Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Feedback på www.NupoKuren.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:54

Lidt hurtigt feedback med løs hånd:

Dit link tilbage til forsiden har ankerteksten "Forside". Det kunne med fordel hedde "Nupo kuren forside" eller noget tilsvarende, der understøtter de nøgleord, du gerne vil sigte mod med forsiden. Lad også dette link gå direkte til domænet nupokuren.dk i stedet for nupokuren.dk/index.aspx.

Et spørgsmål: Er alle teksterne unikke? Jeg har ikke tjekket efter, men det kan afgjort skade din rangering, hvis du ikke har skrevet unikke tekster under produktbeskrivelser og Q&A.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Fra  Loco Media Skrevet kl. 14:05

Tak for dine gode råd - som jeg straks vil implementere.

Teksterne burde være unikke. Jeg har taget de oprindelige produkttekster og omskrevet dem. Men hvor anderledes en tekst skal være, før den er unik, er jo spørgsmålet (som jeg ikke har svaret på).

Eksempel - den oprindelige tekst:

"Nupo classic fås som 3 forskellige slags kolde shakes - Kakao, Jordbær og Caffe latte. Classic serien er en del af vores fuldkostsortiment, hvilket vil sige at det er et meget kaloriefattigt produkt (ca. 100 kalorier pr. shake) som samtidig indeholder alle de vitaminer, mineraler og næringsstoffer som kroppen har brug for. Hver æske indeholder 12 portioner a 32 g. hvilket svarer til to hele dage på Nupo."

Min tekst (fra Nupo Classic):

"Nupo Classic fås i pulverform som 3 forskellige slags kolde shakes: Kakao, Jordbær og Caffe Latte. Nupo Classic serien er en del af Nupos fuldkostsortiment, der er et meget kaloriefattigt produkt (ca. 100 kalorier pr. shake) - men som samtidig indeholder alle de vitaminer, mineraler og næringsstoffer, kroppen har brug for. Hver æske indeholder 12 portioner Nupo Classic a 32 g. hvilket svarer til to hele dage på Nupo."

Er det mon nok omskrivning?

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:09

Loco:

Jeg har oprettet et nyt website om Nupo Slankepulver kaldet www.NupoKuren.dk.

Feedback er velkommen - specielt set med SEO-øjne.

Hej loco

Lige en hurtig kommentar herfra

Jeg undre mig meget over hvorfor der er google ads på din side, det leder de mulige kunder væk fra dine produkter og over til konkurrenten.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:13

Jeg ville give den en tand ekstra på omskrivningen. Alternativt kan du vente og se til din side er blevet indekseret i Google og så teste via Google-søgninger på tekststrenge fra din side.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Fra  Loco Media Skrevet kl. 15:33

Da det kun er et affiliate website (og ikke en webshop), bruger jeg Adsense som alternativ indtægtskilde.

Men det kan naturligvis diskuteres, om det kan betale sig i forhold til affiliate-salg. Og det er da noget, jeg vil eksperimentere med.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:03

Har du set efter hvor lignende sider er tilmeldt linkkataloger? Du kunne nemlig godt bruge en god spand links til at skubbe dig forbi konkurrenterne :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)