Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bemanding af iværksætterteam i Odense-området søges!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du iværksætterånd - og kan du udfylde en af nedenstående profiler - og er bosat i nærheden af Odense?

Jeg søger et antal personer til udvikling/markedsføring af unikt softwareværktøj inden for informationssikkerhed. Der er tale om en start-up, så du skal have lyst til at være iværksætter/partner.

Min idé bygger på mange års erfaring inden for markedet for informationssikkerhed og jeg kan derfor med stor sikkerhed sige, at der er:

• Et stort behov i markedet (dækker et regulært hul)
  • Et attraktivt produkt for kunderne, da det løser ellers omkostningstunge opgaver for kunderne
  • Ingen direkte konkurrenter
  • Stort indtjeningspotentiale
  • Stort globalt potentiale (især USA og England)
  • Efter udvikling af prototype vil der være gode muligheder for at søge venturecapital
  • Mange ekspansionsmuligheder (giver basis for en regulær produktserie baseret på samme teknologi)
  • Potentiale for international buyout efter ganske få år

Jeg forestiller mig, at følgende profiler vil være ideelle til at få projektet på skinner:

• En eller to dygtige programmører
    • Ekspertise inden for udvikling af webapplikationer
    • Styrker indenfor softwaredesign, databaser (design og interface), samt udvikling af "sikker" kode
    • Sans for godt design
  • En person med evner indenfor salg og markedsføring
    • Opsøgende salg
    • Udvikling af salgskampagner
    • Markedsanalyse (kunder, konkurrenter, forretnings- og prismodel)
  • Evt. øvrige kompetencer
    • Mener du at kunne bidrage med andet, så lad mig høre :)

Generelt for profilerne gælder, at:

• Du skal være en ildsjæl - have gå-på-mod og drive (også når tingene ikke lykkes første gang)
  • Du skal have samarbejdsevner - deltage i en kammeratlig atmosfære
  • Du må gerne være kreativ/idérig
  • Du skal have tid til rådighed for konceptet
  • Du skal have lyst til at gå hele vejen (fra startup til drift/vedligeholdelse)
  • Erfaring med iværksætteri er ikke nødvendig
  • Erfaring med informationssikkerhed er ikke nødvendig

Med hensyn til mit ønske om at finde et team i Odense-området, så er det ikke nødvendigvis et krav, at du er bosiddende her - men da jeg mener, at konceptet kræver, at vi ofte sætter os sammen - så vil dette være en fordel. Men mener du, at mulighed for dette foreligger alligevel, så lad mig det vide.

Om mig selv kan jeg sige, at jeg har arbejdet med informationssikkerhed i de sidste 12 år og kender markedet både fra kunde og leverandørsiden - og har som følge deraf et stort netværk indenfor branchen. Jeg har gennem tiden haft og arbejdet med en del forskellige forretningsidéer, som dog desværre ofte er strandet på mine egne begrænsede evner som programmør. Mine styrker ligger i skabelse og udvikling af koncepter, udarbejdelse af forretningsplaner og konceptbeskrivelser, kommunikation, ledelse, motivation, generel forretningsforståelse lige fra corporate governance til produktionsprocesser - og mest af alt kreativitet. Pt. arbejder jeg som freelance-konsulent indenfor informationssikkerhed i mit eget firma - og er derfor relativt selv herre over min tid.

Hvis du synes, at dette lyder interessant - og kan være en relevant profil for konceptet, så lad mig endelig høre fra dig.

Fra København
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm - slet ingen interesserede?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)