Der findes så mange mennesker herinde, så mon ikke der findes nogen der kan hjælpe mig...
... skal have lavet en hjemmeside til mit firma, og nogle grafiske papirvarer... det vigtigste er dog hjemmeside...
Skal have lavet en hjemmeside, meget gerne i stil med : http://www.getdesign.dk/referencer/faceonmedia/ og inden i spørger hvorfor jeg ikke benytter firmaet der har lavet den, så er det simpelhen på baggrund af de indlæg der er herinde omkring dette firma.
Siden skal blot være på Dansk, og med udgangspunkt i ovenstående, skal der være en form for 3 "hjemmesider" fordelt i de punkter man kan se ude til højre på siden.
Derudover vil der så på hver af disse 3 "under-hjemmesider" skulle være cirka 5 menu punkter på hverside, og et antal undersider.
Optimalt set, vil det jo være praktisk med et CMS system, men er åben for at det blot er en statisk side.
Jeg har logo, og siden skal holde i stil med vores logo, (sort og blåt).
Min virksomheder laver virksomhedsservice...
Håber at kunne finde en iværksætter, som jeg selv, som man kan opbygge realtioner til på længere sigt, da jeg som sagt også skal have lidt forskelligt brochure materiale.
Hej Martin, Mit navn er Mads Timmermann og med erfaring som grafiker / webdesigner siden 1999 ligger mine hovedkompetencer indenfor Internetbranchen. Jeg arbejder til dagligt med design, animering, programmering, søgemaskineoptimering, opdatering/vedligeholdelse og rådgivning af hjemmesider.
Se referencer og kontaktoplysninger på mit firmas hjemmeside: www.timmer.dk