Kan ikke forstå hvorfor du ikke har fået respons på denne glimragende idé... jeg kan kun bidrage til din frustration, og sige at såfremt vi kan finde en dag eller to om ugen, evt. 6-8 stykker (måske flere?!), så er jeg helt klar på en frokost-hygge-ordning... det er noget man virkelig savner som en-mands-selvstændig...
Jeg er da også frisk på en "frokost-ordning" en gang om måneden eller noget i den stil.
Vores fredagsbar i KBH fungerer da også fint, så hvorfor ikke også lave det som en frokost-ting, til dem af os som alligevel er i området omkring frokosttid?
På trods af at MediaMouse ligge i Allerød, så er jeg i København 3-4 gange om ugen, og oftest midt på dagen.
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk
Det lyder jo som om der er god opbakning for et frokost-koncept ;-)
Jeg er som Bent, meget enig i at det gerne må ligge i periferien af kbh... jeg kan anbefale Cafe Carlton på Halmtorvet... det er nær city, og samtidig er der vældig gode parkeringsmuligheder ved Øksnehallen...!! Jeg har spist der et par gange efterhånden, og det er helt super... Der ligger jo i øvrigt også 2-3 på stribe der på Halmtorvet, nu kan jeg ikke huske hvad de hedder, men der er gode muligheder...
Charlotte?? Synes du blev lidt væk i din egen tråd, det var bestemt ikke meningen (sorry) men det går jo stærkt når vi amino'er sætter handling bag!!
Jeg er som Charlotte lægger op til i sin indledning, lidt mere varm på to timer end én... I ved alle hvordan der hurtigt kan gå en 15-30 minutter med servering, hvis man bare sidder 4-5 mennesker, og vi skal vel også lige nå og hyggesnakke over maden - så Steen hvad siger du til at udvide til 12-14 ;-)
Er det rigtigt hvis jeg summerer op:
- Charlotte - Matt - Jesper - Bent - Cröll - Steen - More to come?? ;-)
Steen hvad med dine to feminine overboer?? Morikkerne, de skal vel også have frokost?!
PS: Den anden mulighed på Halmtorvet, hvor jeg også har 'dineret' et par gange, hedder Apropos og er også en virkelig lækker cafe med brunch i verdensklasse!...
Ja afhængig af hvor i landet jeg er. Det afhænger lidt af om jeg befinder mig i Gentofte, Dragør eller Hillerød den/de pågældende dage. Jeg må også tage forbehold for sidste halvdel af juni. Der ligger mine kunder og derved jeg vandret.