Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-shop sælges

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm..du har da godt nok mange jern i ilden.

Håber at du kan styre alle disse aktiviteter helhjertet.

Jeg har en klar holdning til dette, men jeg skal da nok tie.

Men kan da godt nævne, at du her har en grund til, at jeg

ikke har valgt dig som samarbejdspartner på bogføringsdelen-

som du jo bruser frem med andetsteds her på Amino.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:21

Ja jeg skal lige love for at du skal "tie"- og dog - der skal ikke mange hjerneceller til at se hvad det egentlig er du skriver - og normalt bør man forholde sig professionelt til den slags og slet ikke reagere når du blot "insinuerer" noget - men så let skal du ikke have det.

Nå, så du håber ligefrem at jeg "kan styre alle mine aktiviteter helhjertet"?...

Den må du længere ud på landet med - du håber det hele går i kage og du vil sikkert i fremtidige diskussioner der vil opstå i forbindelse med vores konkurrence her på amino (lad mig gætte: du vil ikke anerkende mig som konkurrent - way ahead of You) referere til mine mange jern i ilden som en svaghed og på den baggrund fraråde folk at bruge mig :) Jeg kan allerede se det for mig. Det kan jeg næsten kun le af.

Jeg kan da forresten også godt nævne at lige netop dine ublu priser er årsagen til at jeg har startet Olsens Revision.

Undrer du dig over hvorfor jeg "tager sådan på vej" vil jeg anbefale dig at læse dine egne indlæg igen når der udbydes opgaver her på amino - du går ret så hårdt til angreb på konkurrenter som ikke engang har henvendt sig til dig.

Jeg forestiller mig at din motivation (hvor dybe rødder den har ved jeg ikke) lyder noget i stil med:

"Jeg må hellere passe på mine kære med-aminoer så de ikke bliver taget i røven af håbløse amatører som tror de kan det hele, men de anerkender ikke at jeg lavede regnskaber da de stadig gik med ble - og så er de samtidig respektløse"

Jeg er desværre ikke ligeså ædel en person som du og fokuserer kun på hvordan jeg kan øge mit firmas aktivitet og profit - og det kan jeg ved at afklapse smarte salgstaler fra konkurrenter som tager det dobbelte for det halve. Vil du ikke spilde din tid på mig skal du blot undlade at reagere på mine indlæg som i øvrigt ikke er adresseret til dig. Således behøver vi slet ikke have noget mellemværende.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror nu nok, at vi skal stoppe her Jørgen!

Den med det samarbejde med os, som gik i vasken for dig, nager dig åbenbart.

Hvis du mangler dyreartikler, kan du jo kontakte web-shop ejeren direkte.

Slut herfra! 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:48

Hej Peter.

Selvfølgelig græder jeg mig i søvn hver dag fordi jeg ikke fik et samarbejde med Peter Revisor :)

Selvfølgelig vil jeg gerne have et samarbejde med en stor kanon - en nærmest uudtømmelig arbejdskilde som mange revisionshuse er - det vil jeg ikke benægte. Jeg har dog givet slip på dig - du har simpelthen lugtet en konkurrent og ikke turdet kaste dig ud i et samarbejde - nu forsøger du at tviste den til din egen fordel - det er nærmest komisk.

Jeg skal gerne fortælle dig hvor det gik galt:

Jeg byder på en opgave og din latterlige kommentar "hmm" provokerede mig rigtig meget. Du har ladet tvivlen komme dig til gode, men der skal sgu ikke meget sund fornuft til at regne ud at det var et meget groft angreb. Det angreb har jeg IKKE gjort mig fortjent til - det var sådan det hele startede - har du nogle links til tidligere tvister hører jeg gerne herom.

Og næste gang der igen er en kunde der søger revisor her på amino går du igen til angreb. Det er simpelthen rigtig dårligt købmandskab og hvis du ikke er parat til den diskussion som er en konsekvens heraf - så lad være at begynde. Skal du kritisere dine konkurrenter kan du gøre det på din blog (hvis du har sådan en) - der kan du også censurere de "udbrud" du ikke bryder dig om.

Min kollega og jeg sidder og er ved at falde ned af vores stole af grin når du forsøger at sælge en webshop, men ikke vil ud med informationerne fordi vi har en lille urelateret tvist - jeg skal love for du gør din kunde en stor tjeneste ved at forsøge at formidle webshoppen :)

Jeg anser mig selv som en potentiel køber og så byder du din kunde ikke og ville sende fordi du er "vrissen" på mig som person :) Jeg håber ikke du bruger alt for meget krudt på at gøre dine kunder "tjenester" for denne her "tjeneste" kan ikke have særlig stor værdi.

Jeg har faktisk handlet en del med kattebakker og anti-bark halsbånd til hunde - og har kontakter til diverse dyrehandlere jeg har handlet med (mest gnavere og krybdyr). Men det går jo ikke at sælge partiet til mig når nu jeg også sælger bogholderi og andre ydelser !!! :)

Thumbs up du gamle.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52

Jørgen...som skrevet, du er velkommen til at kontakte ejeren......du har jo web-adressen.

Han har både lagerlister og regnskaber.......så det står dig frit for............!

For i øvrigt tror jeg nu nok, det var dig...der startede med at komme med en dum og

overflødig kommentar mht. et stoflager jeg havde sat til salg for en af mine kunder.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)