Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frokost for Aminoer i Kbh.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer...

Har gået med en tanke, og nu skal den deles...

I opstartsperioden af det lille kære firma, som så småt tager form, har jeg erfaret,

udover møder o.l., sidder jeg da egentlig en del alene foran den store skærm

Derfor, hvad ville stemningen være for en fast frokost dag, f.eks. første mandag i måneden en time eller to?

Hvis det har interesse, sørger jeg gerne for en aftale med café e.a.

Med venlig hilsen

Charlotte

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 00:39
Hey Charlotte

Kan ikke forstå hvorfor du ikke har fået respons på denne glimragende idé... jeg kan kun bidrage til din frustration, og sige at såfremt vi kan finde en dag eller to om ugen, evt. 6-8 stykker (måske flere?!), så er jeg helt klar på en frokost-hygge-ordning... det er noget man virkelig savner som en-mands-selvstændig...

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:31
  Jeg er da også frisk på en "frokost-ordning" en gang om måneden eller noget i den stil.

Vores fredagsbar i KBH fungerer da også fint, så hvorfor ikke også lave det som en frokost-ting, til dem af os som alligevel er i området omkring frokosttid?

På trods af at MediaMouse ligge i Allerød, så er jeg i København 3-4 gange om ugen, og oftest midt på dagen.

/Jesper

www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 10:13
Charlotte, Matt og Jesper.

Jeg er selvfølgelig også på. (ses fredag 19/5, til fredagsbar)

Hvad med frokost tirsdag den 13. juni?

evt. på Skildpadden (Gråbrødretorv 13) (I know parking is hell, men sådan er det jo i hele KBH)

/Steen

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 17:26
Det kunne da være interessant hvis det passer ind i programmet men kunne man ikke holde det lidt uden for city (på grund af parkeringshelvedet).  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 20:06
Hej Alle

Det lyder jo som om der er god opbakning for et frokost-koncept ;-)

Jeg er som Bent, meget enig i at det gerne må ligge i periferien af kbh... jeg kan anbefale Cafe Carlton på Halmtorvet... det er nær city, og samtidig er der vældig gode parkeringsmuligheder ved Øksnehallen...!! Jeg har spist der et par gange efterhånden, og det er helt super... Der ligger jo i øvrigt også 2-3 på stribe der på Halmtorvet, nu kan jeg ikke huske hvad de hedder, men der er gode muligheder...

Hvad siger i?!

Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 20:35
Hey

Den lyder som en kanon godt ide med et mdr. tilbage vendende arrangement, jeg helt sikkert gerne vil støtte op om.

Man kunne skifte det cafe fra gang til gang??

Vi kan jo starte med den cafe MAtt forslår.

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 09:46
Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 10:09
Hej Alle

Charlotte?? Synes du blev lidt væk i din egen tråd, det var bestemt ikke meningen (sorry) men det går jo stærkt når vi amino'er sætter handling bag!!

Jeg er som Charlotte lægger op til i sin indledning, lidt mere varm på to timer end én... I ved alle hvordan der hurtigt kan gå en 15-30 minutter med servering, hvis man bare sidder 4-5 mennesker, og vi skal vel også lige nå og hyggesnakke over maden - så Steen hvad siger du til at udvide til 12-14 ;-)

Er det rigtigt hvis jeg summerer op:

- Charlotte
- Matt
- Jesper
- Bent
- Cröll
- Steen
- More to come?? ;-)

Steen hvad med dine to feminine overboer?? Morikkerne, de skal vel også have frokost?!

PS: Den anden mulighed på Halmtorvet, hvor jeg også har 'dineret' et par gange, hedder Apropos og er også en virkelig lækker cafe med brunch i verdensklasse!...

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:16
Ja afhængig af hvor i landet jeg er. Det afhænger lidt af om jeg befinder mig i Gentofte, Dragør eller Hillerød den/de pågældende dage.  Jeg må også tage forbehold for sidste halvdel af juni. Der ligger mine kunder og derved jeg vandret.

OBS: 13/6 kunne være ok for mit vedkommende

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)