Kære Alle erhversdrivende jeg er ikke egentlig selvstændig men jeg har et opråb om hjælp, for hvor skal man gå hen og få hjælp i danmark når man står i en kattepine af første grad. For 5 måneder siden gik jeg og min daværende kæreste fra hinanden, vi havde et år forinden købt et hus i Hørning lidt uden for århus Nu bor han i huset, jeg betaler selvfølgelig stadig til det ialt 8500 ud af min løn der udbetalt hedder 12000, hvad gør man så, jeg vil så gerne have noget andet at bo i men har jo ikke penge til det før huset er solgt, har pt ikke noget hjem men sover hos venner og familie som jeg har gjort i snart 4 måneder nu. Nu kan jeg ikke mere, jeg vil videre i mit liv, det eneste jeg kan tænke på er al den gæld jeg får opbygget, hvad gør man hvor går man hen hvem kan og vil hjælpe. Nu har jeg søgt hjælp online alle steder hvad skal man ellers når man bliver desperat, her er linket til huset der er til salg http://www.nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?sagsnr=8076&forretningsnr=104338 min mail er skovlaura@hotmail.com måske der er nogen der kan hjælpe?? Mange hilsner den desperate |
Jeg synes 8500 lyder af ualmindeligt meget, forudsat at I er to om at betale.. det er jo 17k om måneden i alt, og medmindre huset er faldet flere mio på et år, synes jeg ikke regnestykket går op. Til sammenligning købte jeg min lejlighed til lidt over 1,2 i 2006 og giver omkring 5500 om måneden til realkreditten.
Du siger ikke noget om hvorvidt du/I har undersøgt muligheden for at lægge lån om, men det ville være min første indgangsvinkel.. at få bragt den månedlige ydelse ned, hvis det er muligt.