Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer modtages til "selvstændighed"

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ildsjæl:

Hej Greyzone

Det må siges at være et klassisk problem, som langt de fleste iværksættere står med, så bare rolig du er helt normal Smile

Mit råd er at vente til tiden er HELT rigtigt, få opbygget dit netværk i den fart du tillader det, få forberedt dig ned til mindste detalje og altså gøre dig klar til at tage springet. For det skal du. Jeg vil næsten vædde på at du har samme problem igen om 6 mdr - eller 1 år o.s.v.

Få hjemmesiden 100% klar. Få produktet kørt 100% i stilling. Få markedsføringsplanen (bannere, flyers, artikler, pressemeddelelser o.lign) gjort 100% klar.  Gør dig klar hvem du skal kontakte o.s.v

Faktisk ville det være lidt nemmere hvis du delte din idé med forummet - men det kan også være et stort skridt :-)

Du er velkommen til at skrive til mig personligt med din idé, så ville det være nemmere at hjælpe dig - og fair nok hvis du ikke tør ;-)

Hvad er mod?

Det er at følge sin drøm.

Ildsjæl

Hej Ildsjæl. Mange tak for dine råd og specielt at du vil hjælpe personligt. Det er pænt af dig.
Jeg ved dog ikke om du nåede at se det, men jeg har sku kastet mig ud i det.
Jeg starter rigtigt op i Januar hvor jeg er 100% fuld tid på mit projekt. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Vindberg:

Man er helt interesseret nu, hvad er dit websites navn?

Jeg lover at jeg giver besked senest midt januar hvor lanceringsdatoen er sat til. Jeg kan desværre intet sige endnu. Jeg har en en forretningspartner, og det kan egentligt være at han skal være den som nævner siden.

Det er vist noget med at jeg snakker for meget, og at mine indlægamino kan kædes dårligt sammen med forretningen Big Smile Big Smile Big Smile 

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)