Jamen vi er da fuldstændig enige, jeg sidder skam ikke og forsvarer PBS. Konkurrence til PBS er bestemt at foretrække og vil kunne komme ALLE tilgode...jeg kunne liste mange mange ting som jeg er utilfreds med hos PBS. Når det så er sagt jeg bruger jeg deres service da jeg ikke vil se bort fra den ene lille million kunder hos PBS der kun har dankort. |
Man vil altid kunne sige for og imod...det samme er tilfældet med f.eks. PBS betalingsløsning...
Det har bestemt også nogle negative sider!
Kenneth, når nu vi kan se en meget markant positiv udvikling...efter, at vi har fået PAYPAL on-line betaling på butikken...
Tror du så ikke, at man måske blot skal se det, som et af fremtidens gode betalingssystemer
Omkring proffesionalismen i systemet...bliver du og jeg ikke enige...jeg anser systemet for at være meget proffessionelt! Så proffessionelt så det kan stå alene!
Jeg kan da fortælle dig, at jeg dagligt har brugt det i over 2 år nu...til indkøb af varer hos min Italienske leverandør...
Een eneste gang var der fejl på systemet, hvorefter både min leverandør og jeg blev ringet op fra PAYPAL...fik mange gange undskyld...og fejlen blev rettet i løbet af 10 minutter!
Se...DET er da service