Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Webhost

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hedensted
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg arbejder som DTP'er på en avis med ansvar for avisens hjemeside.
Jeg er i gang med et redesign af sitet og skal i den fobindelse have lavet en online betalingsløsning så kunderne kan betale deres annoncer online.

I den fobindelse har jeg været ved at kigge på vores nuværende webhost som desværre vil blive alt for dyr hvis vi skal opgradere til en løsning hvor vi har mulighed for integration af betalingsløsninger.

Derfor er jeg på udkig efter en ny host. Den skal være stabil og understøtte de gængse kodesprog som php og lignende.
Er der nogle som har nogle erfaringer med firmaer som de vil anbefale.

Vores nuværende er Scannet i Kolding.
Det skal siges vi også har et ftp-hotel hos Scannet som gerne skulle overføres til den nye host.

På forhånd tak.

Mvh.
Torben

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Torben

Du behøver jo ikke nødvendigvis at skifte fra ScanNet, blot fordi du ikke vil bruge deres betalingsgateway. Hvis I selv er i gang med at programmere den del, hvor betalingen skal gå igennem, kan i forbinde til en anden gateway, fx fribetaling.dk som ligger langt under Scannets priser.

Skal I have en decideret shopløsning, kan I også smide den op på et subdomæne hos en anden udbyder. Der er intet problematisk i at ligge betaling.domænet.dk et andet sted end scannet.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:47
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan tilbyde dig det hele for 50kr om måneden, både hosting, php og ftp konto :)

Fang mig på mail@mc-solutions.dk :)

Fra Hedensted