Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.larvefødder.dk Børnesko

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Munkebo
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg kunne ønske lidt feedback på min webshop om børnesko.

www.larvefødder.dk

den er designet af Ziteman i Kerteminde, den har problemer med at kommer på google, den har været online i over 3 uger og er stadig ikke at finde på google :(

Har I nogle ide hvorfor den ikke er på google?

Tak i forvejen på respons

Håber I kommer med gode forslag til ændringer :)

på forhånd tak

mange hilsner

Iben Christensen

larvefødder.dk

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:54

Hej Iben

Start eventuelt med at tilmelde dig Google webmasterværktøjer, hvorfra du kan uploade et Sitemap, hvormed du gør google opmærksom på dine websider.

Se evt. her: www.google.com/webmasters/tools/

Hilsen Oliver

Fra Munkebo
Tilmeldt 12. Jan 07
Skrevet kl. 15:09

Hej Oliver

tak for dit svar

jeg har prøvet at få www.google.com/webmasters/tools/ til at virker, men den kræver at man bekræfter via enten metatag eller en html side med et kodeord på..  

jeg har prøvet at få min webshop firma til at lave en google.html side til at bekræfte min side siden i fredags. Der er desværre ikke kommer svar endnu fra dem, det er måske svært for dem at lave en tom .html side :(

jeg kan ikke selv oprette en html side i min webshop indstillinger

jeg glæder mig til de gør det, så jeg kan kommer vidre.

hvad siger du til designet og opbygningen af siden?

Jeg har heldivis fået besøg af nogle kunder via min fysiske butik i Munkebo (mellem odense og kerteminde) men det er ikke nok, til at det kan løbe rundt. Google skal der til

mvh

Iben (www.larvefødder.dk)

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:25

Hej Iben

Ja, egentlig er det jo også din webudbyder, der skal løse den slags. Ellers er der jo masser af eksperter herinde, der arbejder med søgemaskineoptimering, så vi må jo have nogle af dem på banen.

Fin side med personligt præg - det kan jeg godt lide. Måske skal du have nogle tilbudsvarer/udsalgsvarer frem på forsiden. Man skal jo dykke lidt ind i din side, for at komme frem til det, du sælger - men ellers flot side synes jeg :-)

Hilsen Oliver

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:56

Hej Iben.

Til lykke med din webshop, som udstråler varme og passer fint til dit koncept. Da du be'r om forslag til ændringer, får du lige et par skud fra hoften:

- Din størrelsesguide er smart, men det virker lidt forvirrende, at der veksles mellem mm og cm. I stedet for at veksle mellem 15 mm og 1,5 cm vill jeg foreslå at ændre til cm alle steder.

- Når man klikker på flere af billederne, f.eks. sandaler, kommer der en tom side frem. Hvis de er udsolgt, bør de fjernes, da man som kunde hurtigt opgiver, hvis der er for mange svipsere.

- På forsidem kunne du med fordel lave en større overskrift, f.eks. Kvalitets Børnesko, så man straks ved, hvad siden handler om

- En grundig korrekturlæsning til at luge ud i slåfejl og stavefejl

- Gratis fragt må gerne komme mere i fokus på forsiden.

Håber, du kan bruge mine inputs. Du ønskes held og lykke med din webshop.

Hilsen

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:58

Tillykke med shoppen.,

har ikke så meget tid lige nu, men efter at have kigget på siden i ca. 1 minut :-)...

Det første jeg klikkede på var sofie schnoor og de efter sutsko.. men der var ikke nogen? så klikkede jeg på et par andre kategorier (sandaler fx) hvor der heller ikke var noget... ret træls, normalt ville det få mig til at gå væk fra siden..

Der er en del små stavefejl/grammatiske fejl fx "Larvefødder åbnet dørerne" og Hos Larvefødder handler du ikke kun i netbutikken. Vores showroom i Munkebo giver kunderne mulighed for at prøve varen
Brug enten du eller kunderne hele vejen igennem.. fx ..giver dig mulighed for... eller ..handler kunderne ikke kun i butikken..

Det virker også irriterende at man kun kan komme ind på skoene efter mærke, hvorfor kan jeg ikke bare vælge at se fx alle sutsko?
Og når man skal se skoene skal man ud på forsiden igen for at skifte kategori, man kan ikke... hov nej, nu kan jeg se, at det kan man vælge i højre side af skærmen.. måske det skulle gøres mere tydeligt.

Jeg kan rigtig godt lide dit farvevalg og dine produkter og larven er supersød :-)

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 19:08

Hej Iben

Et par hurtige....

Under mærker vil det sikkert være en god ide at dine links til producenterne åbner i et nyt vindue, da du ellers måske risikerer at miste den besøgende.

Mangler du ikke under dine informationer et cvr nummer?

Fra Munkebo
Tilmeldt 12. Jan 07
Skrevet kl. 19:15

Hejsa

Tusind tak for jeres hurtige respons.

Der er rigtig mange gode konstruktive kommentarer som jeg helt klart vil tage til mig - så er der lidt at lave i aften :)

I må endelig sige til hvis i har flere gode ideer i ærmet. Tak.

Knus fra Iben

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)