Hmmm..du har da godt nok mange jern i ilden. Håber at du kan styre alle disse aktiviteter helhjertet. Jeg har en klar holdning til dette, men jeg skal da nok tie. Men kan da godt nævne, at du her har en grund til, at jeg ikke har valgt dig som samarbejdspartner på bogføringsdelen- som du jo bruser frem med andetsteds her på Amino. |
Ja jeg skal lige love for at du skal "tie"- og dog - der skal ikke mange hjerneceller til at se hvad det egentlig er du skriver - og normalt bør man forholde sig professionelt til den slags og slet ikke reagere når du blot "insinuerer" noget - men så let skal du ikke have det.
Nå, så du håber ligefrem at jeg "kan styre alle mine aktiviteter helhjertet"?...
Den må du længere ud på landet med - du håber det hele går i kage og du vil sikkert i fremtidige diskussioner der vil opstå i forbindelse med vores konkurrence her på amino (lad mig gætte: du vil ikke anerkende mig som konkurrent - way ahead of You) referere til mine mange jern i ilden som en svaghed og på den baggrund fraråde folk at bruge mig :) Jeg kan allerede se det for mig. Det kan jeg næsten kun le af.
Jeg kan da forresten også godt nævne at lige netop dine ublu priser er årsagen til at jeg har startet Olsens Revision.
Undrer du dig over hvorfor jeg "tager sådan på vej" vil jeg anbefale dig at læse dine egne indlæg igen når der udbydes opgaver her på amino - du går ret så hårdt til angreb på konkurrenter som ikke engang har henvendt sig til dig.
Jeg forestiller mig at din motivation (hvor dybe rødder den har ved jeg ikke) lyder noget i stil med:
"Jeg må hellere passe på mine kære med-aminoer så de ikke bliver taget i røven af håbløse amatører som tror de kan det hele, men de anerkender ikke at jeg lavede regnskaber da de stadig gik med ble - og så er de samtidig respektløse"
Jeg er desværre ikke ligeså ædel en person som du og fokuserer kun på hvordan jeg kan øge mit firmas aktivitet og profit - og det kan jeg ved at afklapse smarte salgstaler fra konkurrenter som tager det dobbelte for det halve. Vil du ikke spilde din tid på mig skal du blot undlade at reagere på mine indlæg som i øvrigt ikke er adresseret til dig. Således behøver vi slet ikke have noget mellemværende.