Jeg må også krybe til korset og indrømme at jeg også havde svedt ud at det var i morgen. Som Matt skriver, så har vi et større projekt som løber af staben i morgen, hvor vi allerede har en række folk og location booket. Men hvis vi kan spise noget tidligere så er jeg altså stadig frisk på en frokost.... Jeg ved det - jeg har en nederen hukommelse og sans for datoer.... ![]() /Jesper www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk |
Frokost for Aminoer i Kbh.
|
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Hmmm... Har fulgt slaget på sidelinien. Skal vi: A: mødes Cröell, Steen, måske bent og jeg i morgen til planlagt tid og sted eller B: Finde en ny dag, det passer alle (måske også nye)? |
Kære Charlotte (og I andre ;-)) Jeg synes Jer der har hukommelsen i orden, skal mødes og hygge Jer... tror godt jeg tør tale på Jespers vegne også, og sige at vi har så uhyggelig meget stress på at det nok er bedst vi alligevel bliver væk i morgen, for det bliver kun en trippen under bordet og kiggen på uret inden vi ryger afsted og skal være 110% på i 4-5 timer med et stort setup der bare skal i kassen i første hug... Så fra min side ønsker jeg Jer en lækker hyggelig frokost i morgen ![]() |
|
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Hej Claus. Jeg synes det gik rigtigt godt! Vi endte dog med kun at blive tre - Cröell, Statement og jeg selv. Men jeg synes det var godt selskab, og en god snak - dog endt med at blive godt rødt af solen!! Vi sad der så også i tæt på fire timer! Håber du kan komme med næste gang ![]() Me dvenlig hilsen Charlotte |