Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Tele Support - Hold jer væk!

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle!
Her et godt tip som jeg har haft held med i min virksomhed. Jeg ved ikke om det er helt lovligt, men det virker hver gang, og jeg har brugt metoden i et par år nu.

Når de ring for at "opdatere" oplysningerner, så siger jeg til den der ringer, at jeg på vejne af min advokat skal bede om følgende oplysninger.

1) Fulde navn på den der ringer op

2) Deres telefonnummer

3) Virksomhedens adresse

4) Virksomhedens CVR nummer

5) Kopi af den aftale de mener vi har lavet

For det meste når vi kun til punkt 2 allerede her smider de typisk røret på.

mvh

Michael 

Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:00
Jeg er netop blevet bekendt med at vores lokale idrætsforening er blevet snydt for 63.000 kr. alene på 1 år af Dansk Tele Support - Hvordan det overhovedet kan gå til - og hvordan man overhovedet som ansvarlig for Dansk Tele Support eller som sælger derfra kan få sig selv til at fuppe og snyde sig til så mange penge - Jeg tænker på alle de mange børn, som kunne have fået glæde af disse penge - det er et helt års overskud på de svindlere... Jeg er rasende!!

Er der ikke en måde at få skovlen under Dansk Tele Support ???

Mvh den fortvivlede

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:31
Få din historie i BT eller EB - så fjerner du nogle fremtidige indtægter fra dansk tele support.

Jo flere historier i pressen, jo bedre. På et tidspunkt må politikerne vågne op, og fatte at de skal

lovgive sig ud af annoncehaj problemet, der tapper erhvervslivet, og specielt de små selvstændige,

for ca. 500 mio. DKK hvert år.

Iøvrigt er Lasse Schou fra dansk tele support, sigtet af politiet, med  et anklageskrift, der handler om 16 forhold.

Hvis Lasse Schou bliver dømt, vil det forhåbentlig danne præcedens.

Tilmeldt 9. Mar 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:15
Nu må i tage jer sammen, I aner ikke hvad i snakker om. Det er sørgeligt, men ok sådan er det jo desværre i dagens Danmark. For det første bliver der ikke lavet en aftale, før kunden både har sagt ja til konsulenten og derfter kontrolafdelingen, og der bliver desuden nævnt at det ikke kan annulleres efter modtagelsen af fakturaen. Så folk må bare lære at lytte efter når det bliver ringete op, det er latterligt at give Dansk Tele support skylden. Desuden er der enr egel der siger at ordre på over 4000 skal underskrives af kunden, og på endnu større ordre f.eks. 30000 skal der både underskrives og samtidig skrives at man har været tilfreds med at stå på fagregistret, ellers er sælgerne nød til at sætte den ned i pris, og dermed indgå forlig. Det der blev nævnt fra en af jer med priser på 664 996 1328 og 1992, er ikke en man selv vælger. Jo højere beløb folk betaler jo højere kommer de op og stå ved søgeresultater. På fagregistret er der cirka 150000 hits om måneden, og ja ved da godt at det er langt fra de gule sider og krak, men derfor er det stadig ikke et fup firma. Og målet er stadig at hente ind på dem som årene går. Når nye kanvas sælgere starter og de får 0 dage på tavlen, kommer de ikke til møde med hverken David eller Christian, i starten skal de slet ikke tænke på at sælge men kun på at nå længere og længere i salgstalen. Men det er da klart hvis de ikke sælger 3 uger i træk, så er firmaet jo nød til at skille sig af med dem, det her er trods alt salgsbranchen!!! Man kan jo sammenligne det med hvis en bilforhandler ikke kan sælge biler, så ville han jo heller ikke kunne drive virksomhed.  
Jeg håber jeg har forklaret det så godt som muligt til jer der ude, der tror en masse dårlige ting om fagregistret.  

Med Venlig Hilsen en sælger fra DTS

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 15:59
Dato: 11-05-2006 21:01:33
Forfatter: Crõll
Jeg fandt det her på  deres hjemmeside

Erhvervs Focus er et nyt lokalt business to business magasin. Et postomdelt magasin til alle momsregistrerede virksomheder i specifikt erhvervsområde. Magasinet kan tillige findes på lokale kommune- og kulturinstitutioner.

Ja jeg ville nok spørge hvilke områder der får det blad, for det der ligner præcis det man sagde hos telefonbogskompaniet og det var løgn og latin. Jeg ville nok også spørge hvor stort deres oplag er, hvem de får det trykket hos og så tjekke de oplysninger.

Desuden kan man bare få reklamebeskyttet sin virksomhed, det er ganske gratis og så er der ingen der ringer længere. Jeg fatter simpelthen ikke at der er nogle der går med til at betale regner når de firma''er intet bevis har på at man har sagt ja til at betale. Og den der med to opkald tror jeg bare ikke på holder, man kan nemt stille med sin ven der sad ved siden af og hørte enskrige NEEEEJ begge gange selvskabet ringede *G*

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:01
Franklinboy: Når du nu ved hvad du taler om og vi ikke gør, kan du så forklare hvorfor man ingen betænkningstid har - eller hvorfor det ikke bare laves som et tilbud der skriftligt skal bekræftes? På den måde slipper I jo for misforståelser.... for fremgangsmåden med at få en kontrol mand til at ringe op er jo kendt som netop den fremgangsmåde som fuskerfirma''erne benytter - og dem vil I vel ikke sættes i båd med hvis I har et reelt produkt?
Tilmeldt 9. Mar 07
Skrevet kl. 16:11
Jo det kan jeg godt fortælle dig. Hvis folk vil have betænknigstid, så ber de som regel om at vi skal ringe tilbage ugen efter, eller også ringer de selv og kontakter os, hvis de ønsker vores produkt. Vi er faktisk begyndt at sende skriftlige tilbud ud til kunderne, for at se hvordan det vil blive modtaget. Grunden til vi ikke har bennyttet os af det, er sådan set fordi det ikke skulle være nogen stor beslutning, da folk jo ikke skal tegne sig  abonnementer langt ud i fremtiden, og det er trods alt bare en service overfor kunderne, at de stadig er til at finde på nettet. Ud over det er også nemmere for både os og kunder, at vi gør det telefonisk, for kunderne har jo som altid muligheden for at ringe ind hvis der er noget der skal ændres eller rettes, og det er ikke noget vi kræver yderligere opkrævning for.

Med Venlig hilsen DFJ

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Globus Vask Skrevet kl. 16:19
Selvom sælgerne måske er stædige og vedholdne, så fatter jeg altså ikke dem som bliver ved med at betale til de fup-firmaer! Som f.eks ham der nævnes i linket ovenover fra AM http://www.bt.dk/article/20060802/KRIMI/108020074/1053

5 mio. kr indbetalte han til fup annoncer....!!?? 1.3 mio. til DTS...

Det er mig simpelthen ubegribeligt.....

Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder

Globus Vask & Måtter

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:26
Kære Franklinboy,

Jeg henviser til :

hvor din direktør, Lasse Schou oplyste på live TV at antal besøgende er 2.000 - 4.000 pr. måned,

Og hvorfor gjorde han så det ?

Fordi FDIM laver uafhængige målinger af internettrafikken - her link til den nyeste :

Sjovt nok ikke nogle dansk tele support sider på den liste ....... så dit tal på 150.000 hits er desværre ren fiktion,

hvis I gav det skriftligt til en kunde, ville der blive føjet et anklagepunkt til det anklageskrift på 16 punkter, Lasse Schou

slår med for tiden :-)

Tilmeldt 9. Mar 07
Skrevet kl. 16:31
Du har fuldstændig ret, vi har kun mellem 2000-4000 besøgende om måneden, men hits det er bare når man laver et eller andet på siden. Men med hensyn til anklagerne mod Lasse Schou, så er vi 100 % sikre på at vinde sagen, i og med det ikke er ulovligt på nogen måde. Men jeg forstår da godt at virksomheder ærgre sig over at skulle betale meget for at stå på siden, men det er trods alt dem selv der betaler for produktet, og de underskriver som sagt det hele, og sender tilbage.
Side 2 ud af 4 (32 indlæg)