Hej Peter
Jeg tror, og tag det nu ikke ilde op på din kundes vegne, at interessen holdes lidt tilbage - da det er svært at tage en "Virksomhed" / "Shop" seriøst, der er bygget op over en hjemmegjort oscommerce uden absolut nogen form for skræddersyet design eller andre lækkerier der gør den bare en anelse konkurrencedygtig, og som i øvrigt kun har dankortindløsningsaftale så folk der vil drøne impulskøbene af på mastercard udelukkes.
Man må se i øjnene, at når en virksomhed udelukkende drives med websalg for øje, så skal der helt andre boller på suppen når konkurrenterne hedder www.elskerdyr.dk - www.trenddog.dk - www.smileydog.dk - hvor konceptet er gennemarbejdet, det grafiske design er i top og produktbillederne er af professionel kvalitet. Personligt véd jeg at der er godt gang i de dyreartikel-butikker, da fruen i huset her jævnligt sidder og kører max på mit stakkels kreditkort til vores Schæferhvalp, på burberry-halsbånd og tøjelefanter ;-))
Så at starte en webshop op, med et langt bedre udgangspunkt og markedsføre op fra bunden vil i mine øjne være lettere, end at overtage et varelager af produkter man ikke ved om er salgsbare.
Mon ikke det ville være klogere at sætte disse varer til kraftigt udsalg, og så lade den udfase sig selv til virksomheden går i nul og kan lukkes??