Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er 17 og har startet denne virksomhed.. feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg er 17 år, og har valgt at starte denne virksomhed.

Jeg har arbejdet i et tilsvarende firma i 3 år, og har valgt at starte selv.

Jeg ville bare høre om nogle ville give mig nogle fif til min hjemmeside?

www.danskakustik.dk

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 15:41

synes sgu det er frisk gået af en 17´årig!

Får du brug hjælp til markedsføring og salg så send mig en mail....

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 16:06

der er en staverfejl midt på din side :) jeg tror der skal stå "løse" men der står "løde"

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 17:27

Jeg er ikke lige ekpert i kodning af hjemmesider.
Men sådan som din e-mail-adresse står skrevet under kontakt, mener jeg at SPAM-siderne kan indfange adressen. Derved vil du få tons vis af SPAM-mails hvis du ikke retter det.
Jeg er ikke sikker i min iagttagelse, men det kan være nogle andre har mere forstand på det?
Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:56

Først og fremmest: GODT GÅET! Det kræver sgu sin mand eller kvinde i din alder.

Nå det er sagt så vil mit råd være at få en prof. tekstforfatter til at tilrette og læse korrektur på din side. Der er en del slå/stavefejl og teksten kan sikkert også gøres mere læsevenlig. Du kan sikkert få anbefalet én der kan hjælp herinde på amino. Det er altafgørende at din side virker proffesionel når dine eventuelt kommende kunder klikker forbi.

Held og lykke med virksomheden.

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:24

Som de andre herinde også skriver: Det er sgu krummer i dig ! Respekt herfra Yes

Og dobbelt op på respekten, når du netop gør som du gør ved at spørge efter råd herinde. Det er rigtig godt og du har næsen i den rigtige retning.
Da jeg startede første gang som 16 årig ( og også senere hen ) ville alting have været meget meget lettere hvis der var sådan nogle steder så som Amino hvor jeg havde haft mulighed for at spørge og hente informationer - Så havde jeg nok kun begået halvdelen af de brølere (= lærepenge) som jeg har været igennem Geeked.

Omkring hjemmesiden så kan jeg også kun støtte op om det som de andre skriver: Få noget hjælp til lige at få fixet hjemmesiden lidt - navnlig på tekst-delen, da der er en del slå/stavefejl.

/Jesper

Tilmeldt 26. Sep 08
Skrevet kl. 21:44

hehe.. ja.

Jeg har nu fået et par kammerater til at gennemgå en stavekontrol, så den skulle være der nu..

Men tak for de mange svar, er der nogle der ved noget om det at komme højt op på google ud over at bruge google adwords.

www.danskakustik.dk

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, faktisk - har lige sat mig ind i Googles søge scripts, selvom de naturligvis kun er teorier, da de ikke har lyst til at offentliggøre dem, men det skulle forholde sig sådan at -

Jo flere ord i søgningen, der matcher ord på din side, jo flere 'point' får du. Derved når en bruger søger på 'Hunde Halsbånd' så finder google følgende sætning på din side. "Vi elsker at sælge [HUNDE] og deres [HALSBÅND] til afbrændnin....." Ok, men derved to point. Det er vigtigt at du benytter specifikke meta tags i din html kode, da det er det grundlæggende bag søge maskiner, men der udover skal det siges at din hjemmesides brød tekst naturligvis skal indeholder nogle ord, det hjælper ikke hvis du slet ikke nævner dit produkt i teksten.

Af andre ting, kan anbefales at du skriver en specifik side beskrivelse, da det er den der vises i Google. Skriv den, søg til du finder siden, og se hvordan den ''ser ud i praksis'' og ret til. Google adwords kan også anbefales, det vil jeg dog ikke gå mere i detaljer med.

Yderlig vil jeg anbefale AIDA-modelen til at skrive din tekst, samt din hjemmesides indhold, og hvis du engang har haft billedkunst, så ved du også hvor vigtigt linjer i billeder har. Der er da intet mere provokerende end sider opbygget i kasser, og man sidder bare der og leder efter et eller andet, man søgte, som er tilfældes i mange af de store sider.

- Hvis du ønsker at diskutere mere om grundlæggende sideopsætning, opbygning eller har brug for hjælp, så er du velkommen til at kontakte mig, så skal jeg nok se på det (Nej, jeg driver intet firma inden for området, det er helt privat, og ganske gratis), men i så fald kan du bare kontakte mig per E-mail eller MSN på følgende * Snowext@Hotmail.com *

Håber det, om ikke andet, hjalp lidt - selvom der findes mange andre metoder som jeg bare ikke lige gider bruge tid på at forklare.

Hilsen,

Snowext

Tilmeldt 26. Sep 08
Skrevet kl. 09:02

Ok. Siger mange tak..

Ved bare ikke helt om jeg har forstået det rigtig..

Det du siger er at jo flere gange jeg skriver Akustik på mine sider, jo højere kommer man frem på google?

www.danskakustik.dk

Henrik Riis

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)