Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg videre?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
 Øvrige vinkler:

 ”Det Grå Guld”



 ”Efternølere” (IT rookies)



  • Jeg kender flere i alle aldre, der har pc-skræk – de har ikke pc og har meget lidt erfaring Online. Her kan du klare alt for dem, og eventuelt lære dem basic Office-pakken og Internet. Flere og flere kommer jo Online. Derfor tror jeg det er klogt at ramme ikke-brugere… Her skal du også informere om fordelene ved at have en pc (Netbank, kommunikation, informationssøgning mv.).

  • Jeg tænker blandt andet på personer, som først lige har fået mobiltelefon. De er gerne prisfokuserede.

  • Her kan du tænke traditionelt markedsføring som reklame i ugeaviser og konkurrencer er lige noget for dem. Det fortæller de også videre til dem de kender, og derfor kan du få noget anbefalingens ord her.

 Hjemmesiden


  • Jeg synes pt. den har informationer nok. Jeg ville gøre den mere simpel og mindre crowded.
Tilmeldt 20. Jun 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Jun 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Beklager den lange responstid.

Jeg kan godt se pointen i at undgå investorer, derfor ville partnere også være at foretrække. Mit dilemma er jo at jeg kun har viden og ideer at bidrage med (i forhold til cafeen), så længe jeg ikke har etableret mig. Derfor er løsningen nok også som flere siger og som jeg blev rådet fra starten, nemlig at fortsætte med salget af computerne og arbejde det op den vej. Desværre må jeg nok undvære det fysiske lokale indtil jeg får lidt gang i forretningen, ellers skal jeg investere for meget - de er trods alt ikke billige i Århus.

Jeg vil nu bruge resten af ferien til at tygge på jeres forslag til dels opbygning og markedsføring. Der er kommmet mange rigtig gode forslag, tak for det.

En kort bemærkning ang. det dilemma du opstiller Martin. Er der meget at lave vil det jo nok blive til et par kander kaffe, det vil en kunde selvfølgelig blive informeret om før arbejdet påbegyndes så han kan disponere sin tid. Men jeg har nu en god plan over hvordan mange computere renses på relativ kort tid, arbejdet behøver nemlig ikke nødvendigvis udført af "personale" som er fysiskt tilstede...

Desuden vil en sådan cafe ikke kunne drives af en enkelt person, det skulle gerne være et dynamisk team som kan overlappe hinanden i opgaverne.

Men slutteligt, tak for jeres deltagelse, det har været meget oplysende. Jeg fortryder lidt at jeg har optaget så megen plads her på forumet med mine lange indlæg, burde nok have indskrænket mig lidt.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Men slutteligt, tak for jeres deltagelse, det har været meget oplysende. Jeg fortryder lidt at jeg har optaget så megen plads her på forumet med mine lange indlæg, burde nok have indskrænket mig lidt.

Det skal du da bestemt ikke gøre, vi er her vel alle for at hjælpe hinanden :)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dine lange indlæg er forhåbentligt ikke noget du fortryder :) der er jo kommet en masse gode informationer ud, og ting andre helt sikkert også kan bruge hvis de står i nogenlunde samme sitiuation.

Oven i hatten, har det været rigtig spændende at følge dine tanker, og hvis du finder på noget nyt.

F.eks. hvis du nu alligevel skulle få modet på at investere i et lille skummelt lokale, så lad os endelig vide det.
Tilmeldt 7. Jun 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mente absolut heller ikke at indlæggene var hverken unødige eller spildte, tværtimod :)

Jeg mente at jeg kunne have indskrænket dem lidt så de blev mere konkrete, blev måske lidt for ivrig, men nok om det.

Hvis en læser af tråden skulle have et lille lokale til leje i Århus, eller har plads i noget eksisterende som kunne være relevant, så vil jeg meget gerne høre fra dig. Måske vi kunne finde ud af noget.

Min mailadresse er info snabela hjemmesupporten.dk

Fortsat god sommer til alle!
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

HEj Thomas


Jeg har læst dine indlæg og vil meget gerne hjælpe dig med Markedsførigen af dine koncepter.. Jeg er uddannet i markedsføring og vil gerne gøre brug af det med det samme. Derfor har jeg tilmedt mig dette forum for at kunne hjælpe andre med deres markedsføringen ganske gratis.. måske du/I kan hjælpe mig en anden gang.. På sigt kan det godt være at jeg vil etablere min ejen forretning (igen) så hvis du/I har interesse er du/I velkommen til at kontakte mig på jimmihegn@hotmail.com 

 

med venlig hilsen

Jimmi
Tilmeldt 20. Jun 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Jun 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jimmy,
Mit indlæg kom vist ikke med alligevel, prøver lige igen hvis det ligger dobbelt beklager jeg.

Det er et flot tilbud du giver dér, jeg er så småt i gang med at ændre konceptet lidt ud fra de råd jeg har fået i tråden her. Når jeg er klar med det vil jeg kontakte dig på din mailadresse. Håber det er ok..

Skjold > Din tekst kom vist ikke med?
Side 3 ud af 3 (29 indlæg)