Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Webhost

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer W Hansen:

hehe, det kan godt være, men jeg kan ikke betale mine regninger med goodwill og min webbank har ikke noget modul til at betale girokort med vennetjenester :)

Tilgengæld kan du betale med de penge på alle de kunder du får fordi du med en positiv og hjælpsom attitude rådgiver Amino brugerne gratis og hjælper dem til den rigtige løsning, og ikke bare den løsning du (eller en given leverandør) gerne vil sælge :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer W Hansen:
hehe, det kan godt være, men jeg kan ikke betale mine regninger med goodwill og min webbank har ikke noget modul til at betale girokort med vennetjenester :)

Nu ved jeg godt du er ironisk, men du tager fejl.

Jeg har til dato ikke betalt én krone til Mikkel, men allerede lært en del af ham. Fordi han både her på Amino og i anden sammenhæng har delt gratis ud af viden, så har jeg lige ros ham velfortjent og sender ham snart en konkret kunde. Udelukkende fordi han virker kompetent og ved sin hjælp her på amino har bevidst stor kompetence.

Jeg har i andre sammenhænge brugt andre her fra Amino. Både til egne ting jeg skulle have lavet eller hvor jeg har sendt en kunde/ven/bekendt videre til dem. Det gør jeg selv om jeg kun kender dem gennem Amino...

Kald det bare karma :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:56
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Tilgengæld kan du betale med de penge på alle de kunder du får fordi du med en positiv og hjælpsom attitude rådgiver Amino brugerne gratis og hjælper dem til den rigtige løsning, og ikke bare den løsning du (eller en given leverandør) gerne vil sælge :)

Ja hvis du havde været en kunde havde jeg nok set på det, men du bad mig lave nogle tilbud der skulle konkurrere mod dit :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:00

Nicolai Lønne:

Nu ved jeg godt du er ironisk, men du tager fejl.

-------

Kald det bare karma :-)

Ja hvis det var et Kunde<->leverandør forhold. Men dette var et tilfælde hvor Mikkel ville ha et konkurrende tilbud til hans egen service.

Min forretningsfilosofi er at vennetjenester er noget man gør for sine venner. Sagt med andre ord, så er det kun kunder jeg har et samarbejde med der får gratisydelser. Hvis jeg skal lave gratisydelse for at få nye kunder, så er det ikke kunder jeg er interesseret i at have inden for.

Jeg ved af erfarring for lidt kunder forpligtigere sig til et samarbejde, hvis du starter med at levere gratis service

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)