skal bruge. Til den pris vil vi ikke engang kunne digitaltrykke kortene på 300 gram karton.

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk

Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 21:50
William skriver også at jeg skal op i omkring 10.000 stk ;)

Jesper, kan i lave professionelle plakater i din virksomhed? Jeg skal ikke bruge det selv - ren interesse.

Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:40
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:03
  Jeps ...

Vi laver dem i størrelser fra A4 og op til 2,5 meter bredde og uendeligt lange. De kan laves på både mat og glossy papir, med en bred vifte af papirtykkelser. Endvidere, hvis de printes, så kan vi også køre det ud på stof, pvc eller selvklæbende folie.

Hvis det er større oplag (typisk over 500 stk.) og plakaterne ikke skal være større end A2+, så vil vi typisk offesttrykke dem, da skæringen på stykprisen imellem offsettrykket og print ligger dér. Der er så også nogle andre ting man skal tage højde for; Hvis man f.eks. ønsker nogle plakater som skal være i fuld fotokvalitet, så bør de ikke offsettrykkes, da printeren faktisk leverer en bedre kvalitet på det punkt (vi kører med Octachrome = 8 farver på vores printer med en max opløsning på 5.000 DPI).

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 00:06
Jesper, hvad er ca. prisen for de finske visitkort  med lak, farve og tryk på begge sider ved 1000 styk ??
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:44

Hvis du beslutter dig for alm. visitkort så prøv www.partnerprint.dk - der kan du se priser online og det kan næppe laves billigere !

Det skal lige siges at jeg intet har med Partnerprint at gøre, udover vi selv har købt visitkort hos ham. Han hedder Jan og er en super flink fyr...

/Olin

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:34
  Finske-visitkort er ikke et spørgsmål om at lave de billigeste visitkort - tværtimod.

Finske-visitkort er i en kvalitet som de færreste lavpris-trykkerier kan være med på - og slet ikke hvis der er tale om digitaltryk.

Jeg har, på flere opfordringer, oprettet et tilbud i denne tråd http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=4981
Prisen lyder på 500 kr. for et sæt på 250 Finske-visitkort. Prisen er eksklusiv moms og layout, men indeholder ellers hele produktionen. Hvis man ikke kan levere et færdigt layout til os, så kan vi også tilbyde den del til en god pris.

/Jesper

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)