Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb mit hus

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kære Alle erhversdrivende

jeg er ikke egentlig selvstændig men jeg har et opråb om hjælp, for hvor skal man gå hen og få hjælp i danmark når man står i en kattepine af første grad.

For 5 måneder siden gik jeg og min daværende kæreste fra hinanden, vi havde et år forinden købt et hus i Hørning lidt uden for århus

Nu bor han i huset, jeg betaler selvfølgelig stadig til det ialt 8500 ud af min løn der udbetalt hedder 12000, hvad gør man så, jeg  vil så gerne have noget andet at bo i men har jo ikke penge til det før huset er solgt, har pt ikke noget hjem men sover hos venner og familie som jeg har gjort i snart 4 måneder nu.

Nu kan jeg ikke mere, jeg vil videre i mit liv, det eneste jeg kan tænke på er al den gæld jeg får opbygget, hvad gør man hvor går man hen hvem kan og vil hjælpe.

Nu har jeg søgt hjælp online alle steder hvad skal man ellers når man bliver desperat, her er linket til huset der er til salg http://www.nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?sagsnr=8076&forretningsnr=104338 min mail er skovlaura@hotmail.com  måske der er nogen der kan hjælpe??

Mange hilsner den desperate

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 14:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes 8500 lyder af ualmindeligt meget, forudsat at I er to om at betale.. det er jo 17k om måneden i alt, og medmindre huset er faldet flere mio på et år, synes jeg ikke regnestykket går op. Til sammenligning købte jeg min lejlighed til lidt over 1,2 i 2006 og giver omkring 5500 om måneden til realkreditten.

Du siger ikke noget om hvorvidt du/I har undersøgt muligheden for at lægge lån om, men det ville være min første indgangsvinkel.. at få bragt den månedlige ydelse ned, hvis det er muligt.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 28. Oct 08
Skrevet kl. 15:00

de 8500 er der også forsikringer og alle andre udgifter el vand osv har talt om at ligge lån om men det kan ikke lade sig gøre pt, men tak for svar :-)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 18:52

Du skal vel ikke betale driftsomkostninger (el, vand, varme mv.) så længe du ikke bor der?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:01

Jeg tror du bliver nødt til at få fat i en advokat for at høre hvad dine rettigheder er. Hvis du ikke længere kan bo i det fælles hus vil jheg mene du kan forlange at det bliver solgt - til den pris der nu engang er mulig. Huse kan altid sælges, hvis bare prisen er lav nok. Det kan så godt være det medfører et tab, men så har du det konkret at forholde dig til frem for en vedvarende og meget høj udgift. Du skal godt nok tabe meget for at sidde tilbage med en regning på 8.500 kr. pr. måned - så jeg tror det i alle fald vil være billigere for dig.

Tilmeldt 28. Oct 08
Skrevet kl. 07:10

Jo det bliver jeg nødt til jeg valgte jo at flytte ud ,

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 07:55

Gør du som Mikkel har foreslået. Kontakt en advokat og tag den derfra ;o)

Held og lykke med det...

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)