Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med PAYPAL??

Side 4 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen vi er da fuldstændig enige, jeg sidder skam ikke og forsvarer PBS. Konkurrence til PBS er bestemt at foretrække og vil kunne komme ALLE tilgode...jeg kunne liste mange mange ting som jeg er utilfreds med hos PBS.

Når det så er sagt jeg bruger jeg deres service da jeg ikke vil se bort fra den ene lille million kunder hos PBS der kun har dankort.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 22:40

Man vil altid kunne sige for og imod...det samme er tilfældet med f.eks. PBS betalingsløsning...

Det har bestemt også nogle negative sider!

Kenneth, når nu vi kan se en meget markant positiv udvikling...efter, at vi har fået PAYPAL on-line betaling på butikken...

Tror du så ikke, at man måske blot skal se det, som et af fremtidens gode betalingssystemer Smile

Omkring proffesionalismen i systemet...bliver du og jeg ikke enige...jeg anser systemet for at være meget proffessionelt! Så proffessionelt så det kan stå alene!

Jeg kan da fortælle dig, at jeg dagligt har brugt det i over 2 år nu...til indkøb af varer hos min Italienske leverandør...

Een eneste gang var der fejl på systemet, hvorefter både min leverandør og jeg blev ringet op fra PAYPAL...fik mange gange undskyld...og fejlen blev rettet i løbet af 10 minutter!

Se...DET er da service Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:43

I en anden sammenhæng, set fra en forbrugers side, så blev det for ikke så lang tid siden mindre sikkert at handle med Paypal. Ved ikke om retten har omstødt det, men PBS besluttede at man ikke kan benytte den kendte tilbagebetalingsgaranti ved manglende levering, når man har betalt via Paypal.
PBS argumenterede, at man havde købt "virtuel kredit" gennem Paypal (som jo var leveret) og ikke en varer (fx en CD som ikke blev leveret). Da personen havde fået sin virtuelle kredit, var PBS ikke forpligtiget til at tilbagebetale pengene, selv om CD'en som var købt med Paypal "kredit" ikke var kommet frem.

Her er man så overladt til Paypal og amerikansk jura når man ønsker pengene tilbage.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 22:52

Godt så Wink

Jeg glemte lige en MEGET vigtig ting før:

Jeg har, som sagt brugt PAYPAL on-line betalingssystem dagligt i over 2 år...med betalinger på MANGE MANGE penge!

Jeg er ALDRIG blevet bedt om at indsende dokumentation!

Først som MODTAGER af MANGE betalinger...er jeg blevet bedt om det...

Mens godkendelsen står på...har jeg kunnet bruge systemet uden nogen begrænsninger af nogen art...

Og jeg anser det for at være meget positivt, at man verificerer kort og personer...for at undgå misbrug!

Jeg ser skam heller ikke bort fra de, som har det gamle DanKort...

Hos os...finder de åbenbart løsningen i en bankoverførsel...det ser og hører jeg jo igen og igen Smile

Eller atter andre bruger så bare EWIRE betalingssystemet, som vi også har på butikken...

Som dansk distributør med eneret for vort Italienske Brand...har vi dog rigtigt mange internationale handler...

Sikkert også fordi, der endnu ikke er distributører i alle lande...

Disse internationale kunder har jo IKKE DanKort...og dem kan vi nu OGSÅ tilgodese med PAYPAL on-line betaling...

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:52

MILLA-PETIT Denmark:

Kenneth, når nu vi kan se en meget markant positiv udvikling...efter, at vi har fået PAYPAL on-line betaling på butikken...

Tror du så ikke, at man måske blot skal se det, som et af fremtidens gode betalingssystemer Smile

Det gode spørgsmål er jo, om I ville kunne få fx 25% større omsætning/flere konverteringer hvis I også havde PBS...
Indtil jeg selv opdagede Paypals fortræffeligheder, var der bestemt forretninger der gik glip af mine penge fordi de kun tog imod Paypal.

Fremtid eller ej, danskere og resten af verden kan ikke altid sammenlignes. Hvert land har sine underligheder, også hvad angår betalinger. Hvis en (forholdsvis) stor del ikke vil acceptere andet end det kendte Dankort logo de kender og en onsite SSL gateway, så må det nødvendigvis koste penge ikke at tage imod andet end Paypal...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:01

Nicolai Lønne:

I en anden sammenhæng, set fra en forbrugers side, så blev det for ikke så lang tid siden mindre sikkert at handle med Paypal. Ved ikke om retten har omstødt det, men PBS besluttede at man ikke kan benytte den kendte tilbagebetalingsgaranti ved manglende levering, når man har betalt via Paypal.
PBS argumenterede, at man havde købt "virtuel kredit" gennem Paypal (som jo var leveret) og ikke en varer (fx en CD som ikke blev leveret). Da personen havde fået sin virtuelle kredit, var PBS ikke forpligtiget til at tilbagebetale pengene, selv om CD'en som var købt med Paypal "kredit" ikke var kommet frem.

Her er man så overladt til Paypal og amerikansk jura når man ønsker pengene tilbage.

Omtalte sag kender jeg ikke...

MEN...jeg kan så fortælle, at PBS har gjort nøjagtigt det samme i en sag, hvor der blev betalt for en vare med PBS betalingsløsning!

Selv med loven om DanKort i hånden blev der nægtet kunden erstatning!

Efter over et halvt års opslidende tovtrækkeri...fik kunden 50% erstatning fra PBS!

Så...med PBS...er man OGSÅ overladt til, hvad DE synes, selv om dansk lov siger, at kunden har ret til at få sine penge tilbage!

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:10

Nicolai Lønne:

MILLA-PETIT Denmark:

Det gode spørgsmål er jo, om I ville kunne få fx 25% større omsætning/flere konverteringer hvis I også havde PBS...
Indtil jeg selv opdagede Paypals fortræffeligheder, var der bestemt forretninger der gik glip af mine penge fordi de kun tog imod Paypal.

Fremtid eller ej, danskere og resten af verden kan ikke altid sammenlignes. Hvert land har sine underligheder, også hvad angår betalinger. Hvis en (forholdsvis) stor del ikke vil acceptere andet end det kendte Dankort logo de kender og en onsite SSL gateway, så må det nødvendigvis koste penge ikke at tage imod andet end Paypal...

Måske...men er det væsentligste ikke om man i forvejen har en god omsætning Wink

Det samme sagde flere til os, da vi kun havde bankoverførsel, som betalings måde...

Nogle mente endda, at vi ikke kunne køre butikken på det...

Det kunne vi så...vore kunder accepterede vores betalings måde...og på 2 år gik det så godt, at vi blev tilbudt distributionen og eneretten i DK!

Nu har vi fået PAYPAL on-line betalingssystem på...og jeg skal løbe meget stærkt og Peter må også hjælpe til i butikken nu...for at nå og følge med ordrerne...

Sønnen og svigerdatteren er også indraget til at give et nap med...og mindsten tager tlf. og siger: Goddag det er MILLA-PETIT (hun snupper den...for hun vil også være med) Big Smile

Jeg tror, at de værste begrænsninger...er dem, som man sætter for sig selv...

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:16

Kenneth Boysen:

Hvor mange dankort er der i Danmark?

Ved udgangen af 2007 er der udstedt over 3,86 mio. Dankort, hvoraf ca. 2,80 mio. var VISA/Dankort.

Kilde finansrådet.

Så vi taler altså om 1 mill. rene dankort. (jeg har desuden selv en)

Jeg vil stadig 100 % fraråde at kører uden PBS, for mig er det ganske enkelt ikke proff. nok, sorry min holdning.

Er de tal nye? Jeg troede egentlig det var betydeligt mindre der havde rene dankort i dag - så vidt jeg ved udstedes der vist ikke rigtigt rene dankort længere.

Anyways pointen var vel at det selvfølgelig afhænger af om hvor stor en del af kunderne der har rene dankort om Paypal kan være et alternativ der kan stå alene eller ej.

Men man kan nu aldrig kalde Paypal uprofessionelt - det er immervæk verdens største online betalingsformidler.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:18

Pia, først og fremmest vil jeg sige....super fedt!, at det går så godt! godt gået....

Dernæst bør en god omsætning vel ikke være en begrænsning for en endnu bedre omsætning Big Smile, så må jeg trække lidt på smile bådet når du skriver at de værste begrænsninger ...er dem man sætter for sig selv. Spørgsmålet er ikke om du har sat en begrænsning ved ikke at overveje PBS Wink

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:21

Ronnikc:

Men man kan nu aldrig kalde Paypal uprofessionelt - det er immervæk verdens største online betalingsformidler.

Enig og Korrekt Yes

Side 4 ud af 10 (97 indlæg)