Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google optimering

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg står og skal google optimere min hjemmeside, og har læst et par bøger omkring dette. Men jeg har fået lavet en web shop o php, og synes at jeg har fået den opfattelse at det skal være i html kodning?

Kan jeg stadig google optimere den, og hvordan griber jeg det an, når det ikke er i html?

mvh ksl.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:55

Hejsa...

Der er ingen "regler" om at du ikke kan optimere på en side der er i andet end HTML. Faktisk vil din side få almindelig HTML output når du ser kildekoden igennem - og det er denne du skal få til at se så flot ud som muligt. Du kan sagtens arbejde videre med et dynamisk website, du skal bare være opmærksom på de problemer der kan være i forbindelse med et dynamisk website. Det kan du læse mere om under dynamisk søgemaskineoptimering

Men du skal bare klø på med søgemaskineoptimering og sørge for din side får mange links og bliver ofte opdateret (hvilket er nemmere med et dynamisk website Wink)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Skrevet kl. 13:31
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 13:35

Med frygt for at lyde for flabet, så er det dit website, som du har koden - så det må du vide bedre end nogen anden Smile

/Marcel Fuursted

Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Skrevet kl. 13:42

Ja men jeg har fået et eksternt firma til at opsætte min hjemmeside via en template så jeg er ikke klar over hvordan jeg komme ind til kodningen, så jeg kan ændre meta mm.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 13:46

Aah, okay :)

Prøv og hør ham ad og sig, at det skal være muligt for dig at ændre titel, meta description og meta keywords for ALLE sider... Det er vigtigt, så alle sider ikke ligner hinanden i titel, som er tæt på at være noget af det vigtigste ved søgemaskineoptimering ;)

/Marcel Fuursted

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:03

Hej!

Jeg bruger selv en dygtig og billig SEO-mand. Hvis du er interesseret kan jeg sætte dig i kontakt med ham.

Med venlig hilsen

Mads

Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Skrevet kl. 11:06

Hejsa.

Jeg har kontaktet web designeren, men han siger: "Du kan kun optimere produkter, ikke sider, men da hvert produkt har sin egen side giver det vel det samme."

Men hvis jeg så går ind og gør det på denne måde, giver det så den samme søgeoptimeringseffekt?

mvh Ksl.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:10

Du kan ikke rette på metatags m.m. pr. side, men kun pr. produkt? Det lyder som noget vrøvl.

Med mindre meningen er, at man skal ændre tags og title inde under hver produktet i brugerinterfacet, nærmere end at kunne ændre det i et "sider"-afsnit. Hvis vi antager, at det er sådan det er, så skulle SEO-effekten være ok. Det vigtigste er, at du ender med at have unikke titler og beskrivelsestekster.

Det kan du tjekke ved at lave en site:-søgning i Google, når du har foretaget dine ændringer og googlebot har været forbi. (altså skrive:"site:ditdomænenavn.dk" i søgeboksen).

Du kan se her, hvordan det ser ud lige nu med samme overskrift og beskrivelsestekst over det hele.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32

Ren funktionelt virker det smart med den kalender - men den virker bare ikke. Viser altid bare dags dato uden at man kan ændre eller at det bliver medtaget i formularen... den er dit webfirma hvis sluppet lidt for let omkring :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)