Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma Julegaver, Firma Gaver & Jule Gaver...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Til og med medio november 2008 kan der fortsat indgives større ordrer på Firma Julegaver hos MILLA-PETIT Denmark Gift

Mindre partier på Firma Julegaver kan bestilles frem til ultimo november 2008...

Alle øvrige ordrer på Julegaver til levering inden Julen 2008...kan bestilles lige frem til d. 15.12.2008...

HUSK:

Vi giver en god erhvervsrabat på Firma Julegaver...

Vi kan imprægnere firmalogo i alle vore tasker & lædervarer...

Kig ind i vores butik og find Årets Firma Julegave, Firma Gave, Julegave...

Du er også meget Velkommen til at kontakte os for mere info om, hvad vi kan tilbyde dig på:

e-mail: info@milla-petit.dk og/eller tlf. 3020 2596

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:54

Jeg ville have skrevet en PM til dig, men det har du slået fra.....

"Vi kan imprægnere firmalogo i alle vore tasker & lædervarer..." - Jeg tror ikke at du mener "imprægnere firmalogo" ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 21:51

Business:

Jeg ville have skrevet en PM til dig, men det har du slået fra.....

"Vi kan imprægnere firmalogo i alle vore tasker & lædervarer..." - Jeg tror ikke at du mener "imprægnere firmalogo" ;o)

Jeg har da ikke slået PM fra???

Og så er jeg slet ikke med på, hvad du mener???

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 18:51

Det er muligt, at du ikke har slået det fra...men det er ikke slået til, så man kan sende dig en PM ;o)

Jamen det er da muligt at jeg tager fejl, men normalt er er "imprægnering" jo beskyttelse af fx. læder, træ, papir etc. og "prægning" er, når man stempler eller trykker med præget skrift. Derfor gik jeg udfra at du fx. kunne præge et firmalogo på tasker og så evt. kunne imprægnere hele tasken. Tager jeg fejl?

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 19:03

Business:

Det er muligt, at du ikke har slået det fra...men det er ikke slået til, så man kan sende dig en PM ;o)

Jamen det er da muligt at jeg tager fejl, men normalt er er "imprægnering" jo beskyttelse af fx. læder, træ, papir etc. og "prægning" er, når man stempler eller trykker med præget skrift. Derfor gik jeg udfra at du fx. kunne præge et firmalogo på tasker og så evt. kunne imprægnere hele tasken. Tager jeg fejl?

Jeg er stadig ikke med på det med PM...det er slået til...jeg har checket mine indstillinger?

EDIT...det var godt nok slået til...men kun for Amino Netværk...det er rettet nu...

Ordet kommer fra embossed på engesk...og jeg har googlet lidt...

Det er muligt, at man mere korrekt dansk burde kalde det præge /ophøje / presse...jeg har nu hørt udtrykket imprægnere navn/logo i læder masser af gange...og har således også taget det til mig og brugt det de sidste 2½ år Wink

Men det er nu heller ikke lige det, som annoncens budskab går ud på...og forhåbentligt heller ikke det, som skal skille os ad Big Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 19:21

Jeg kan fornemme at du ikke er så glad for kritik....og det er helt ok Wink Det var ment som en hjælp, da jeg så at du også skriver det på din hjemmeside. Jeg ville, hvis det var min hjemmeside, hellere skrive det korrekt end kæmpe for min ret til at skrive noget forkert, men sådan er vi jo så forskellige ;o)

Der er ellers nogle lækre ting på din side, såjeg ønsker dig god vind...

Jeg kender godt ordet embossed

emboss verbum <-es, -ed, -ed, -ing>

emboss verbum <-es, -ed, -ed, -ing>
Oversættelser
 Oversættelser
Slå op præge - Hun vil præge sit navn over døren Slå op fremhæve - Bogstaverne fremhæves i metallet med dette værktøj Slå op presse - Han var ved at presse mønstre i overfladen
Slå op præge - Hun vil præge sit navn over døren Slå op fremhæve - Bogstaverne fremhæves i metallet med dette værktøj Slå op presse - Han var ved at presse mønstre i overfladen

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 21:17

Velplaceret kritik er altid godt!

Dine henstillinger er taget til efterretning...

Jeg tror...heldigvis...at vore mange kunder ikke er i tvivl om, hvad jeg mener :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:19

Det vigtigste i kommunikation er, at målgruppen forstår hvad det er du siger - og det betyder tit at man må vælge ord, der ikke er de helt korrekte. F.eks. hedder sådan et sæt hovedtelefoner, til en modiltelefon for et "hovedsæt", men det ville være tosset at kalde det andet end "headset" i en annonce. Det samme kan ofte siges om forskellige former af ord. Det ser tosset ud, når nogle reklamerer med en "buks" - de fleste af os kalder det "bukser" også selvom vi kun skal bruge en buks.

Det kan godt være du mener at det er det forkerte ord der bruges, men hvis det er det som er normalt i branchen, og det som kunderne best forstår, så er det det bedste at bruge - uanset hvad retsskrivningen så end måtte sige :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:05

Lige præcis, Mikkel...du rammer essensen af det jeg mener Yes

Tak for det!

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 09:32

En lille reminder:

DEADLINE for større ordrer på firmajulegaver er søndag d. 16.11.2008

Vent ikke til sidste øjeblik med din ordre...da vi har mange ordrer inde, som skal leveres til Jul...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)