Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-shop sælges

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Peter.

Hvad går der galt?

Jeg har ikke fået noget faktablad...

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13

Jamen Jørgen..var din forespørgsel ment seriøst?

Som du rigtigt skrev, er der underskud i shoppen, og det vil kræve en del, at få den på

ret køl.

Har været kørt på fritidsbasis uden det store reklamebudget.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 20:24

Hej. Jeg er ikke interesseret i butiksinventaret, men kunne godt tænke mig og vide noget mere om varelageret o.s.v. - shoppen kan vel så ikke koste penge.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36

Jamen du kan jo se varerne på shoppen.

Som jeg skriver er det gængse varer til en indkøbspris på ca. 40k....som sælges til

1/2 pris.

Nej...shoppen koster i noget.

Afvikling skulle gerne ske inden 31/12/2008.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 14:39

Hej Peter

Jeg tror, og tag det nu ikke ilde op på din kundes vegne, at interessen holdes lidt tilbage - da det er svært at tage en "Virksomhed" / "Shop" seriøst, der er bygget op over en hjemmegjort oscommerce uden absolut nogen form for skræddersyet design eller andre lækkerier der gør den bare en anelse konkurrencedygtig, og som i øvrigt kun har dankortindløsningsaftale så folk der vil drøne impulskøbene af på mastercard udelukkes.

Man må se i øjnene, at når en virksomhed udelukkende drives med websalg for øje, så skal der helt andre boller på suppen når konkurrenterne hedder www.elskerdyr.dk - www.trenddog.dk - www.smileydog.dk - hvor konceptet er gennemarbejdet, det grafiske design er i top og produktbillederne er af professionel kvalitet. Personligt véd jeg at der er godt gang i de dyreartikel-butikker, da fruen i huset her jævnligt sidder og kører max på mit stakkels kreditkort til vores Schæferhvalp, på burberry-halsbånd og tøjelefanter ;-))

Så at starte en webshop op, med et langt bedre udgangspunkt og markedsføre op fra bunden vil i mine øjne være lettere, end at overtage et varelager af produkter man ikke ved om er salgsbare.

Mon ikke det ville være klogere at sætte disse varer til kraftigt udsalg, og så lade den udfase sig selv til virksomheden går i nul og kan lukkes??

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads!

Tak for dine kommentarer!

Jo...det er muligt...har ikke sat mig ind i markedsføringen mv.

Jeg har sat shoppen på Amino for at hjælpe kunden.

Måske var der en Amino, der lige kunne bruge disse artikler eller inventaret.

Gør det for i øvrigt vederlagsfrit for kunden, hvorfor jeg heller ikke vil

bruge alt for meget tid på det.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 15:34

Jeg ved nu snart ikke hvor seriøst jeg skal tage dig.

Hvorfor kan jeg ikke få lov at se regnskaberne?

Det var mit indtryk længere oppe at jeg ville modtage en email.

Er DU seriøs?

VH Jørgen Olsen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 15:35
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Og så er det forøvrigt ikke min opfattelse at man kan få noget godt overblik over varelageret på webshoppen - jeg kan f.eks. ikke se lagerbeholdningen på de enkelte varer.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære Jørgen!

Jeg er aldeles seriøs.

Kan ikke forstå, hvorfor du er så forhippet efter at få regnskabstal, når jeg længere oppe

i tråden skriver, at der er underskud.

Som jeg også skriver, hjælper jeg kunden vederlagsfrit, så det er ikke lige den opgave, der

for mig har første prioritet lige nu.

Og stadig, hvis du vil lave bogføring mv., hvad hulen vil du så med dyreartikler?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 17:29

Hej Peter.

Er du nu blevet detektiv? Foruden at lave bogføring m.v. kører jeg følgende forretninger:

Hundekennel, Vognmandsforretning, Merchandising, Rengøring + ejendomsservice, salg af computer-udstyr, EDB-service, Programmering,Datafangst og social-og sundheds vikarbureau.

Jeg har handlet siden jeg var en meget lille knægt og altid være frisk på en god handel - og der er meget få ting jeg ikke rører ved.

Har der været nogen omsætning i webshoppen overhovedet?

Er det her billigt nok kunne nogle af varerne måske sælges sammen med hvalpe i min kennel.Og resten vil jeg måske kunne sælge via min egen webshop eller på auktion.

Jeg er dog interesseret i en lagerliste da jeg f.eks. godt vil frabede mig værdiløse genstande såsom klistermærker (eller ihvertfald at betale for dem).

VH Jørgen Olsen

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)