Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundedatabase?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
    Hejsa

Vi står i den lykkelige situation at vi snart er nødt til at have et bedre database system til vores kunder, da der er ved at være for meget gang i den.

Det skal være et system hvor der er mulighed for at gå ind og søge på eks. et bestemt firma eller finde de firmaer frem som en bestemt sælger har lavet. Er der nogen der har nogle gode erfaringer de kan dele? Og evt. anbefale et system...

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 23:26
Det er jo basicly et CRM du efterlyser.

Kan anbefale Sugar CRM, som er opensource CRM system som kan stort set ALT. Og så er det gratis. (du skal dog selv have installeret en webserver på din computer eller webhotel).
Meget smart at have det på webhotel, da du jo så kan tilgå det alle steder fra.

http://www.sugarcrm.com/crm/

Købte selv et lille program der integrerer det med Outlook, og det er en vinder

....ellers er jeg sikker på at en Googling af ''free crm'', ''contact manager''  eller lignende nok skal give dig en 2-8 millioner muligheder

Held og lykke med det.

Fra Randers
Tilmeldt 11. Apr 06
Skrevet kl. 23:51
Free crm: 94.400.000 resultater på Google

Contact Manager: 881.000.000 resultater på Google 

Så Christian mange tak for hjælpen...for det kunne jo nok have taget en time eller to inden jeg fandt noget der kunne bruges der

Så nu vil jeg tage et kig på Sugar CRM.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 00:05
Jøses - troede alligevel at 8 millioner var på den sikre side - havde ikke lige troet det resulterede i 100 gange flere resultater

Well - held og lykke med det

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 09:10
Jeg er rigtig glad for SuperOffice, det kan ALT.

Hilsen

Flemming

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 09:49
Hej

skal jo lige anbefale vores system b2bCRM :)

Det er ikke gratis - men næsten. Se mere på www.b2bcrm.dk
Bestil evt et demolink og se systemet selv.

b2bCRM er web-baseret og utrolig enkelt at bruge. Du kan selv tilpasse stort set alt i systemet, så det kommer til at afspejle din virksomhed. Vores kunder er typisk igang samme dag de bestiller, da der ikke kræves nogen omstændig installation eller oplæring.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 10:06
Dato: 5/11/2006 9:49:20 AM
Forfatter: Casper Sigaard
Hej

Selvfølgelig skal du det
Vil derfor i samme ombæring lige give b2bCRM en anbefaling med på vejen, da det er et ganske udemærket system, som er simpelt skruet sammen og let at gå til. Og prisen er absolut overkommerlig. Anbefaler det tit og ofte til vores egne kunder der efterspørger CRM der er let og hurtigt at komme igang med.

* lige et hurtigt amino-skulderklap for et godt produkt
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:22
Dato: 5/11/2006 9:49:20 AM Forfatter: Casper Sigaard

Hej

Det er ikke gratis - men næsten. Se mere på www.b2bcrm.dk
Bestil evt et demolink og se systemet selv.

b2bCRM er web-baseret og utrolig enkelt at bruge. Du kan selv tilpasse stort set alt i systemet, så det kommer til at afspejle din virksomhed. Vores kunder er typisk igang samme dag de bestiller, da der ikke kræves nogen omstændig installation eller oplæring.

I virkeligheden tror jeg også vi skal have muligheden for at indtaste oplysninger på kunden, som allesammen er mulige at slå op via databasen

Kan det integreres med nogle systemer ligesom Sugar? Kromann er nemlig typen der kan imponeres over det dejligste stykke "legetøj" som kan gøre hans hverdag mere overskuelig.

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Randers
Tilmeldt 11. Apr 06
Skrevet kl. 11:53
Hej

Nå, men nu har jeg da kigget lidt rundt, og synes faktisk B2bcrm ser godt ud så, så det bliver vist den valget falder på...og nu ved jeg jo også hvem jeg kan komme efter hvis der er noget galt

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 12:08
Dato: 5/11/2006 10:06:17 AM Forfatter: netMedia.dk
Selvfølgelig skal du det
Vil derfor i samme ombæring lige give b2bCRM en anbefaling med på vejen, da det er et ganske udemærket system, som er simpelt skruet sammen og let at gå til. Og prisen er absolut overkommerlig. Anbefaler det tit og ofte til vores egne kunder der efterspørger CRM der er let og hurtigt at komme igang med.

* lige et hurtigt amino-skulderklap for et godt produkt

Tak for de rosende ord Christian

Har lige sendt Marcel en PM (den er self også til Kenneth)
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)