Nu skal vi slet ikke ændre trådens pointe ved at snakke om os to, men mit problem er netop at jeg ikke selv kan ændre de basale ting på min shop som der er brug for, og derfor står jeg lidt med hatten i hånden når det gælder optimering.
Der er alting ting man kan gøre - uanset hvad man lige kan ændre på sit site, men det er klart, at begrænset adgang giver begrænsede muligheder. Men så må man jo gøre det der er bedst muligt indenfor de rammer man har.
I'vrigt skal du også huske, at SEO Supporten ikke bare dækker organisk søgemaskineoptimering, men også masser af tips til AdWords :)
Jeg selv blev kontaktet så sent som i fredags af et bureau som ville sælge en Facebook kampagne. 2 mill visninger for 6000kr. Deri ligger så opsætning af materiale, tekst og billeder.
Jeg ved ikke hvordan de sætter sådan en kampagne op når vi snakker visninger. Hvis én person logger ind 10 gange i løbet af en dag og får set min annonce hver gang - så kan visningerne jo hurtigt blive brugt.
Jeg tror at nogle vil kunne få noget ud af det, men tror det afhænger af hvilket produkt man har. Feks opdagede jeg SEO Supporten derinde, og i og med jeg interesserer mig for det emne, ja så skulle jeg da kigge nærmere på det - og undskyld Mikkel, jeg har ikke taget mig sammen til at købe til min skod hjemmeside;0)
Hvis du gør det selv, så kan du nok ca. selv få 2 mill visninger for 3000 kr. Det er ekstremt simpelt.
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.