Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Webhost

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hedensted
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg arbejder som DTP'er på en avis med ansvar for avisens hjemeside.
Jeg er i gang med et redesign af sitet og skal i den fobindelse have lavet en online betalingsløsning så kunderne kan betale deres annoncer online.

I den fobindelse har jeg været ved at kigge på vores nuværende webhost som desværre vil blive alt for dyr hvis vi skal opgradere til en løsning hvor vi har mulighed for integration af betalingsløsninger.

Derfor er jeg på udkig efter en ny host. Den skal være stabil og understøtte de gængse kodesprog som php og lignende.
Er der nogle som har nogle erfaringer med firmaer som de vil anbefale.

Vores nuværende er Scannet i Kolding.
Det skal siges vi også har et ftp-hotel hos Scannet som gerne skulle overføres til den nye host.

På forhånd tak.

Mvh.
Torben

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Torben

Du behøver jo ikke nødvendigvis at skifte fra ScanNet, blot fordi du ikke vil bruge deres betalingsgateway. Hvis I selv er i gang med at programmere den del, hvor betalingen skal gå igennem, kan i forbinde til en anden gateway, fx fribetaling.dk som ligger langt under Scannets priser.

Skal I have en decideret shopløsning, kan I også smide den op på et subdomæne hos en anden udbyder. Der er intet problematisk i at ligge betaling.domænet.dk et andet sted end scannet.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:47
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan tilbyde dig det hele for 50kr om måneden, både hosting, php og ftp konto :)

Fang mig på mail@mc-solutions.dk :)

Fra Hedensted
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:31

Hej Mikkel!

Jeg sender lige en mail til dig.

Mvh.
Torben Schmidt

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:31

topperdk:

Hej Mikkel!

Jeg sender lige en mail til dig.

Mvh.
Torben Schmidt

Uden at skulle sige noget grimt om Mikkel, så kan du ikke forvente du får en seriøs hostingpartner incl betalingsgateway for 50 kr om måneden, som kan håndtere den slags trafik og sikkerhed.

www.freepay.dk og www.scannet.dk her nogle gode betalingsgatways

Mht til serverplads tror jeg det bedste ville være at få en dedikeret server. Alternativt har http://dlx.dk/ en hostingplan til 100,- kr om måneden spm vil kunne klare opstarten for jer. De kan så skalere det op for jer efterhånden som behovet er der for jer.  Dertil skal i så tilkøbe betalingsgateway og sikkerheds evt SLL certifikat/forsikring. Alternativt se på noget micropayment via SMS.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:55

Kristoffer W Hansen:

Uden at skulle sige noget grimt om Mikkel, så kan du ikke forvente du får en seriøs hostingpartner incl betalingsgateway for 50 kr om måneden, som kan håndtere den slags trafik og sikkerhed.

Hej Kristoffer

Uden at skulle virke provokerende skal jeg gerne udfordre dig til at finde en løsning af højerek kvalitet billigere.

Udover det har jeg intet sagt om betalingsgateway, den gen-sælger vi igennem enten Epay eller Dibs.

/ Mikkel

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har haft en del dialog med Mikkel i den sidste tid, senest for en times tid siden over telefonen, da jeg havde et pre-sales spg :-)
Udover at han er en flink mand, så vil jeg vurdere ham som sindsyg kompetent til det han laver. Jeg ved ikke selv alverden om servere etc., men alligevel nok til at kunne spotte om andre ved mere, mindre eller det samme som mig selv. Mikkel ved meget om det han laver og jeg er sikker på, at han hvis han giver et tilbud, så er det fordi han ved han kan løse opgaven :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:12

Mikkel Mikjær Christensen:

Kristoffer W Hansen:

Hej Kristoffer

Uden at skulle virke provokerende skal jeg gerne udfordre dig til at finde en løsning af højerek kvalitet billigere.

Udover det har jeg intet sagt om betalingsgateway, den gen-sælger vi igennem enten Epay eller Dibs.

/ Mikkel

Min kommentar må du ikke misforstå. den var kun ifb dint svar med du kunne levere en hosting løsning til 50kr. Og det tror jeg nemt kunne misforstås af folk uden den store indsigt som værende incl support og betalingsgateway, da det er det han efterspørger i det oprindelige indlæg.

Jeg kan godt finde nogle alternative løsninger til dig, men jeg gør ikke noget gratis :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:15

Kristoffer W Hansen:

Jeg kan godt finde nogle alternative løsninger til dig, men jeg gør ikke noget gratis :)

Det er ellers ret normalt at vi gør det for hinanden her, altså "noget gratis" i det omfang der :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:19

hehe, det kan godt være, men jeg kan ikke betale mine regninger med goodwill og min webbank har ikke noget modul til at betale girokort med vennetjenester :)

Til gengæld er min timepris så meget lav

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)