Hej alle! Her et godt tip som jeg har haft held med i min virksomhed. Jeg ved ikke om det er helt lovligt, men det virker hver gang, og jeg har brugt metoden i et par år nu. Når de ring for at "opdatere" oplysningerner, så siger jeg til den der ringer, at jeg på vejne af min advokat skal bede om følgende oplysninger. 1) Fulde navn på den der ringer op 2) Deres telefonnummer 3) Virksomhedens adresse 4) Virksomhedens CVR nummer 5) Kopi af den aftale de mener vi har lavet For det meste når vi kun til punkt 2 allerede her smider de typisk røret på. mvh Michael |
Jeg er netop blevet bekendt med at vores lokale idrætsforening er blevet snydt for 63.000 kr. alene på 1 år af Dansk Tele Support - Hvordan det overhovedet kan gå til - og hvordan man overhovedet som ansvarlig for Dansk Tele Support eller som sælger derfra kan få sig selv til at fuppe og snyde sig til så mange penge - Jeg tænker på alle de mange børn, som kunne have fået glæde af disse penge - det er et helt års overskud på de svindlere... Jeg er rasende!!
Er der ikke en måde at få skovlen under Dansk Tele Support ???
Mvh den fortvivlede