Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.tp-kjoler.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har nu haft min webshop i 1½ år og synes det går den rigtige vej mht kunder og omsætning

 

Men man kan jo altid gøre det bedre og jeg vil derfor gerne høre jeres meninger om min shop.

 

Jeg har omkring 2500 besøgende hver dag, er det et okay tal i forhold til andre webshops eller skal det gøres bedre ?

 

mvh Tina

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina.

Det er da et pænt besøgstal, men det siger ikke noget om hvor "god" din shop er.

For at vurdere hvor effektivt din shop virker, skal du se på antal køb i forhold til besøg, købets størrelse i kr., kundetilfredshed, stigning i omsætning o.s.v.

Når du nogle nøgletal er det lettere at vurdere shoppen i forhold til andre.

Mvh.

ditbrugtmarked

Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke så god til sådan noget med tal men jeg har haft overskud i butikken fra start

Jeg forventer ikke at alle besøgende køber da det er dyere varer og ikke noget man køber i tide og utide som feks alm beklædning :-)

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes, at der mangler en meget væsentlig ting i butikken: Der er ikke målskema til de enkelte størrelser. Det ville afholde mig fra at købe en kjole hos dig, sandsynligheden for at den passer, er begrænset.

Du skal som minimum have: Brystmål (bredeste sted), mål under brystet, taljemål, hoftemål, længde fra taljen, ærmelængde (hvis der er ærmer). Du bliver også nødt til at skrive noget om materialer - er det silke, rayon, polyester eller......... Er der foer i kjolen (skørtet) osv.

Det var godt nok ikke det, du spurgte om, men et indspark til at få mere salg.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten

 

Hvis man klikker ind på hvert enkelt mærke er de et måleskema hvor hvert mærke mend et kan godt ske det ikke fremstår så tydeligt, har overvejet at lave en menu og samle alle måleskemaer èt sted men vil også helst undgå for mange menuer

 

det med materialerne har jeg bevidst undladet da det ville tage oceaner af tid at skulle skrive ved hver enkelt style

 

men tusind tak dit input der er mnage ting man ikke tænker over selv da man godt kan sidde og stirre sig lidt blind på det :-)

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ledte efter måleskemaer omkring +size, og der fandt jeg det ikke (det er i øvrigt en rigtig god ide at samle det på den måde).

Mht beskrivelse af materialer: Min webshop sælger bl.a. stoffer i metermål, og jeg beskriver alle stofferne i detaljer, og det tager lang tid. Men omvendt: Hvis jeg skulle købe blomstret stof, vil jeg vide om blomsten er 3 eller 10 cm i diameter. Så jeg tror, at tiden er givet godt ud.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 4. Nov 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

nej det er rigtigt, i den der hedder plus size bestsellers er der ikke, der er det meningen de skal gå ind i menuen for mærket og se men det er jo nok meget lokisk for mig men ikke sikkert kunden tænker sådan :-)

 

jeg har megen komunikation med mine kunder inden køb hvor de får svar på alle deres spørgsmål vedr materiale og pasform osv

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina,

Umiddelbart lyder 2.500 daglige besøgende som et rigtig fint tal. Hvis du vil blive klogere på, hvor de besøgende kommer fra, hvilke sider de kigger på, og hvor længe de bliver, bør du installere noget statistik på hjemmesiden. F.eks. Google Analytics, der er ganske gratis. Det er ikke voldsomt svært at installere, og det vil kunne give dig noget rigtig god information om dine besøgende - og om din hjemmeside.

Med sådan en statistikpakke vil du f.eks. kunne se, om der er kunder, som er på vej til at bestille hos dig, men falder fra undervejs i forløbet.

Og så lidt blandet feedback på selve siden:

Du har en slåfejl i "Åbningstider".

Der er også stave- og slåfejl på siden med smykker. Måske bør du overveje at læse grundig korrektur og få fjernet småfejlene.

Du bør også overveje at skrive en smule tekst ved hvert produkt. Selvom du i et tidligere svar skriver, at det tager for lang tid, så er der nogle positive effekter ved at skrive noget tekst. For det første bliver din potentielle kunde lidt klogere på, hvad der er for et produkt, for det andet kan en positiv stump salgstekst være med til at overbevise kunden om, at det er netop dette produkt, der skal købes, og sidst men ikke mindst giver noget mere tekst potentiale for endnu flere besøgende fra søgemaskinerne. Du ligger allerede rigtigt godt til på mange ord, men hvis der var mere tekst at arbejde med, ville du kunne få endnu flere besøgende på skæve søgninger (dem man kalder long-tail).

Jeg synes, at I bør overveje at få gjort logoet øverst til venstre klikbart, så det fører tilbage til forsiden. Bare i mit lille kig på jeres hjemmeside har jeg klikket deroppe tre-fire gange, fordi den slags logoer som regel bringer en tilbage til forsiden.

Ellers er det en fin hjemmeside. Fortsat god fornøjelse med at udvikle forretningen.

Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Relation House ApS Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina,

 

Man kan ikke rigtigt bruge din shop i FireFox browseren. Menupunkterne er klappes helt sammen.

Og så må jeg indrømme at jeg synes teksten er lidt svær at læse på den mærke baggrund.

 

Jon Hauge

relationhouse.com

31 62 62 04

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tp-Kjoler:

nej det er rigtigt, i den der hedder plus size bestsellers er der ikke, der er det meningen de skal gå ind i menuen for mærket og se men det er jo nok meget lokisk for mig men ikke sikkert kunden tænker sådan :-)

 

Det var absolut ikke logisk for mig, og jeg forstår det slet ikke! Hvorfor have et menupunkt, når man skal klikke sig videre for at få information? Du skal gøre det så let som muligt for kunden at købe dine varer, og det er ikke det der sker lige her.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)